Heeeel leuk!!!

Snel, leuk en netjes!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Prettig manier van werken, heeft mooi boekje opgeleverd. Wel 2 verbeterpunten

1.Je maakt 1 keer een accountnaam aan; in ons geval voor een eind-groep-8-boekje. Daar zat een tikfout in, maar die hebben we nooit meer gezien, omdat je alleen de opgemaakte foto-pagina's te zien krijgt. En de naam van het account zie je rechtsboven in beeld ook slechts gedeeltelijk staan. Kortom de tikfout was ons nooit opgevallen en we zagen 'm pas toen het boekje al gedrukt was; overal de verkeerd gespelde naam van de school. 2.schuiven / vergroten / verkleinen van foto's op de fotopagina's niet heel gebruikersvriendelijk; foto veranderde soms op een andere manier dan het kader om de foto heen, waardoor soms opeens maar een deel van een foto getoond werd en er weer opnieuw geschoven en gedaan moest worden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Onwijs leuk aandenken!

Het boekje is makkelijk te maken en degene die afscheid nam vond het onwijs leuk! De kwaliteit was heel mooi en het boekje werd eerder bezorgd dan beloofd. Het enige jammere was dat ik de volgorde van de vragen niet kon veranderen of nog een v4aag toevoegen of weghalen. Of misschien kon het wel, maar dan snap ik dus niet hoe Groet, Marjolein

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

Ik zocht een afscheidsboekje voor de meester van mijn dochter, uit groep 8. Per toeval kwam ik deze tegen. In 1 woord geweldig en erg handig hoe dit te werk gaat. Alle kinderen kunnen zelf hun pagina invullen. Je kunt een herinnering sturen als ze het vergeten, en ook na de tijd om de kosten te delen is dit top geregeld. De meester was er heel blij mee, en neemt hem mee op vakantie!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk!

Superhandig om te regelen en het resultaat is echt goed.

Een geweldige herinnering voor later!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? leuk, geweldig, super

Leuk idee om als kado te geven.

De website is overzichtelijk en de samenstelling van het boekje is op een eenvoudige manier te realiseren. Bewerking foto's misschien automatisch laten uitvoeren. Sommige foto's te donker.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief

ontzettend leuk idee

het een heel leuk cadeau waar je met meerdere mensen aan kunt werken. Heel handig en ontzettend leuk! ook om te doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel erg leuk!

Het is een geweldig cadeau om te geven!

Het was een gemakkelijke manier om een heel persoonlijk cadeau te geven. Onze collega is gestopt met werken en we hebben haar erg blij gemaakt met dit boekje. Doordat we zelf vragen toe konden voegen is het een cadeau op maat geworden. De lay-out is prachtig. Het was fijn dat er zoveel keus was, zo konden we het ontwerp maken naar de smaak van onze collega. De bezorging was op tijd. Samen met de tas was het een buitengewoon mooi presentje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Een waardevolle en mooie herinnering

Makkelijk in te vullen, duidelijke stappen en een vlot proces tot vorming. Een cadeautje om te maken, te geven en te blijven genieten van wat er is geschreven.

• Service

Een ontzettend mooi en kwalitatief goed boekje!

Je wordt heel goed door het programma heengeleid, mijn complimenten!

Ideaal afscheidskado

Inmiddels al 4 afscheidsboekjes afgeleverd en bezig met de 5e. Super handig, omdat alle collega's zelf hun bijdrage leveren. Alleen nog werk om wat foto's bij te voegen en eventueel mensen achter de broek te zitten. Maar het was 4x al een enorm succes! Mooi vormgegeven. Prima service! Zelfs een keer op spoed kunnen laten zetten, omdat levering iets te laat zou worden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enorm blij verrast

Fijne service en het boekje was prachtig!

Het invullen ging (na het goed invoeren van alle e-mailadressen) super makkelijk en snel. Ook het afronden van het boekje was makkelijk. Heel leuk om te doen. En dan ook nog achteraf een tikkie mee kunnen sturen waardoor de bijdrage per persoon soepel geregeld was. En, ik had om een spoedbestelling gevraagd. Ik kreeg daar een snelle reactie op en het boekje was klaar op de beloofde ervaring. Ik raad het zeker aan en ik kom nog eens terug! Oh, en de ontvanger was er enorm blij mee :-) :-)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief en enthousiast!

Na wat vragen bij de start verliep het maken van het boekje uitstekend!

Het keuzeproces (thema, kaft, vragen aanpassen) was makkelijk. Het enige wat ik graag vooraf had willen weten was dat als je een vraag niet beantwoordt, deze vraag ook niet afgedrukt wordt. De online hulp die geboden werd was top. Het is een mooi en waardevol boek geworden. Ik hoop er zelf ooit ook een te krijgen...

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger was er bij mee, de mede schrijvers waren nieuwsgierig en betrokken.

die vrienden/afscheidsboekjes zijn echt heel leuk

altijd gelijk antwoord, zakelijk, goede service, eenvoudig

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? wordt altijd leuk gevonden

Geweldigg

Super duidelijke site, leuke stijlen en de kwaliteit van het receptenboek is nog mooie dan verwacht

Mooie manierom herinneringen te verzamelen!

Super mooi aandenken

Voor de 2e keer een vriendenboekje laten maken. Service is top, communicatie met klantenservice gaat makkelijk en snel. Het invullen kost weinig tijd, de opmaak is heel erg gebruiksvriendelijk en ziet er hartstikke leuk uit. Mijn dochters zijn er allebei heel erg blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast!

Helemaal top

Mooi boek, makkelijk om te doen en de ontvanger was helemaal ontroerd, leuk dat je de vragen kan aanpassen, helemaal je eigen ding kun je er van maken

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Helemaal enthousiast en ontroerd

Heel gemakkelijk te maken!

Ik heb een vriendenboekje laten maken voor de babyshower van mijn schoonzus. Dit ging heel gemakkelijk en was ook erg leuk om op te stellen. Je kiest de lay-out en de vragen uit en verstuurd vervolgens een linkje naar alle personen die je mee wil laten doen. Je ontvangt een link en kunt vervolgens het vriendenboekje invullen. Zodra hij af is laat je hem drukken en heb je binnen een paar dagen het boekje op de mat. Ik vond het zo leuk om te doen dat ik er ook een laat maken voor mijn eigen zus die nu ook zwanger is. :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk!

Eenvoudig te maken maar met een prachtig eindresultaat!

Duidelijke website waarop alles stap voor stap wordt doorlopen. Veel keuze in soorten boekjes en lay-out. Het resultaat is echt prachtig. Een mooie herinnering voor de leerkracht van groep 8!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

leuk, mooi!

leuk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Makkelijk en leuk

Ik vond het erg eenvoudig om een leuk en origineel cadeau te maken met MijnVriendenboekje. De ontvanger was er ook erg blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Makkelijk en super leuk !

Alle stappen zijn makkelijk te volgen en het eindresultaat super leuk !

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk !

Handig digitaal flexibel invullen voor een tastbaar aandenken

Het is handig om de vragen digitaal in te vullen (te tailoren naar leuke vragen voor de persoon) en dan naar iedereen te mailen (kan via de telefoon in laten vullen eigenlijk ook? dat je berichtje whatsappt?). Heel flexibel kan je later nog mensen toevoegen/weghalen. Eindresultaat is mooi tastbaar boekje!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk

Verzorgd gemakkelijk goede kwaliteit vriendenboekje

Het is heel gemakkelijk om een vriendenboekje samen te stellen met foto's en korte vragen of korte verhalen. Dit is een superleuk geschenk voor een collega, vrienden of familie voor vele gelegenheden, verjaardag, jubileum, uit dienst, trouwerij etc Echt een superhandige en gemakkelijke site

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? verrast, blij, bijzonder

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag