super leuk afscheidscadeau!

Het was een feestje om te maken samen met collega's! lukt het even niet dan is er een vriendelijke dame of heer aan de andere kant die je op alle mogelijke manieren probeert te helpen! Ik zeg doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch en hilarisch

Het perfecte cadeau om geven voor bijzondere gelegenheden!

Een hoop mooie woorden, foto's en herinneringen bij elkaar in een boek. Zeer waardevol geschenk om te geven voor een babyshower of bruiloft. Ook heel makkelijk om het overzicht te houden en het boek vorm te geven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Mega enthousiast

Snel en gemakkelijk te maken, goede en snelle hulp via de chatservice bij vragen/problemen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Super origineel!

Super leuk en origineel cadeau! Helemaal verrast voor m'n eigen 30e verjaardag en nu alweer een boekje aan het maken voor een vriendin haar babyshower! ♡

• Service

Een kadootje om het te regelen en een kadootje om te mogen ontvangen

Het is zo fijn dat een ieder tussentijds zijn/haar bladzijde kan opslaan. Het is fijn dat deze leuke vragen er al staan. Het is fijn dat er een herinnering gestuurd kan worden. Het is voor mij fijn om de voortgang te kunnen zien. Het is fijn dat het ruim op tijd werd afgeleverd. Dit is de tweede keer dat ik van jullie gebruik mag maken en voor alle komende keren blijf ik dit zeker doen. Kortom een heel fijn product!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig! Het invullen en het ontvangen van het boekje

Geweldig mooi, blijvend afscheidscadeau

Wij hebben voor het afscheid van 3 collega's een afscheidsboekje laten maken. De boekjes zijn echt supermooi geworden, ook de hoes erom heen is een mooie toevoeging. De pensionado's waren zeer blij met dit mooie blijvende aandenken. Erg fijn dat er voorbeeldvragen stonden en je zelf ook vragen toe kon voegen. Communicatie met het bedrijf verliep snel en soepel!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? we hebben 3 verschillenede boekjes laten maken. Alledrie waren zeer blij met dit mooie blijvende aandenken.

Superleuk gepersonaliseerd cadeau

Erg leuk cadeau met waardevolle verhalen en makkelijk om met z'n allen te maken.

top

t

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? veel

Een mooi cadeau en makkelijk om mensen te vragen hiervoor een bijdrage aan te leveren.

Een goede manier om veel mensen te vragen om een bijdrage te leveren aan een afscheidsboekje. Hoewel niet alles meteen duidelijk was, is de ondersteuning prima via de chat functie, heel snel een duidelijke reactie. Boekje zag er mooi en verzorgd uit, werd zeer gewaardeerd door de ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Mijn collega ging met pensioen en was erg blij met het leuke boekje. Echt een aanrader om te geven

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Aanrader

Leuke herinnering gemaakt voor een pensioen. Zeer gewaardeerd, prachtig boekje geworden. Vragen zijn zelf aan te passen om het nog persoonlijker te maken.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Ontzettend leuk!

Een heel leuk cadeau, voor een mooie herinnering!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Super leuk cadeau met mooie smakelijke herinnering!

Makkelijk te maken door goede uitleg! Mooie kwaliteit, echt leuk om cadeau te geven. En super snelle levering.

Heel erg leuk

Het boek ziet verzorger uit, leuk om te geven. Fijn om te ontdenken dat waar er geen foto's aanwezig waren toch naar een oplossing is door jullie gekomen. top. Ik zal het zeker aanraken naar andere personnen. Nu voor mij afwachten dat iemand ook zo een leuke boek wilt voor me maken. Met vriendelijke groet, Catherine Zamofing

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief en heel verrassend

Mega leuk cadeau!

Mooi boek, goede kwaliteit. Heel leuk dat er een pagina met vragen is en dan een pagina met een recept. Wij gaven het als cadeau voor het behalen van een doctoraat, erg leuk! Mijn enige punt van kritiek is dat je in kunt stellen dat de vragen in het Engels zijn, maar dat de standaard paginas dan wel nog steeds in het Nederlands zijn. Ook staat er ingredienten en bereidingswijze boven de recepten. Om deze reden zou ik dit cadeau denk ik niet snel nog eens aan iemand geven die geen Nederlands spreekt. Het lijkt me dat dit vrij eenvoudig opgelost kan worden?

Origineel cadeau

Originele manier om iedereen te betrekken bij een afscheidscadeau. Voorts toch redelijk prijzig, en de software liet mij soms in de steek bij het aanpassen van sommige tekst (als host) waren de foto's verdwenen, ook had ik plots 2x mijn pagina. Het bewaren van je pagina werkt dus niet zo goed. Voorts wel een mooie layout.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super makkelijk en leuk om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Perfect cadeau en mooie kwaliteit

Het boekje is echt van mooie kwaliteit en de manier van invullen is heel eenvoudig. Leuk dat je vragen kunt aanpassen en extra foto's kunt toevoegen. Als ik één verbeterpunt zou kunnen noemen zou het de bezorgtijd zijn, hier moet je wel rekening houden met een week dus iedereen op tijd invullen! Voor een recente babyshower hebben ze ons heel goed geholpen om het boekje alsnog op tijd te krijgen, dus ook een top service!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? onwijs verrast en blij

Resultaat boven verwachting

Erg leuke manier om iets samen te stellen met een groep mensen. Werkt efficient. Snelle levering en erg enthousiast over het resultaat!

Persoonlijk kado, gebruiksvriendelijk systeem, mooi resultaat.

Het maken van een vriendenboekje via deze site gaat erg gebruiksvriendelijk, wijzigingen/aanpassingen zijn makkelijk te verwerken. Het boekje is van mooie kwaliteit papier, foto's zijn mooi van kleur. Heb er inmiddels al meerdere kado gegeven, en omdat het zo'n persoonlijk kado is zijn de ontvangers er doorgaans heel erg blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Op een hele makkelijke manier iets heel waardevols en blijvends maken

Een super handige en duidelijke site om iets heel leuks te maken voor bijzondere momenten! Medewerkers zijn goed bereikbaar, antwoorden snel en er zijn allerlei leuke voorbeelden! Het is klikken en klaar, ook voor de ontvangers van hoge leeftijd was het invullen zo gedaan! Mijn ouders zijn er echt heel blij mee!

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Leuke herinnering in een leuk boekje samengevat

Handig dat iedereen een via de mailbeen link krijgt om vragen in te vullen en foto’s kan uploaden. Degene die het initiatief neemt wordt volledig ontzorgd. Snelle levering!

• Hoe waren de reacties op het boek? Hilarisch

Makkelijk met een prachtig eind resultaat

En duidelijke website, makkelijk en overzichtelijk. Wanneer je er niet zelf uitkomt, staat de chat beschikbaar en heb je direct hulp. Kortom top!

• Hoe waren de reacties op het boek? ❤️

Zo geregeld en heel erg waardevol!

We hebben een boekje gemaakt bij het afscheid van een collega. Veel mensen hebben gehoor gegeven aan de uitnodiging om een bijdrage te leveren en dat heeft gemaakt dat we een mooi document aan haar konden overhandigen waar ze heel erg blij mee was!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Super makkelijk te maken en het eindresultaat is prachtig.

Super makkelijk te maken en het eindresultaat is prachtig.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Binckhorstlaan 36