Supermakkelijk gemaakt, prachtig resultaat

Zoals hierboven. Makkelijk gemaakt. Genoeg keuzes. Blij

• Hoe waren de reacties op het boek? Lovend

Perfect boek voor mooie herinneringen

Super handig omdat iedereen zelf de vragen in kan vullen. Je kan zelf ook de vragen aanpassen/bedenken. Als organisator hoef je alleen maar te controleren of iedereen het heeft ingevuld.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

Fantastisch cadeau!

Het is een mooi jubileumboek geworden met eenheden prettige en goede lay-out. Mijn ouders waren erg blij verrast met zo’n leuk cadeau. De geschenkverpakking is ook erg leuk en origineel.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg positief

Leuke herinnering

Heel eenvoudig om te organiseren ook de betaling aan het einde. En leuke verschillende lay outs. En na het drukken ervan een leuk en mooi boekje om te bewaren.

Helemaal super!

Het boekje ziet er prachtig uit en het is echt een heel leuk maar ook persoonlijk kado!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk!

Excellente service en professionele lay out

Eerdaags werd ik erop geattendeerd dat de betaling nog voldaan moest worden. Het boekje is op dezelfde dag met hoge prioriteit naar de drukker gedaan. Super service! We hebben mijn collega een leuk pensioen kunnen wensen met dit originele cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief, creatief!

Super tof cadeau!

Echt een top cadeautje om te geven en te krijgen!

• Hoe waren de reacties op het boek? TOP

Wat een topproduct!

Bij mijnvriendenboekje.nl hebben wij een boekje laten maken voor een babyshower. Omdat iedereen verspreid woont, was het heel makkelijk om het digitaal te doen. Iedereen heeft zo in zijn eigen tijd de vragen ingevuld. Wat voor de organiserende persoon heel handig is, is dat er herinneringen naar iedereen verzonden wordt, zodat je hier niet zelf continu achteraan hoeft. De opmaak van het boekje was super. Geen gaten of lege foto's, alles was mooi opgevuld. Het is heel prettig dat dit door iemand persoonlijk gemaakt wordt, in plaats van dat het simpelweg knippen/plakken door het systeem wordt gedaan. Dit laatste maakt wel dat je moet zorgen dat je tijdig aan je boekje begint, omdat het bedrijf zeker tijd nodig heeft om deze te verwerken. Niet alleen het boekje werd geleverd, maar ook een mooie cadeauverpakking en een tasje om mee te geven aan de gelukkige. Echt fantastisch! Tot slot, de kosten zijn (naar mijn idee) heel laag. Dus dit maakt het ook voor iedereen leuk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Fantastische herinnering kunnen maken!

Onze collega ging na 40 dienstjaren met pensioen. Door het vriendenboek hebben we een gezamenlijk herinnering kunnen maken voor haar, waarin ook nog fotopagina's toegevoegd konden worden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch!

Leuk cadeau, makkelijk te organiseren

Het is leuk om cadeau te geven en makkelijk te organiseren. Je kunt als verzender zien wie er al iets ingevuld heeft en reminders sturen aan de anderen. Ook kan je allerlei zaken aanpassen om het eigen te maken (titel, intro, fotopagina's, opmaak). Erg leuk. De verzendduur (7 werkdagen) is wel iets om rekening mee te houden, maar dat is te plannen. Enige minpunt vind ik dat er vaak mijnvriendenboekje.nl opstaat, terwijl je flink betaald voor het boekje voelt het zo toch alsof je veel reclame hebt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk, anderen gaan het ook proberen bij gelegenheden!

Een geweldig en persoonlijk kado om te geven en te krijgen!

Van moment aanvraag tot aflevering zeer goed begeleid, mooi verzorgd en prachtig geïllustreerd!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De reacties waren van… wat leuk tot echt een mooi aandenken!

Prachtig boekje

Het was allemaal heel duidelijk hoe je het boekje moest maken, je kon antwoorden van anderen lezen etc. Heel leuk. Wist eerst niet dat je ook fotopagina's kon toevoegen, gelukkig kwam ik daar nog optijd achter en heb ik een paar hele mooie pagina's kunnen maken! Levering was erg snel! 5 werkdagen geloof ik, jullie adverteren voor 'binnen 7 werkdagen' dus erg snel geleverd! Geweldig! Als iemand, of ikzelf, weer zoiets zoekt zal ik zeker jullie aanraden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen die er aan mee had gewerkt waren heel erg positief over het eindresultaat. Degene die het boekje ontving vond het prachtig!

Origineel en gemakkelijk cadeau voor bruiloft

Origineel en gemakkelijk cadeau voor bruiloft

• Service

Heel makkelijk om te maken en mega fijn kado om te geven

X

• Service

Super fijne snelle en vriendelijke service

Ik heb echt een hele fijne vriendelijk en persoonlijke service gehad! Ik zou het iedereen aanraden

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Mijn vriendin van er super blij mee! Het was precies zoals we verwachtte

Mooi compleet en compact boekje,

Goede service en prima te bereiken,

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg goed

Kleine details die beter kunnen, overal tevreden met het resultaat

Het boekje en de stijl is wat je mag verwachten van de bestelling. Wat beter kan is de kwaliteit van de foto’s, sommigen waren donker geworden; sommige letterkleuren waren te licht; de ringband is van redelijke kwaliteit maar er dient voorzichtig mee om te gaan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Nog niet gegeven

Echt een uitvinding

Ik vind het echt een uitvinding, zo makkelijk om alle vrienden bij elkaar te verzamelen voor een verjaardag of bijzondere gebeurtenis.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk

Zo’n uniek cadeau en het is heel makkelijk te maken. Je maakt er iemand erg blij mee!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super makkelijk om te maken!

Ik heb al een aantal keer het boekje mogen maken.(voor verschillende collega's) Het ziet er iedere keer weer mooi uit en het is zeer gebruiksvriendelijk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed!

Handig digitaal

Handig dat iedereen digitaal zijn eigen stuk kan aanleveren. Foto kwaliteit is acceptabel.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

Leuk kado om te geven.

Mooi fotoboek. Zeer snelle reactie op een fout van mijn kant en dit toch zeer snel opgelost. Het vriendenboekje viel goed in de smaak!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief en enthousiast.

Wat een makkelijke manier om een tof cadeau te maken voor een vriend(in)! Met velen kan je zo een persoonlijk cadeau geven. Het fijne is dat je het tussentijds kan opslaan, het werkt ideaal! Resultaat is mega, heel blij mee en de ontvanger was blij verrast!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!!

Niet alleen is het vriendenboekje een erg leuk, persoonlijk en waardevol cadeau, het programma is ook nog eens super klantvriendelijk, gemakkelijk en prettig. De service is ook geweldig, van mij krijgt Mijn vriendenboekje een dikke 10!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

geweldig

Het boekje ziet er erg mooi en leuk uit. De PTT gooide echter roet in het eten, het boekje kwam door hen beschadigd aan. Ze gaven niet thuis. Ook hierin heel veel complimenten aan vriendenboekje. Ze hebben gezorgd voor een nieuw boek. Wat mij betreft niets dan complimenten

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? weten we nog niet

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag