Een leuk en persoonlijk afscheid

Makkelijk om te maken en een geweldig aandenken voor een vertrekkende collega.

• Service N.v.t.

Super mooi boek geworden!

Goede service, snelle reactie op mijn vragen, heel snel thuis, mooi uitgevoerd, mailing naar de deelnemers was echt heel gemakkelijk. Kun je zelf ook nog iets in wijzigen. Dikke tien!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze was tot tranen toe ontroerd.

Echt een aanrader als je een persoonlijk cadeau wil geven.

De stappen zijn eenvoudig en logisch om te komen tot het verzoek aan iedereen om een bladzijde te vullen van dit boek wat je een dierbare wil geven. Ik was erg blij met de mogelijkheden om op elk moment terug te kunnen om toch nog wat aan te passen. Ook heel blij met de laagdrempelige manier om achteraf nog mensen toe te voegen en de eenvoudige wijze om sommige mensen één of meer herinneringen te sturen of ze aub hun bladzijde willen vullen. Heel makkelijk en overzichtelijk om bij te houden wie al wel en wie niet klaar zijn. Alleen maar complimenten en het allerbelangrijkste de ontvanger was heel aangenaam verrast en heel blij ermee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Hartstikke goed en fijn!

Wat een geweldig leuk en handig concept. Makkelijk en duidelijk in gebruik, ideaal met vrienden toevoegen. Wijzigingen zijn zo gemaakt (qua tekst/lay out), veel keuzes ook in look! Echt een tof cadeau. Iedereen was enthousiast om mee te werken aan het cadeau en de ontvanger was onwijs verrast! Prijs/kwaliteit ook prima. Met 12 mensen waren we 3,33 kwijt pp.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed! Enthousiaste reacties

Helemaal top!

Dit is de tweede keer dat ik hier een bestelling heb geplaatst voor een vriendin van mij. Onwijs leuke reacties, snelle service, super leuk vormgegeven en een uniek idee. Daarnaast denken ze graag met je mee om nog sneller het boekje te leveren. Dit doe ik zeker de volgende keer weer!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Supermakkelijk geregeld met alle collega's

Wat een keuzevrijheid, wat een leuke ontwerpen en vooral: wat makkelijk dat alles online gaat. Als ‘beheerder’ kon ik de voortgang goed volgen en eenvoudig reminders sturen naar degenen die hun pagina nog niet hadden ingevuld. Uploaden van foto’s was simpel, de optie van linkjes toevoegen erg leuk. Bij vragen is de chat een snelle uitkomst. Nog even alle pagina’s kunnen nalopen aan het eind, verzenden en klaar! En het gezicht van de ontvanger, daar doe je het natuurlijk allemaal voor. Het boekje ging van hand tot hand, want iedereen is natuurlijk nieuwsgierig naar elkaar.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar leuk

Goed!

Erg leuk boekje om te geven en handig om op deze manier alle input te verzamelen. Misschien nog wat meer variatie in de vragen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

Origineel en persoonlijk

Een origineel cadeau wat door iedereen makkelijk is in te vullen. Goed aan te passen naar eigen wensen. Het is erg gemakkelijk te maken en iedereen die een uitnodiging heeft gehad was erg enthousiast om het in te vullen. ook was iedereen nieuwsgierig naar het resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast en men was nieuwsgierig naar het eindresultaat

Heel leuk om samen te maken en nog leuker om te krijgen

Onlangs twee boekjes gemaakt, een voor een vriendin die 50 jaar werd (met uitgebreide fotopagina's) en een voor een collega die afscheid nam. Beide dames waren hartstikke verrast en blij met het originele geschenk.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Geweldig leuk cadeau

Voor afscheid van onze leidinggevende hebben we een receptenboekje gemaakt. Programma is zeer gebruikersvriendelijk en het resultaat ziet er super uit. Gaan we in de toekomst vaker gebruik van maken.

Het gaat gewoon heel makkelijk en ziet er superleuk uit! Annet Meijer

• Hoe waren de reacties op het boek? Supertof

Super makkelijk en goed!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Superleuk!

Wat een leuke manier om veel mensen bij elkaar te krijgen in het vriendenboekje! Fijn dat je steeds mensen kunt toevoegen en herinneringen kunt sturen. Het enige waar ik tegenaan liep was dat ik een aantal mensen in het Engels de vragen wilde sturen, dat schijn je ergens te kunnen aanvinken, maar dat heb ik over het hoofd gezien. Uiteindelijk zelf de vragen maar vertaald en naar de vrienden toegestuurd. Verder erg tevreden, ook over de snelle levering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk, iedereen heeft het op het feestje zitten lezen!

Geweldig mooi product

Boekje zag er spik en span uit. Mooie kwaliteit. Ook contact was super. Zeker omdat we het boekje eerder nodig hadden en dit was geen probleem. Echt top.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Echt super enthousiast

Prachtig!

Heel erg mooi geworden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super leuk en orgineel kado!

Ik ben erg tevreden over het resultaat van Mijn receptenboekje. De levering was snel en alles zag er goed verzorgd uit. Het is een ontzettend leuk kado om te geven en erg persoonlijk. Er zit wel een prijskaartje aan!

Erg leuk en makkelijk

Het vriendenboekje is een ontzettend leuk cadeau voor een bijzondere gelegenheid. Het is makkelijk in elkaar te zetten. De kwaliteit van het gedrukte boekje is erg goed.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Super leuk vriendenboekje! Leuk dat je je eigen vragen kunt bedenken en het ziet er ook erg mooi uit en dat voor een kleine prijs.

• Service

Eenvoudig met z’n allen een mooi cadeau gemaakt voor een collega.

Een mooi herinneringsboek voor een collega. Zo eenvoudig om te doen; account aangemaakt, vragen uitgekozen, thema gekozen en e-mailadressen van de collega’s ingevuld. Verder geen omkijken naar gehad. Kon zelfs nog een reminder laten sturen. Boek op afgesproken dag ontvangen, keurig verpakt met nog een leuke tas erbij. Voor herhaling vatbaar!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ivm ziekte van een vd collega’s nog niet gegeven. Wordt 14-4, dan maak ik een foto.

Enorm leuk om te geven!

Handig dat je zelf vragen en zo aan kan passen en dat je de pagina’s van de uitgenodigden kan bewerken! Lettertype mag wel groter en iets zwarter zodat de tekst makkelijker leesbaar is.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enorm verrast

Heel mooi Boek

Leuk idee vooral voor collega's heel handig om digitaal in te laten vullen

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk

Het vriendenboekje is erg makkelijk in te vullen. Ieder krijgt zijn eigen pagina en dat scheelt een hoop werk voor degene die het boekje maakt. Je hoeft geen moeilijke creaties te maken wat veel menen afschrikt. Het is gewoon een paar vragen beantwoorden en je bent klaar. Ik heb nu een paar vriendenboekjes gemaakt en de ontvangers reageren stuk voor stuk enorm enthousiast. Een echt aanrader als je iemand een leuke herinnering wilt geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Met veel emotie. Echt geweldig.

Erg mooi resultaat

Eenvoudig te realiseren en erg mooi resultaat. Vlotte levering. Een blijvende en indrukwekkende herinnering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel goed

Onvergetelijke herinnering

Bij het afscheid van onze dirigent hebben we als Brassband alle herinneringen kunnen bundelen in een boekje. Dankzij Mijn Vriendenboekje kon dit digitaal, incl. foto's van al die mooie jaren.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super gave herinnering!

Heel persoonlijk, professioneel, snel beantwoorden van vragen, klantgericht, vriendelijk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast!!!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag