Leuk kado en makkelijk te maken!

Hele goede ervaring met Mijn vriendenboekje. Het concept is leuk en het is niet moeilijk. De stappen om het boekje te maken zijn duidelijk en wijzen eigenlijk voor zich. Als maker heb je de regie over het hele boekje en kun je overal nog aanpassingen doen. Zij zorgen voor de finishing touch dus het wordt echt een mooi afgewerkt boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Veel enthousiaste reacties gekregen

Super leuk om te maken en super leuk om te geven.

Super leuk om te maken en super leuk om te geven. En ook nog eens super bedankt voor de service de hulp en de snelle verzending. Echt een mooi blijvend aandenken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? allemaal uitmuntend

Makkelijk en mooi!

Mijn vriendenboekje is super gebruiksvriendelijjk en het resultaat is prachtig!

• Hoe waren de reacties op het boek? Superblij

Wat een origineel en prachtig gesschenk

Mijn man en ik kregen van onze dochters voor onze 30ste huwelijksverjaardag een vriendenboekje. En dat was zalig. Het gaf ons een lach en een traan. Maar we gaan dit boekje echt koesteren. Zo fijn!!! En de dochters zeiden dat het heel gebruiksvriendelijk was voor de vele mensen die het hebben ingevuld.

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief!

Toevallig zocht ik een kado voor mijn mijn zoon z’n 40e verjaardag. Het is dus een felicitatieboekje geworden. Hij was en is er heel blij mee. Iedereen heeft meegewerkt en is ook enthousiast geworden. Het is erg mooi geworden. Een waardevol document voor zo’n dag. De opzet en uitvoering van het gehele boekje krijgen een 10!!

Heel leuk om te geven

Al meerdere boekjes gemaakt voor babyshower. Heel leuk

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Wat is het super leuk dat er op jullie site de mogelijkheid wordt geboden om op deze manier een reünieboekje in elkaar te maken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Meer over de inhoud dan over de lay-out.. Maar dat zegt niets over jullie opzet of kwaliteit!

Geweldig kado

Persoonlijk boekje gemaakt voor collega die met pensioen gaat. Via de site werkt het mailen aan collega's erg overzichtelijk. Resultaat is prachtig, erg blij mee !

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Gebruikersvriendelijk

Het is heel makkelijk om een via een digitale link iedereen een stukje te laten schrijven in het boekje. Het eindresultaat is iedere keer weer verassend leuk.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Dank voor het meedenken, ik had een spoedbestelling.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Gemakkelijk, mooi én goede service!

Ik ben supertevreden. Het was heel gemakkelijk om een boekje aan te maken en vervolgens in de gaten te houden of en wat iedereen aanleverde. Omdat ik te laat was met aanvragen, heb ik contact gezocht met Mijn Vriendboekje. Ze hebben vervolgens hun best gedaan om het boekje iets sneller te leveren. En dat lukte :-). Het resultaat is ook erg mooi geworden. Mijn moeder was er heel blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief, ook voor de mensen die eraan hebben bijgedragen.

In alle opzichten...geweldig!!

Op het idee gekomen door deelname aan een afscheidsboekje voor iemand, bleek dat wij een trouwerij hadden in het vooruitzicht dus daar zelf ook mensen voor uitgenodigd, vanaf toen....alleen maar positieve berichten, kreeg vaak te horen...wat ontzettend leuk !!! Ook met het samenstellen van het boekje, alleen maar blij verrast qua mogelijkheden, hele fijne toegankelijke gebruiksvriendelijke site, prima helpchat mocht je tussendoor vragen hebben en last but not least, kei tof product, heel erg leuk verpakt ook! Het trouwboekje is overigens ook heel erg goed ontvangen, ze vonden het ook heel leuk en vooral origineel!! Werd er blij van dit gemaakt te hebben voor iemand! Hoop dat er nog velen volgen die dit ook gaan doen! Kan niet wachten tot ik weer iemand kan verrassen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? leuk, verrassend en vooral origineel

Origineel idee en super mooi resultaat!

Een origineel en persoonlijk cadeau, waarbij je met een beetje inspanning van iedereen tot een prachtig resultaat komt. Bij vragen werd je direct vriendelijk en goed geholpen .

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was enthousiast. De mensen die er iets in mochten schrijven, maar vooral de persoon die het boekje ontving!

Super gaaf en origineel cadeau!

Zo makkelijk om te maken, en veel mogelijkheden! Echt een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij en een beetje onder de indruk hoe mooi!

Eenvoudig origineel en persoonlijk

Eenvoudig te maken en door te sturen. Enige aanbeveling zou zijn dat mensen individueel wel de mogelijkheid hebben vragen aan te passen of te wijzigen als ze dit willen. Nu soms ervoor gekozen deze niet in te vullen waardoor veel lege vlakken. Zelf hadden ze er mogelijk iets anders van kunnen maken.

Mooi!

Het boekje zag er goed uit! Leuk en mooie opzet. Gebruiksvriendelijk en goed te maken

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

perfect

super makkelijk en leuk

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super

Ontzettend mooi dierbaar cadeau, simpel om te maken

Alleen maar positieve reacties gehad op het Vriendenboekje. Destijds gemaakt voor de babyshower van een vriendin ten tijde van lockdown. Niet iedereen kon dus aanwezig zijn bij de babyshower, maar door het Vriendenboekje kon toch iedereen een pagina vullen met mooie foto's en herinneringen. Super mooi, dierbaar cadeau vol herinneringen - de vriendin in kwestie vindt het nog steeds prachtig!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Tranen! Zoveel dierbare herinneringen in een boekje, ze vond het super mooi

Heel blij mee

Werkt super handig. Echt een top cadeau! Heel waardevol

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Erg mooi programma voor een origineel cadeau.

Erg mooi programma voor een origineel cadeau. Goede kwaliteit.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Uniek cadeau!

Geweldig cadeau waar iedereen emotioneel aan bijdraagt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De tranen lieten niet op zich wachten. Iedereen die het mee had mogelijk gemaakt, wou het ook meteen inkijken.

Geweldig en origineel cadeau!

Wij hebben met de kinderen en aanhang mijn moeder een boekje voor haar verjaardag gegeven en ze vond het helemaal fantastisch. Makkelijk te ontwerpen en in het echt zag hij er precies zo uit zoals ik hem had verwacht. Je kunt de status van je bestelling volgen en binnen een week werd hij bezorgd. Ook netjes ingepakt. Heel blij mee, dus dit ga ik zeker nog eens voor iemand anders doen. Ik beveel het iedereen aan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontzettend positief!

Superleuk om te geven!

We hebben het boekje gemaakt voor een jongetje dat ging verhuizen uit de klas van mijn kind. Hij vond het geweldig! Zo kon hij toch al zijn vrienden en vriendinnen meenemen naar zijn nieuwe huis. Het was niet heel moeilijk om te maken, alleen op het laatst moest ik achter de laptop kruipen terwijl ik verder alles op de telefoon kon doen, dat was even onhandig in de planning, maar dat weet ik nu voor de volgende keer. En die gaat er zeker komen! Groet, Marjolein

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Geweldig cadeau

Mooie herinnering om aan iemand cadeau te geven. Leuk en makkelijk om te maken en om te geven. Vooral om zelf de vragen nog persoonlijker te maken is het een geschenk. Iedereen zou een boekje over zichzelf moeten krijgen…

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel bijzonder om te lezen wat mensen over je opschrijven

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag