Persoonlijk en uniek afscheidsboekje

Voor mijn collega, Plony, heb ik met behulp van collega´s en ex-collega´s een afscheidsboekje vol kunnen vullen met allemaal leuke herinneringen, wensen, weetjes en foto´s. Het digitale systeem is super makkelijk in gebruik. De verzending ging vlot en je ontvangt het boekje leuk ingepakt en met een tof tasje bijgevoegd om het in te overhandigen. Ik ga de website zeker nog eens gebruiken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Mega!!!

Niet bedacht dat dit product zo een impact zou maken en de vertrekkende collega zou verassen. De service is top en via de chat denken collega’s goed mee. Bedankt en tot de volgende!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Erg leuk en uniek

Erg leuk om te geven en nog nooit eerder zoiets gezien! Kunt het zelf personaliseren en de vragen ook zelf bedenken dus ideaal! Een tip: iets meer verschillende printjes waaruit je kunt kiezen in het boek

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Makkelijk te maken, erg leuk om te geven.

Het werkt erg makkelijk, je stuurt een mail, naar iedereen die in het vriendenboekje moet komen. Als deze ingevuld zijn, heb je al een vriendenboekje. Daar ben ik erg tevreden over, ook over de verschillende lay-outs die je kunt kiezen. Alleen de extra pagina's, daar ben ik niet tevreden over. Ik vind het leuk om een paar pagina's erbij te doen met foto's van de persoon die het boekje krijgt. Maar dat programma, is één grote ergernis. Je kunt de foto's niet uitlijnen, zodat je ze niet op gelijke hoogte van elkaar kunt zetten. De clipart is erg kinderachtig, voor volwassenen. Het werkt niet erg makkelijk. Verder is het wel een leuk boekje geworden.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk

De ontvanger was zooo blij met het boekje!

Het vriendenboekje is makkelijk te maken; ideaal dat het online kan zodat alle vrienden/familieleden het in hun eigen tijd, op hun eigen gemak kunnen invullen. Het resultaat mocht er wezen! Het zag er mooi, aantrekkelijk en uitnodigend uit. Ook ging het boekje nog de hele tafel rond; niet alleen de ontvanger was er blij mee maar ook de schrijvers wilden even kijken naar het resultaat en dan is het leuk om te zien hoe je eigen geplaatste foto tot z’n recht is gekomen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast!

Een superleuk persoonlijk cadeau

Al 2x een vriendenboekje cadeau gegeven tijdens een babyshower. De ontvanger vond dit erg leuk om te ontvangen. Het is makkelijk te maken doordat iedereen dit digitaal kan invullen en er is voldoende ruimte om zelf je vragen te bedenken. Wel goed opletten dat de foto’s van voldoende kwaliteit zijn, want anders zie je dat echt terug.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Wat was de ontvanger verrast, ze noemt het een schitterend en waardevol lief boek :)

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Origineel cadeau en mooie kwaliteit

Het (laten) invullen van het boekje is eenvoudig te doen door de software op de website. Daarna was het boekje snel in huis en leuk verpakt. De ontvanger is er erg blij mee.

Fantastiche herinnering voor altijd!

Super professioneel resulaat & absolute winnaar als cadeau.

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Duidelijke uitleg. Simpel te maken. Veel keus Kort om een top cadeau

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Een zéer gewaardeerd cadeau!

Voor een collega die afscheid nam hebben we met elkaar een boekje gemaakt als herinnering. Voor elke deelnemer is het slechts een paar minuten werk, waardoor het animo om deel te nemen groot was. Als 'beheerder' word je steeds op de hoogte gehouden van de voortgang, kun je af en toe een reminder sturen en heb je al vooraf inzage in de bijdragen. Het boekje ziet er zeer verzorgd uit en werd stipt op tijd geleverd. Voor de collega is het een zeer gewaardeerd cadeau geworden. Echt een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Lovend!

Origineel en mooi cadeau

Leuk om te geven als bijzonder cadeau aan familie of vrienden. Werkt eenvoudig en snel. Ook de levering was snel!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Super mooi boekje en fantastisch kado

Het maken van het boekje ging heel soepel. Wat ik jammer vind is dat je niet kunt zien hoe het uiteindelijk gaat worden. Je moet dan eerst bestellen en betalen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel goed

Slechte klantenservice

Het boek is mooi, de site is prima, maar de service laat enorm te wensen over. Er was een klein probleem met mijn boekje. Er stond namelijk iets in afgedrukt wat er niet in hoort. Dat vond ik natuurlijk ontzettend zonde van mijn cadeau dat verder hartstikke mooi was. Toen ik daar over heb gemaild, kreeg ik een tamelijk bitchy reactie terug. Daarop gaf ik antwoord en vervolgens heb ik nooit meer iets gehoord. Ontzettend onklantvriendelijk. Mijn probleem is dus ook helemaal niet opgelost, wat ik erg jammer vind. Deze slechte service werpt een zwarte schaduw over het hele gebeuren (wat verder heel goed ging). Ik vind het echt heel jammer. De bereidheid om mee te denken of iets op te lossen was er totaal niet. Nogmaals, jammer, want het boekje is verder prachtig.

Top cadeau!

Makkelijk om vrienden in te laten vullen en eenvoudig een mooi boekje in elkaar te zetten. De ontvanger heeft met tranen in haar ogen alle berichten gelezen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast en hartverwarmend

Gebruiksvriendelijk, snelle service en hartverwarmend resultaat

Gebruiksvriendelijk en goed werkend systeem. Ook hanteerbaar voor de minder digitalen onder ons;-) Snelle service en mooie uitvoering. Niet goedkoop, maar iedere euro waard. Ook als organisator erg handig dat er standaard teksten, reminders etc beschikbaar waren. Voor de ontvanger een hartverwarmend, persoonlijk en uniek cadeau. Ps. Wellicht is het mogelijk om ook een versie te maken die via whatsapp ofzo werkt? Nu kostte het heel veel tijd om (in het geheim) van alle gasten eerst de juiste emailadressen te achterhalen....

Super mooi cadeau!

Het was heel leuk hoe iedereen mee deed om het cadeau te geven. Wij hebben het cadeau gegeven aan mijn partner die 40 jaar oude werd. Zijn kinderen, familie en vrienden hebben iets geschreven. Het was ene geweldig verrassing! Zeker leuk omdat ik zelf de vragen ookkon bedenken en wijzigen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het geweldig

Super leuk

Wat ontzettend leuk, net als vroeger een poëzie album. Alleen bij de vorige bestelling duurde het wat langer dan normaal waardoor onze collega al afscheid had genomen en, het boekje na gestuurd moest worden. Maar ook dat werd goed geregeld.

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Erg leuk om te doen en zeer gebruiksvriendelijk

En handige en snelle manier om zeer persoonlijke ervaringen, ideeën en wensen op individueel niveau bij elkaar te verzamelen en daar een collega die met pensioen ging in dit geval heel blij mee te maken. Voor herhaling vatbaar mijns inziens.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief.

Het perfecte cadeau!

Een collega die vertrekt naar Australië wil je toch wat leuks mee kunnen geven. Dat is met het anti heimwee boekje goed gelukt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Het was leuk om het boekje samen te stellen en erg gebruiksvriendelijk (handig voor iemand die hier heel erg tegenop zag!). Uitnodigingen versturen ging ook soepel, ook iemand naderhand toevoegen geen probleem. Ontvanger van het boekje was erg blij en zelfs ontroerd door alle bijdragen. De service uitstekend! Ik maakte mij zorgen om het op tijd binnen zijn van het boekje (alles laatste moment natuurlijk) maar het boekje kon voor de zekerheid een dag eerder verstuurd worden. Zeer verzorgd pakket. Superblij!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg enthousiast

Een mooie herinnering

Het eindresultaat is heel erg mooi geworden. De ontvanger was er zeer blij mee!!

Super leuk cadeau, goede service!

Alles helemaal top, kwalitatief goed, perfecte service, aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Erg leuk kado!

Super leuk en makkelijk te maken met veel vrienden. Erg leuk aandenken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Nog niet gegeven

Geslaagd kadootje

Leuk om te maken en nog leuker om te ontvangen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Met een lach en een traan is het boekje gelezen

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag