Mooi boekje en zeer klantvriendelijk!

Ik had 2 boekjes besteld, en die zijn qua opmaak, kleur en helderheid heel erg mooi geworden. En in een mooi doosje wat het geheel heel feestelijk maakt. Per ongeluk was ik een vriend vergeten terwijl ik alles al had opgestuurd, maar nadat ik een mailtje er achteraan had gestuurd, is alles goed gekomen. Fijn die flexibiliteit en meedenkendheid!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrast en blij

Mijn vriendenboekje is eenvoudig en prachtig resultaat, dierbaar

Het is een gemakkelijke manier om met verschillende mensen een mooi cadeau te geven wat waardevol is voor de ontvanger. De kwaliteit is super goed, prachtig vorm gegeven en je hebt er weinig werk aan. Kortom gewoon enorm blij mee en dikke dikke aanrader.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig, eenvoudig te gebruiken, prachtig

Zo mooi en makkelijk in te vullen

De ontvanger was super enthousiast

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Fantastisch!

Duidelijke en simpele we site, gemakkelijk invullen voor iedereen en goed overzicht voor de initiatiefnemers. Ook communicatie via chat erg snel en prettig. Maar het belangrijkste: het eindresultaat is prachtig!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar enthousiast.

Vriendenboekje gemakkelijk te maken en echt een super mooi resultaat. Ideaal voor speciale gelegenheden om te gebruiken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!!

Makkelijk en toch persoonlijk

De ideale manier om op een makkelijke manier "iedereen" bereid te vinden om hun aandeel van het boekje in te vullen, zonder veel moeite en "gedoe". Wel jammer dat je zelf geen digitale versie ontvangt om aan alle deelnemers te sturen, zodat zij ook van het boekje kunnen genieten en kunnen lezen wat de anderen ingevuld hebben en hoe het resultaat geworden is.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Dierbaar

Een fijne en toegankelijke service om een mooie en dierbare herinnering te creëren voor een collega die met pensioen gaat!

• Hoe waren de reacties op het boek? Prachtig

Een super leuk cadeau om te geven en te krijgen!

Een super leuk geschenk om te geven!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Supermakkelijk

Erg enthousiast. Alles goed geregeld en prachtig eindresultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Mooi boek geworden en veel leuke opties.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed

Heel leuk concept en ieder is zeer positief op het eindresultaat!

Leuke herinnering voor later!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Een prachtige herinnering!

Het boekje is makkelijk samen te stellen en levert een prachtige herinnering op.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief

Erg leuk maar zeer prijzig

Een erg leuk boekje om samen te stellen, ik vond hem wel prijzig. Tevens hadden wij niet heel veel personen die in het boekje stonden waardoor de verhouding van de ringen te groot was en het daardoor leek alsof er nog minder in stond, kleinere ringen had een stuk mooier gestaan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief, alleen de ringen die te groot waren

Perfect systeem

Makkelijk in gebruik en een prachtig resultaat, aan alle stappen is gedacht en alles is super gebruiksvriendelijk :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Helemaal geweldig!

Ik heb dit met vrienden en familie in elkaar gezet voor de verjaardag van onze dochter. Zij werd 30. Ze was er heel erg door verrast en heeft met tranen in haar ogen ieders bijdrage hierin zitten lezen. Ze was super blij en als je je dochter blij maakt dan is het geslaagd!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig

Attent, mooi, super eenvoudig, goede communicatie!

Het maken van het boekje is duidelijk en eenvoudig. De communicatie erover verliep vlot en attent. Kortom, dit gaan we zeker nog eens doen. Alleen zitten er een beetje veel foto's in, die niet van onze hand kwamen, maar het zijn wel leuke foto's...

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? superleuk!

Geweldig opzet. Echt een mooie manier om een herinnering in een boek te verzamen en tevens persoonlijk bijdragen te vragen aan dierbare vrienden. familie en collega's. Als coordinator is veel werk om op tijd te krijgen en eigen stempel te drukken in het engelse taal.

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Topidee en perfect uitgewerkt

Heel gebruiksvriendelijk en prima resultaat

Meer dan tevreden!

Het was een leuk proces om een boekje te maken met familie en vrienden voor het huwelijk van mijn dochter en schoonzoon. Er zijn wel wat reminders verstuurd maar uiteindelijk heeft iedereen zijn pagina op tijd afgekregen en was het bruidspaar méér dan verrast toen de twee nichtjes het boekje mochten overhandigen ( daar is helaas geen foto van), of misschien maakte de fotograaf die wel, maar daar is het wachten nog op. Zo'n boekje samenstellen, we zouden het zo weer doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch leuk geschenk.

Ontzettend leuk om cadeau te geven!

Toen ik het vriendenboekje ontving, was ik blij verrast. Het is heel creatief in elkaar gezet. Zelf zou ik het nooit zo leuk kunnen maken. Heel erg bedankt! De ontvanger was er ook heel blij mee. Ik ga er zeker nog een keer gebruik van maken.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Mooi boekje, waardevol cadeau

Het maken van het boekje gaat heel soepel. Het eindresultaat is mooi. Een waardevol aandenken in dit geval voor mn collega. Het is het geld zeker waard

Fantastisch cadeau!

Nog nooit zulke leuke reacties gehad op een cadeau - heel persoonlijk en grappig.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Mooi boekje en geweldige service.

Voor een huwelijksfeest hebben we alle gasten het vriendenboekje laten invullen. Het systeem is heel duidelijk en makkelijk te gebruiken. Daarnaast kreeg ik meerdere keren binnen hele korte tijd antwoord op de vragen die ik nog had. We zijn ook blij met het resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Leuk cadeau met goede service!

Het boekje is een mooi, persoonlijk cadeau. Je kunt duidelijk je vragen en opmaak kiezen en het drukken ziet er heel erg netjes uit. Aan alles is gedacht tijdens het proces; je kunt mensen herinneren, persoonlijke berichten sturen, pagina's inzien en mensen helpen als dat nodig is. Toen bleek dat het boekje onverwachts wat eerder nodig was, was MijnVriendenboekje ook heel behulpzaam en servicegericht om ervoor te zorgen dat het op tijd binnen was. De verpakking ziet er heel erg netjes uit en kun je rechtstreeks als cadeau overhandigen. Het drukwerk is strak, netjes en scherp.

heel easy

wat een makkelijke manier om iedereen deel te laten nemen aan een gezamenlijk en persoonlijk kado! ziet er hartstikke mooi uit en de ontvanger was er heel blij mee

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel enthousiast

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag