Super leuk!

Het was erg gemakkelijk mensen uit te nodigen, later mensen toe te voegen en mensen te herinneren toen de deadline dichtbij kwam. Ook was het fijn dat de ingevulde pagina’s te zien waren voor de organisator en dat die bewerkt konden worden waar nodig. Ondanks dat het een vrij dik boek was (43 mensen en 4 foto pagina’s) was het na bestellen enorm vlot in huis. Punt van aandacht: het zou een nog completer idee geven om voor bestellen het boek online te kunnen doorbladeren/inzien met de volledige opmaak. Het kunnen gebruiken van Emoji’s zou een leuke bonus zijn, daar waren nu lege vierkantjes te zien.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De reactie was enorm blij en dankbaar.

Mooi product.

Mooi product, makkelijk om mee te werken. Dus snel een mooi en goed eindresultaat.

Zeer positief

Het was een geweldig leuk afscheidscadeau voor de groep. Het werkte makkelijk en snel, iedereen kon het en het eindresultaat toverde een lach op de gezichten van de kinderen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Mooi boekje. Gebruiksvriendelijk om in te laten vullen!

Meerdere boekjes cadeau gegeven en steeds was men verrast! Ideaal, je hoeft er ook niet veel voor te doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk!

Snel, professioneel, creatief en zo'n leuke verassing voor de ontvanger!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? overweldigend

Geweldig resultaat! Snelle levering en gemakkelijk te maken

Voor het vrijgezellenfeest van mijn schoonzusje hebben we samen met de meidengroep een vriendenboekje laten maken. Het invullen van de vragen was super makkelijk en middels het overzichtelijke keuzemenu was het uitkiezen van het design en het maken van de fotopagina's makkelijk te doen. Resultaat zag er waanzinnig mooi uit! Echt een top cadeau wat ik zeker kan aanraden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Prima produkt!

Het invullen van het boekje gaat gemakkelijk. Je wordt op de hoogte gehouden van de voortgang. Wie heeft er nog geen bijdrage geleverd? De foto's worden in een goede kwaliteit gedrukt. Mooi produkt, snel geleverd

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Superboekje geworden en erg waardevol.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super. Iedereen vond het geweldig!

Een unieke herinnering voor het leven

Nadat ik jaren geleden zelf een vriendenboekje kreeg met mijn vrijgezellenfeest, heb ik er nu een gemaakt voor mijn beste vriendin die 40 werd. Alle vrienden en familie heb ik gevraagd. Haar reactie was goud. ‘Voor de rest van mij leven kan ik hiervan genieten’. Ook de degene die het invulden waren erg enthousiast. Het versturen ging overigens heel snel! Een dag na de bestelling was hij al onderweg!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch!

Heel mooi boekje

Fijne en makkelijke website, geweldig resultaat en kwaliteit

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Een super waardevolle herinnering

Het is ontzettend leuk om zo’n boekje te maken en na het krijgen te mogen lezen en koesteren!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed!

Enorm leuke herinnering!

Wij hebben een boekje gemaakt voor een vriendin die haar vrijgezellenfeest had. Ze vond het een enorm leuk cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk!

Super om te krijgen en heel makkelijk om te maken!

Ik heb een receptenboekje mogen ontvangen en heb er onlangs een gemaakt. Beide heel leuk! Het is heel gebruiksvriendelijk en het resultaat is mooi. Op een goede manier thuis bezorgd en leuk verpakt. Zeker tot een volgende keer!

Vlekkenloos proces en zeer mooi eindproduct.

Vlotte interface, makkelijk samenwerken met diverse vrienden, mooi eindproduct dat snel werd geleverd. Veel blije vrienden!

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Ontzettend leuk en mooi cadeau

Mooi boekje van goede kwaliteit. Leuk dat je veel zelf kunt aanpassen (foto's, vragen etc). De ontvanger was er ontzettend blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Iedereen kan ermee werken en service is erg goed

Je hebt veel keuzemogelijkheden en het werkt super eenvoudig, hier kan ook een leek mee werken. Een enkele keer had ik een vraag en via de chat direct antwoord of oplossing. Zeer snel geleverd en fraai verpakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig!

Super leuk waardevol kado

Zo leuk origineel kado. Snelle levering en top kwaliteit !!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk!

Top kwaliteit!

Het boekje ziet er perfect uit. Er zijn meerdere opties voor de invulling, zowel voor een thema als voor vragen en foto’s. Extra foto pagina’s kosten wel geld.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Leuk concept, kwaliteit wat minder

Super leuk concept, alleen echt niet mooi gedrukt. Er zaten op verschillende bladzijde beschadigingen. Jammer!

Prachtig aandenken, goede klantenservice

Voor het afscheid van groep 8 is het boekje een fantastisch kado geworden. Ik had nog een pagina met foto's en quotes van de docenten en toen de lay out niet goed lukte op mijn laptop en ik hulp vroeg via de chat is dat in heel goed opgelost. Statusupdates van het proces tijdens het maken (wie heeft wat ingevuld) nadat je het hebt afgerond (printen/drukken/verzenden) is prettig en alles was keurig op tijd. Ik heb het al aan meerdere mensen aangeraden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk, al tijdens het maken werd er veel over gepraat.

Derde jaar op rij krijgt de leerkracht een vriendenboekje

Na het succes van voorgaande jaren waren wij (de ouders) het er unaniem over eens dat ook dit jaar de leerkracht een boekje zou ontvangen van Mijn Vriendenboekje. Een traditie die we begonnen zijn in groep 2 en wellicht de hele lagere school zullen voortzetten. Nu was de juf van groep 4 aan de beurt. Ze was heel blij met haar cadeautje, ook al had ze een vermoeden wat ze zou gaan krijgen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Collega was er superblij mee!

Dit is een gemakkelijk te organiseren. Het enige dat je nodig hebt zijn de mailadressen van bekenden van de ontvanger. Vriendenboekje vult al veel tekst in om de doelgroep aan te schrijven. Werk simpel en resultaat is super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? collega was superblij!

Een heel leuk cadeau om samen samen te stellen. Makkelijk om te maken en in te vullen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk!

Leuke herinnering aan de basisschool

Het was snel en gemakkelijk geregeld.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Binckhorstlaan 36