Mooi boekje en levenslang plezier van!

Een leuke manier om alle mooie herinneringen op te schrijven en bewaren

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Een mooie website om op een eenvoudige manier een fantastisch aandenken te maken!

Mijn dochter gaat voor 3 jaar naar Bonaire en alle collega's, vrienden en familie die waren uitgenodigd op haar afscheidsfeest hebben wat in haar anti-heimweeboekje geschreven...voorzien van leuke foto's. Ze kan ons niet meer vergeten!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief! Mensen hebben aan de hand van vragen in no-time iets leuks gemaakt

Je maakt iemand heel blij!!

Leuk origineel cadeau. Voor mensen die vaker online werken geen enkel probleem om mee te werken. Heel mooi boekje, mooie opmaak, wel kwetsbaar materiaal, dat viel tegen toen ik het thuis ontving. Het is niet een stevig, handzaam boekje. Dat viel tegen, zeker gezien de prijs.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig, fantastisch, wat leuk!!

Een leuk origineel kado vanuit het hele team

Een kado dat vanuit het team is aangeboden aan het kersverse bruidspaar. Een persoon in de lead om het boekje te ontwerpen, echter iedere collega moet zijn eigen persoonlijke draai eraan geven waardoor iedereen in het proces meegenomen wordt. Hierdoor is het ook een persoonlijk kado. Erg gemakkelijk om te ontwerpen en de kwaliteit is echt super! Wellicht schrikt de lange wachttijd (10 werkdagen) af om het zelf te proberen, maar dit is het zeker waard. Het resultaat was een schitterend boek dat een lach op het gezicht heeft getoverd van, niet alleen onze collega en haar man, maar ook van ons als collegas.

Uniek cadeau met extra service!

Na het verzamelen van alle input werd het vriendenboekje verstuurd naar de drukker. Hier kon ik online precies zien bij welke stap het boekje was. Echter, leek het voor ons niet op tijd binnen te gaan komen.. Na contact te hebben gehad met het hoofdkantoor, werd er spoed achter onze bestelling gezet! Top geregeld! Het cadeau was een groot succes. Zeker aan te raden als je op zoek bent naar een uniek, persoonlijke aandenken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk! Het boekje is de hele middag rondgegaan, waar mensen hebben gelachen om hun eigen en andermans antwoorden.

Was een grote verrassing voor mijn dochter

Snelle service, goede medewerking en beantwoording van vragen, kwaliteit is uitstekend. Enige minpuntje...er staan wat schrijffouten (lees: ontbrekende letters) in. Voorbeeld: de naam Jacky is in het boekje Jcky, Yasmine is in het boekje Ysmine.

• Hoe waren de reacties op het boek? heel goed

Een uniek en geslaagd cadeau!

We maakten met heel de familie dit boekje voor mijn dochter haar 18de verjaardag. We konden op deze manier onze familie in het buitenland mee betrekken. Mijn dochter was hierdoor zelfs ontroerd. Het is heel handig dat je de taal kan aanpassen per persoon. Zo moesten we zelf niet alles vertalen naar het Spaans. Een uniek en geslaagd cadeau! Bedankt.

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Een top afscheidscadeau, leuk, grappig en voor altijd!

Het maken van het afscheidsboek verloopt super vlot. Iedereen kan het op zijn eigen tempo invullen, er zijn leuke covers, voor elk wat wils. De vragen kan je aanpassen waar nodig, veel variatie is mogelijk. De manier van bundelen verloopt professioneel, je kan foto's toevoegen, een voorblad, ... De zending kwam stipt op tijd toe! Een aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? 15

Makkelijk en prachtig

Het was ontzettend makkelijk om het boekje te maken, en het eindresultaat was beter dan we gedacht hadden

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het super mooi geworden!

een onvergetelijk afscheidscadeau voor de ontvanger

Omdat het digitaal is, is het een stuk makkelijker om iedereen te bereiken en snel in te kunnen laten vullen. Het resultaat een mooi boek om regelmatig in terug te kijken en door de grappige vragen (overigens genoeg inspiratie op de site om ze makkelijk aan te passen) zag ik ook ineens een andere kant van mijn collega's. Aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

Mooie herinnering voor het bruidspaar

Zeer gebruiksvriendelijk concept met leuk eindresultaat. Snelle levering

Makkelijk, snel en leuk te geven

Leuk te personaliseren en makkelijk voor iedereen om zelf thuis digitaal in te vullen Ook de reminders en overzichten wie al gereageerd hebben is overzichtelijk Zeker een aanrader

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Werd enthousiast ontvangen en draagt bij in het nagenieten na een feestelijke dag

Op een simpele manier maakt iedereen in zijn eigen stijl een waardevol aandenken in prachtige lay-o

Als is heel goed verlopen, je krijgt regelmatig een up-date en er worden genoeg idee aangedragen.

• Hoe waren de reacties op het boek? heel goed

Super, duidelijke communicatie, snelle reactie

Nadat ik had besteld zag ik nog 1 kleine kink in de kabel. Direct gemaild en binnen no time reactie en een oplossing. Fijne communicatie en levering. Boekje zag er super uit. De ontvanger is er tot half 2 's nachts zoet mee geweest. Direct een boekje voor een volgende collega gestart.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Super leuk persoonlijk cadeau in een vogelvlucht

Makkelijk een persoonlijk cadeau te maken, waarbij iedereen zijn bijdrage makkelijk kan leveren. Mooie opmaak en leuke voorbeeldvragen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super mooi

Wat een leuk, persoonlijk cadeau

Het was ontzettend leuk om voor een bruidspaar een familie en vriendenboek te maken. Enorm leuk geworden en wat leuk om dit cadeau te geven. Heel waardevol.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrast en enthousiast

Erg handig en praktisch

Goede website en goede klantenservice. Gelijk geholpen met een vraag!

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Heel enthousiast

Het is dat ik er erg laat achter kwam dat dit kon, maar het is een prima concept. Het werkt geweldig. Het enige wat misschien nog wat aandacht mag krijgen zijn de vragen ten aanzien van het pensioen. Ik vond ze niet allemaal passend bij diegene voor wie ik het boekje maakte. Het was ook lastig om zelf wat te bedenken, maar met google kom je een heel eind. Diegene die het kreeg vond het fantastisch. Ook de manier hoe je het kon inpakken was super leuk. Het boekje was ook erg leuk afgewerkt. Als ik het weer nodig heb dan zou ik het zo weer bestellen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig

Het eindresultaat is geweldig en professioneel. Het uitnodigen, bijhouden en aanpassen voor de degene die alles coördineert is erg eenvoudig. Werkt zowel op pc als op telefoon heel goed. Is wel wat kostbaar als je zoals ik veel mensen hebt uitgenodigd (maar dat staat wel duidelijk vermeld). Enige verbeterpunt wat mij betreft is de foto pagina. Het aanpassen (inzoomen en verkleinen van foto's) verliep niet fijn. Ze "schoten" steeds terug naar een andere grootte. Ook zou de lay-out standaard al een paar leukere opties mogen hebben.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was super nieuwsgierig op het feest. En ze waren erg enthousiast over het resultaat

Fijn mee te werken en heel leuk resultaat

Fijn mee te werken en heel leuk resultaat

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Prachtig, kwalitatief mooi boekje!

Gebruiksvriendelijk systeem, snelle levering, echt alles was top!

• Hoe waren de reacties op het boek? Prachtig

Het was heel makkelijk om samen aan het vriendenboekje te werken :)

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Top kado om weg te geven!!

Heel blij met het eindresultaat!! Mooie kaft, gave lay-out. Een heel origineel kado om weg te geven!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast!!

Makkelijk te maken en prachtig eindresultaat

Erg leuk om te maken en nog leuker om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Erg leuk en origineel

Leuk om te maken en om te geven. Niet moeilijk om te organiseren en systeem werkt goed. Was fijn geweest de paar vaste vragen te kunnen aanpassen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Blij en enthousiast

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag