Ik heb het trouwboekje cadeau gedaan aan mijn zus en zwager. Ze waren erg verrast en vonden het een super mooi een persoonlijk cadeau. Erg geslaagd! Wat fijn is aan deze site is dat de inleiding van het boekje en de tekst in de mails al geschreven is. Vaak zijn deze teksten wat matig, maar die van het trouwboekje is erg leuk! Ook de werking van de site is prettig en het boekje wordt uiteindelijk mooi gedrukt. Het enige minpuntje is, vind ik, dat er twee foto’s per persoon moeten worden toegevoegd en dat wanneer dat niet gebeurd er een random afbeelding wordt geplaatst. Hierdoor staan er tussen de persoonlijke foto’s nu ineens foto’s van fietsen of meeuwen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was zeer positief

Echt een aanrader! Alles klopte! Onwijs enthousiast hierover! Op een hele handige manier samen te stellen. Je kunt ook later nog vrienden toevoegen en je kunt ook reminders sturen als dat nodig is. Bij spoed geef je dit één keer aan en dan wordt dit genoteerd en handelen zij dit met zorg af. Ook erg leuk verpakt en er is altijd plek voor een vriendenboekje in de koffer! Wel vond ik het lastig om te zien dat ik- ondanks alle waarschuwingen- toch een taalfout had gemaakt en ik deze niet meer kon wijzigen. Zorgde voor juist grappige antwoorden ;)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk! Mooie reacties!

Wat een topsite met perfecte service achter de schermen. In een handomdraai heb je een fantastisch boek. Mooie vragen, leuke QR, look en feel is geheel in stijl. Mooier en persoonlijker cadeau bestaat niet.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was razend enthousiast!

Ik heb inmiddels al meerdere vrienden/receptenboekjes laten samenstellen. Elke keer ben ik weer blij met het eindresultaat. Zowel de ontvangers als de deelnemers waren heel enthousiast. Het is een leuke en mooie herinnering voor later.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Mooi cadeau

Mooie kwaliteit. Een waardevol cadeau om te geven. Eenvoudig te beheren en te bestellen via de website.

• Hoe waren de reacties op het boek? Waardevol document

Erg leuk om te geven!

Voor een vriendin haar babyshower een boekje gemaakt! echt ontzettend leuk om te geven (en ook om te krijgen).

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? fantastisch

Super leuk boekje gemaakt als afscheids kadootje voor een collega die ons na 30 jaar verliet! Ze was er heel blij mee!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze vind het heel mooi!!!

Perfect kado !!!

Mijn echtgenoot houd niet zo van kado’s krijgen. Hij vind ze meestal onnodig/nutteloos. Maar dit boekje vond hij echt fantastisch. Met een brede glimlach heeft hij het boekje gelezen. “ hier heb ik tenminste wat aan” zei hij meteen. Toen wist ik dat dit het perfecte kado was !!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heeeeeel enthousiast.

Nu al 2 keer vriendenboekje laten maken en beide keren echt top ervaring. Het is makkelijk, gebruikersvriendelijk en het resultaat boven verwachting.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Nu al verschillende boekjes gemaakt. Erg leuk en een mooie herinnering voor de mensen die hem hebben mogen ontvangen. Maken is simpel en leuk om te doen. Na bestellen waren de boekjes ook snel in huis. Ik ben tevreden

Leuk en mooi boekje voor groep 8 om te bewaren na hun basisschooltijd!

Erg leuk en waardevol boekje voor de schoolverlaters. Makkelijk en snel te maken, mooi overzichtelijk ook hoe dit moet. Het uitnodigen van kinderen gaat ook snel en makkelijk.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

makkelijk en goed

Leuk om een persoonlijk cadeau te geven en snel geleverd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super

Ik vond het heel leuk en makkelijk in gebruik! Alleen voor de telefoon soms wat onhandig in gebruik. Ik vind het jammer dat je de poëzie plaatjes niet zelf uit kan kiezen. Op 1 pagina, staat nu (vind ik zelf) een tekst die niet heel aardig is, voor degene die het boekje heeft ontvangen. Evt wil ik dit uitleggen aan de telefoon!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij

Super leuk cadeau voor een goede vriendin.

Wat is het toch leuk om iemand te verrassen met een boekje als dit. Hoe mooi is het als dierbaren de moeite voor je doen en het wordt gebundeld in een boek.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar lovend

Super mooi om iemand kado te doen

Boekje gemaakt voor collega, die 40 jaar in dienst was. Veel collega's en oud collega's aangeschreven, om een bijdragen aan het boekje te leveren. Het eindresultaat was erg mooi en de jubilaris was er erg blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg leuk en enthousiast

Een boek die de verhalen tot leven brengen

Dit was het tweede boek die ik besteld had bij Mijn Vriendenboekje. Ook deze keer pastte het boek helemaal bij de persoon door de verschillende invullingen die Mijn Vriendenboekje geeft. Ik zal de lach van mijn baas niet snel vergeten.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig: een traan, een lach, een ohja moment

Erg leuk, maar vrij prijzig

Leuk dat je de vragen zelf kan aanpassen. Kwaliteit van het boekje is erg mooi. Zeer tevreden met het resultaat. Enige verbeterpunten vind ik de prijs, en fotopagina's toevoegen is erg basic en werkt niet fijn; geen optie om foto's uit te lijnen of opmaak te kopieren bijv.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Na het zelf al een paar x als deelnemer mee tte hebben gedaan er nu zelf 1 gemaakt. Erg leuk, gemakkelijk aan te passen, snelle hulp via chat en een heel leuk eindresultaat. Gezien veel deelnemers al wat ouder zijn en moeite hadden met foto's uploaden ook erg fijn dat ik nog kon bewerken

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Morgen gaan we het pas geven

Geweldig origineel cadeautje en supermooi verpakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Mooiste verjaardagscadeau ooit

Dit cadeau was voor mijn moeder de kers op de taart. Het was zo bijzonder om alle verhalen van dierbaren te lezen. Ook hadden we er een kleine fotoreportage bij gedaan. De talenoptie was ook echt een pluspunt aangezien sommige familieleden een andere taal spreken. Het boekje was erg makkelijk te maken en werd snel verzonden. De mooie verpakking en tas maakten het helemaal af. Kortom, een ontzettend leuk en origineel cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg geëmotioneerd en verrast

Prachtig boekje

Boekje gemaakt voor afscheid van collega. Het is een heel mooi herinneringsboekje geworden met leuke verhalen, tips en foto's. Ook hoe het ingepakt was met leuk tasje erbij was ook heel leuk geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel mooi boekje

Ging allemaal heel makkelijk

Het is heel makkelijk een receptenboekje samen te stellen. Wij hadden de vragen eruit gelaten; die vonden we niet relevant. Wat het nog leuker zou kunnen maken, is als je in plaats daarvan een persoonlijk bericht zou kunnen plaatsen voor de ontvanger. Nu bleef de helft van de pagina leeg. Super Service: Toen ik de bestelling had gemaild bleek dat het boekje voor ons te laat zou arriveren. Dat heb ik gemaild; vervolgens werd er een spoedbestelling van gemaakt, zonder extra kosten.

Wat een geweldig boekje!

Super fijne software, makkelijk in gebruik en een fantastisch resultaat!

Ideaal afscheidskado

Inmiddels al 5 afscheidsboekjes afgeleverd. Leuk dat je de vragen zelf kunt samenstellen, passend bij de persoon. Super handig, omdat alle collega's zelf hun bijdrage leveren. Alleen nog werk om wat foto's aan te vullen en eventueel mensen achter de broek te zitten. Het was al 5x een enorm succes! Mooi vormgegeven. Prima service! Sommige foto's ietwat donker afgedrukt. En misschien tip om te spelen met de grote van de letters. Bij mensen die maar 1 vraag beantwoorden staat dat vrij kaal op 1 pagina.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Groot succes!

Mijn collega kreeg diverse cadeaus maar toen ze het vriendenboekje ontving keek ze niet meer naar de andere cadeaus. Ze was zo blij met het boekje. En het zag er professioneel uit. Dank jullie wel

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Binckhorstlaan 36