Echt onwijs leuk cadeau!

Echt onwijs leuk cadeau! Voor het format van het boek had ik liever wat meer opties gehad. Verder vond ik het erg fijn werken en is het cadeau erg goed ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk!

Super gemakkelijk om een persoonlijk kado te maken!

Een leuk en persoonlijk kado maken? Niet twijfelen en dit vriendenboekje maken. Heel makkelijke en intuïtieve website. Hou wel rekening met het aantal dagen voor verwerking van bestelling. 7 werkdagen is voor NL, voor België tel je best 2-3 dagen extra.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Heel leuk

Een hele leuke herinnering voor onze collega die met pensioen gegaan is

• Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

prachtige vormgegeven, super leuk cadeau, wel prijzig

wat een leuk boek is het geworden. Het is enorm gebruiksvriendelijk om te maken, zowel als je intiatief nemen bent als wanneer je wordt uitgenodigd het in te vullen. De internetpagina is logisch en handig. De templates om uit te kiezen zijn mooi. Vriendenboekje heeft voor alles een opzet: de vragen, de mail aan mensen, de herinneringsmail etc. Maar je kunt dit ook allemaal volledig aanpassen aan je eigen wensen. Zo hebben wij een aantal vragen vervangen door andere vragen. Mooie druk, mooi ingepakt. Het was echt een succes. Het is wel flink aan de prijs (je kunt er wel voor kiezen iedereen mee te laten betalen als je zou willen) maar de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid is dan ook top.

prachtig resultaat

ruim voldoende keuze mogelijkheden, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en uiteindelijk een superleuk kado om te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super goed

Helder en overzichtelijk

kan bijna niet mis gaan. Perfect in orde!

Een heel mooi boekje, waarin alles klopt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger was er heel blij mee, zelfs ontroert.

Ontzettend leuk cadeau

Makkelijk in gebruik, volop keuze in lay-out.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Altijd goed!

Een mooi geschenk om te geven en makkelijk om te maken

Een mooi geschenk om te kunnen geven en samen te kunnen maken. Wij hebben hem tweetalig gebruikt, was erg leuk. Goed overzichtelijk Fijn dat het in meer talen kan. Alleen wel jammer dat de inleiding in de andere taal wordt aangepast, maar dat dit bij vragen/aanwijzingen verder in het boekje niet gebeurd.

Prachtig afgewerkt product en goede klantenservice

Het maken en ontvangen van het Vriendenboekje heb ik ervaren als zeer prettig. De snelle en behulpzame klantenservice is ook te prijzen. Goede ervaring en heb al meerdere mensen gehoord die overwegen een dergelijk boekje te maken voor verschillende gelegenheden! De enige tip die ik kan bedenken om te geven is dat het nog mooier zou zijn als je voor de tekst kan kiezen voor verschillende lettertypes naast Times New Roman.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was enthousiast, inclusief de ontvanger :)

Super leuk idee!

Ik was opzoek naar een leuk afscheidscadeau voor een collega en stuitte door te googlen op 'Mijn vriendenboekje' Té leuk, idee viel ook goed bij het team, site is gebruiksvriendelijk, communicatie via de chat verliep ook fijn en het eindresultaat mocht er wezen. Leuk en met zorg ingepakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Het is nu de derde keer dat ik hier een vriendenboekje heb gemaakt. Elke keer ben ik tevreden met het eindresultaat, en het is erg makkelijk om het boekje te maken. Ik had een krappe planning, maar het boekje is super snel en op tijd geleverd. Heel fijn! Bedankt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief!

Een fantastisch persoonlijk cadeau, zowel voor de gever(s) als de ontvanger.

Heel praktisch voor de organisator van het cadeau met goede digitale ondersteuning vanuit mijnvriendenboekje.nl (voorbeeld vragen/teksten en reminders). Een super persoonlijk cadeau in relatief weinig tijd voor zowel de organisator als de deelnemers. Ook de vormgeving van het boekje, de cadeauverpakking met linnen tasje zijn erg leuk. Kortom: ik ben een fan!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Groot succes!

Als verrassing een vriendinnenboek samengesteld voor de 70ste verjaardag van mijn moeder. Het was een gokje maar het online invullen was voor iedereen heel goed te doen en degenen die toch wat moeite hadden met bijvoorbeeld het invoegen van een foto kon ik als 'beheerder' helpen door de foto voor hen toe te voegen na ontvangst per mail. Het uitnodigen van de deelnemers per mail is heel makkelijk en weinig werk! Het was een groot succes en na overhandiging waren het de gasten die als eerste op het boek doken om de verhalen en anecdotes door te lezen! Een super leuke blijvende herinnering, aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiaste reacties

Eenvoudig door het proces geloodst

Wat een genot, een website zoals deze. Als was super eenvoudig. Templates in mmerdere talen zorgen ervoor dat je niet alles zelf hoeft te bedenken. Zelfs aan een betaalverzoek was gedacht! En de 7 werkdagen werden er bij mij zelfs 2, ik ben tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Een prachtige herinnering

Super origineel en leuk cadeau!

Cadeau gedaan voor collega. Ontzettend leuk en origineel cadeau geworden waar ze erg blij mee was. Makkelijk te organiseren met collega’s. Het systeem waarin je vragen kunt aanpassen, mensen kunt toevoegen en verwijderen en vrije aanpassingen werkt erg fijn! Vanwege een krappe besteldatum dit aangegeven bij bestelling. Er werd meteen een spoedbestelling van gemaakt waardoor het ruim op tijd binnen was. Super goed geregeld!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen (mensen die het moesten invullen en ontvanger) vonden het ontzettend leuk!

Super mooi en snel persoonlijk boek

Het is super mooi en snel gemaakt! Wat een goede service en zo persoonlijk! Ik heb hier al veel vriendinnen zo blij mee gemaakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super blij!!!

Leuk origineel cadeau

Het boekje is een leuk origineel cadeau wat goed in de smaak viel bij mijn man! En leuke verrassing voor en bijzonder moment.

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Collega was zeer geraakt door de lieve woorden van iedereen. Mooie lay-out en prachtig verpakt. En top dat je vragen zelf kan aanpassen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig

Handig en overzichtelijk om te maken en een mooi boekje

Na eerst uitzoeken hoe het werkt en een test pagina te maken ging het daarna makkelijk. De tijdsbalk boven in de webpagina met de mogelijkheid om te wijzigen vond ik heel handig. via de chat kon ik ter plekke iemand raadplegen die ook meteen in mijn account , boekje kon kijken was een goede helpdesk methode. Op de pagina's van vrienden waar geen foto's in stonden hebben jullie zelf een leuk plaatje ingezet.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel leuk en wat mooi

Mooie kwaliteit en goede service

Mijn vriendenboekje heeft gemak op de eerste plek staan. Dit was namelijk echt simpel om te maken samen met ons team. Nadat eindelijk alles compleet was ingevuld zorgde Mijn vriendenboekje er ook nog voor dat het boekje op tijd in huis was voor het afscheid van onze collega, top service! Het wordt als een cadeautje bezorgd, daar hoef je niks meer aan te doen. Mooie kwaliteit ook!

• Hoe waren de reacties op het boek? Top

Superleuk concept en prachtig vorm gegeven

Het is concept is simpel, maar ontzettend mooi en gebruiksvriendelijk opgezet. Voor de deelnemers is het fijn dat ze een kant en klare vragenlijst kunnen invullen. Omdat dit weinig moeite is, is het aantal bijdrages groot. Hierdoor word het boekje nog waardevoller voor de ontvanger. Ik heb een boekje (laten) maken voor een collega die 40 jaar in dienst was en het resultaat was geweldig. De jubilaris was er erg blij mee. De mogelijkheid om een reminder te sturen en een tikkie via het programma vind ik echt ideaal. De prijs-kwaliteit verhouding vind ik alleszins redelijk: je krijgt een mooi vorm gegeven en gedrukt boekje waarmee je iemand echt kunt verrassen. Kortom ik ben fan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar lovend en enthousiast

Een prachtige herinnering voor het bruidspaar

Als ceremoniemeester dit boekje met 78 man cadeau gedaan aan het bruidspaar!! Wat een mooie blijvende herinnering!! Ze zijn er zo blij mee!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief!!

Kleine moeite, groot plezier!

Overzichtelijke bestelpagina, gebruikersvriendelijk, en een heel mooi resultaat! Dank!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Handig en leuk boekje

Erg leuk om te maken met vriendengroep. Handig dat je er allemaal los van elkaar in kunt werken. Het boekje kwam snel, is mooi van lay out. Enige minpunt vond ik de software voor extra foto's pagina: die werkte niet fijn. Je kon maar een paar foto's per pagina en had niet goede lay out opties.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Binckhorstlaan 36