Mijn vriendenboekje is een superleuk cadeautje!

Het is heel leuk om eraan deel te nemen. Om te zien hoe het telkens geleidelijk aan meer en meer vorm krijgt. Om creatief om te gaan met de foto pagina's. Heel fijn om te zin hoe enthousiast ze telkens reageren als ze het boekje in ontvangst mogen nemen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast!

Mooie herinnering om te krijgen

Makkelijk in te vullen. Leuk om te krijgen. Wel prijzig.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? ontroerend

Makkelijk om te maken en erg leuk om te geven.

Leuk om te maken en werd erg gewaardeerd door de ontvangster.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg leuk

echt wen waardevol kado

Het boekje zag er mooi uit. Echt een waardevol en uniek kado.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? iedereen vond het een byzonder kadootje

Geweldig ! Een aanrader

Ik had weinig tijd om n boekje te maken , via jullie ging t echt super efficiënt : boekje aanmaken , vragen combineren ( zelf / jullie ( , via Chat snel antwoord op n vraag ) , uitnodigen . Binnen 3 dagen in huis . Vriendin superblij ! Top .

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Super leuk en duidelijk

Goede support. En dagelijkse updates. Leuk verpakt en snelle levering.

• Hoe waren de reacties op het boek? Top

Makkelijk en leuk

Het maken van het vriendenboekje was heel makkelijk en leuk. Mijn enige opbouwende kritiek is dat je misschien de mogelijkheid moet krijgen om de titel te veranderen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De krijgster was er heel blij mee

Een mooi boekje met alle dierbare herinneringen gebundeld

Goed inzichtelijk wie heeft ingevuld en zelf aan te passen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneel, leuk en mooi

Superleuk

Waardevol omdat het een heel persoonlijk cadeau is.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Makkelijk, snel en fijne communicatie!

Ik was aan de late kant met het bestellen van het boek, maar dat was totaal geen probleem. Handige, overzichtelijke site en een super service.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze was er super blij mee!

Superr heel fijn bedrijf

Super comunicatie en service. Echt top

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super leuke herinnering

Voor mijn vriend zijn verjaardag een vriendenboekje gemaakt. Door zo’n 70 mensen is deze ingevuld. Onwijs leuk om van iedereen hun antwoorden op de vragen terug te lezen. De vragen kon je zelf kiezen of gebruik maken van leuke suggesties. Het boekje is mooi en van goede kwaliteit. Vriend is superblij. Enige wat voor mij nog erg handig was geweest was als de uitnodigingen via whatsapp verstuurd konden worden ipv e-mail. De mailadressen van 70 man achterhalen was een behoorlijke klus.

Heel goed!

Goeie website waarmee je door het maakproces wordt begeleid. Mocht e.e.a. niet duidelijk zijn dan kun je op een makkelijke manier (chat) contact maken met iemand die je verder kan helpen. Wat mooi is dat er een aantal keuzemogelijkheden zijn qua vormgeving van inhoud en kaft. Ook prima prijs kwaliteit verhouding m.n. ook t.a.v. meer genodigden toevoegen. Boekje wordt als een mooi presentje afgeleverd. Kortom een aanrader voor iedereen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? we hadden het al eens eerder aan andere collega gegeven. iedereen vindt het eigenlijk een leuk afscheidskado

leuk om te doen, gaaf om te geven

je maakt het boekje met elkaar zodat niet 1 iemand al het werk moet doen. Supermakkelijk om op te zetten. Prima en snelle service.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel erg leuk, ontroerend

Een snel en heel mooi resultaat!

Het maken van het boekje is erg eenvoudig; de vragen selecteren en aanpassen, de uitnodiging versturen om het in te vullen en ook het maken van de fotopagina's. Daarnaast was de service echt top! Direct antwoord op vragen via de chat en een snelle levering. Het resultaat is superleuk geworden! Een mooi aandenken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het erg leuk

Goed service, duidelijke site met veel mogelijkheden. Op tijd geleverd en alle stappen heel goed uitgelegd. Je kunt op een snelle manier iets persoonlijks geven met een groep.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed

Voor een vriendin, die 40 werd, een receptenboekje gemaakt. Ze was ontzettend verrast! Website neemt je door alle stappen heen, een kind kan de was doen! Van uitnodigingsmail, herinneringsmail en mail om kosten te delen, alles staat klaar. De persoonlijke vragen zijn nog zelf aan te passen, erg leuk. Dit boekje maken is echt een aanrader en met deze website krijg je een prachtig eindresultaat!

Fantastisch mooie herinnering

Fijne applicatie en het resultaat was helemaal geweldig voor onze collega die ascheid nam. Een blijvende herinnering, origineel cadeau.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Makkelijk te maken en mooi resultaat!

Vanwege het afscheid van een collega heb ik het boekje laten maken. Het werkt heel makkelijk en je kunt ook makkelijk mensen van andere afdelingen en organisaties uitnodigen en herinneringen sturen. Het resultaat was een heel mooi boekje en een collega die tot tranen toe geroerd was!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het een super mooi resultaat

Een super waardig afscheidscadeau

Hiermee geef je iemand een leuk overzicht van waardevolle herinneringen. Echt een aanrader. Behulpzame klantenservice en een kwalitatief mooi boek!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

mooi, gebruiksvriendelijk en super service

zeer makkelijk samen te stellen, leuke vragen en mogelijkheid om zelf vragen te maken. Leuke lay-out en snel geleverd. Maar de reactie van diegene die het boekje ontving is het allerleukste

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? onbetaalbaar

Programma niet heel gebruikersvriendelijk maar mooi resultaat

Het was fijn om telkens als ik vragen had zo'n snelle reactie te krijgen. En ik had best veel vragen! Veel dingen kun je niet aanpassen en dat is jammer. Als iemand geen twee maar 0 of 1 foto heeft aangeleverd, wordt er een stockfoto in geplaatst. Dat was van tevoren niet duidelijk. Het zou fijn zijn geweest als er overleg plaats had gevonden over de te plaatsen foto's. Ik vond het niet prettig dat ik van tevoren niet kon zien hoe het zou worden. Vrijwel alle andere programma's bieden die mogelijkheid wel. Ik ben wel blij met het resultaat (en vooral mijn zus is er blij mee want het was een cadeau voor haar huwelijk), maar de website kan nog wel verbeterd worden. Die is niet gebruikersvriendelijk en dat is jammer

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Echt enorm leuk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast!

In weinig tijd een uniek kadootje maken met elkaar

Normaal gesproken kost een boekje met persoonlijke fotos en teksten veel werk om het op te maken en iedereen na te jagen. Nu heb je alvast een basisconcept die iedereen binnen een kwartier kan invullen. Wat ik wel miste , is dat ik als organisator niet het eindresultaat kon zien voordat ik de bestellen uit ging sturen. Daarnaast zou het fijn zijn als de inzenders ook nog wat losse fotos mee konden uploaden voor de toegevoegde paginas.

Mooi, persoonlijk cadeau zonder al te veel werk

Zeer goede klantenservice, en fantastisch eindresultaat!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag