Superleuk kado voor een collega die afscheid neemt!

het is een waardevol en superleuk aandenken voor die collega die uit dienst gaat. leuke foto's om terug te kijken, grappige teksten en een mooie herinnering. dat het onwijs makkelijk wordt gemaakt is een echt pluspunt, het invoeren van mailadressen van deelnemers is het enige werk. de lay-out is tof en het invoegen van foto's easy peasy! een heel tof kado om te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

De stappen zijn helder, de levering ging vlot en het resultaat is heel mooi ! Degene die het boekje heeft ontvangen gaat hier nog vele jaren plezier van hebben!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief!

Superleuk

Het cadeau was voor mij man en een groot succes. Ik twijfelde in het begin even of het wel iets voor mannen was, maar hij vond het geweldig. En hij moest echt heel hard lachen om alle antwoorden en verhalen. Een echte aanrader! En qua service echt top. Er wordt snel gereageerd, meegedacht en is flexibel. En het boekje zag er prachtig uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

FANTASTISCH

Het was keileuk om het in te vullen online. heel gemakkelijk in gebruik voor iedereen, ook de ouderen onder ons ! Het was ook leuk om cadeau te doen, ze vonden het fantastisch !

• Hoe waren de reacties op het boek? Héél Blij met dit boekje

leuk boekje geworden

Invullen met link ging prima, alleen had er een deelnemer op mijn blz ingevuld, iets mis gegaan, is wel verholpen, maa nadeel vond ik dat je niet kon bellen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? moet nog uitgereikt worden

Eenvoudig

Op een hele eenvoudige manier hebben we een fantastisch collega boekje gemaakt. Het resultaat is echt prachtig

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Origineel cadeau

Na aanmelden/inloggen voer je de e-mailadressen in van degenen die meedoen aan het Vriendenboekje. Je kiest een lay-out en stijl en de rest wordt voor je gedaan. Zelfs een reminder kan gestuurd worden.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

goede duidelijke omschrijving hoe je het boek moet maken, makkelijk in gebruik en makkelijk aan te passen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? leuke verrassing

Wat een eenvoudig systeem en een topservice geleverd!

zeer tevreden over gebruiksvriendelijkheid en service. Minder tevreden over de persoonlijke invulling van bvb kaft en het labeltje: Mijn vriendenboekje. het klinkt wat kinderlijk.

Echt een prachtig boekje

Goede en snelle service en ziet er echt leuk uit!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed!

prachtig boek!

Super tevreden over het boek, kwaliteit is fantastisch en het cadeau wordt ontzettend gewaardeerd!

helemaal fantastisch

mooi boekje , precies zoals ik het in gedachte had!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig

Geweldig concept!

Werkt super fijn! Ideaal dat je uit leuke stijlen kan kiezen en het allemaal super wordt afgewerkt en ontworpen door mijn vriendenboekje. Je hoeft alleen maar de vragen in te vullen. En de vragen kun je zelf nog aanpassen om het nog persoonlijker te maken. Vind het wel prijzig als je veel mensen in het boekje kwijt wil, maar eerlijk is eerlijk er wordt echt wel veel voor je gedaan, dus je krijgt zeker waar voor je geld.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief en jaloers dat ze het zelf niet kregen.

Snelle service, ziet er netjes uit

Ik vond de beginstappen niet zo logisch, echter toen de vragen eenmaal vaststonden was het overzichtelijk en makkelijk systeem. Snelle levering en zag er keurig uit!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Mooi boekje

Site is gebruiksvriendelijk, net als het invullen van de vragenlijst. Fijn dat je naderhand nog kan aanvullen of aanpassen. Voorbeeldmails zijn goed! Ontvangster van het boekje was er erg blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Eenvoudig te maken en gegarandeerd succes.

Het is een goede site met heldere uitleg. Omdat je meerdere keren gegevens kunt wijzigen is het heel prettig dat dit goed wordt verwerkt. Geen ingewikkelde invoervelden o.i.d. Mooi overzichtelijk. What you see is what you get! Het wordt daarnaast ook leuk verpakt dus wat je krijgt is een meer dan compleet cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Een groot succes!

Fan-tas-tisch!

Een super handige app, fijn dat er voorbeeld vragen zijn, maar ook de voorbeeld mailtjes (uitnodiging, reminder). Het drukwerk ziet er mooi uit. Leuk ook dat je fotopagina’s kunt toevoegen. Het is niet goedkoop. Met een flink aantal deelnemers loopt het bedrag rap op. Ondanks dat was het het zeker waard!

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig, iedereen verdient zo’n boekje (en dan het liefst voor zijn dood :))

Ontzettend leuk cadeau

Het boekje maken was heel gebruiksvriendelijk en toen het bezorgd werd was ik blij verrast door het mooie eindprodukt. Degene die het heeft gekregen was er ook heel erg blij mee. Voor iedereen die het las steeds weer een lach op het gezicht. Kortom zeer geslaagd cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer lovend!

Wat ontzettend leuk om zo'n boekje te maken. Erg gebruikersvriendelijk en bij vragen heel snel antwoord van het team. Zou gauw ik de kans krijg ga ik weer één maken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief.

Dierbare herinnering van superkwaliteit

Je weet in eerste instantie niet wat je kunt verwachten. Resultaat inclusief wijze van inpakken heeft alle verwachtingen overtroffen. De ontvangers hebben een dierbare herinning voor jaren.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Origineel, humoristisch en helemaal top

Gemakkelijk, snelle levering en top kwaliteit

Het maken van een vriendenboekje gaat bij deze website met alle gemak. Er zijn veel mogelijkheden en je kunt het helemaal op maat maken. De levering is zeer snel en de kwaliteit van het product is erg goed. Zeker aan te raden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was onder de indruk van de kwaliteit en het gemak waarmee het te bestellen is.

De mensen waarvoor ik het heb gedaan waren er erg blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk, geweldig, fantastisch, grappig

Mooie herinnering

Mooi boekje geworden met mooie herinneringen. Mooi vorm gegeven en door iedereen makkelijk in te vullen met een link.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Wat een leuke verrassing voor onze collega!

Een enorme uitkomst in deze periode met werken op afstand. We hebben op deze manier een topcadeau in korte tijd kunnen realiseren voor onze vertrekkende collega!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Een cadeau met een "lach en een traan".

Super handig, maar printkwaliteit kan beter.

Het vriendenboekje werkt super handig. Je kiest uit wat opties voor opmaak, stelt de vragenlijst samen, stuurt de uitnodigingen voor de individuele pagina's naar de emailadressen van de vrienden en kan door in te loggen een handig overzicht over status zien (en je kan de pagina's vd vrienden zien!). Het enige nadeel is dat vriendenboekje vrij prijzig is. Vanaf 1.50 staat er op de site, maar hier (met ca 30 vrienden) was het 2.25 per pagina. Daarbovenop kwam nog extra geld (oa voor 2 dubbele fotopagina's, verzenden) waardoor het meer dan 80 euro kostte. De printkwaliteit is matig, prima voor 30-40 euro, maar voor 80 verwacht je wel wat meer. Zeker aangezien je voor een fotoalbum van hetzelfde formaat, goedkoper uit bent en betere kwaliteit krijgt. Toch zou ik het aanbevelen, want het werkt wel heel handig.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag