Zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

Ideaal en makkelijk. Gebruiksvriendelijk voor jong en oud en een geweldig kado om te kunnen geven

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Fantastisch kado om te geven

Het werkte super makkelijk, en de kwaliteit van het boekje is hartstikke mooi

• Hoe waren de reacties op het boek? Tranen

Efficiënte manier om een supermooi en waardevol cadeau in elkaar te zetten

Ik kende vriendenboekje.nl al van een tijd geleden. Dit keer een boekje voor de verjaardag van mijn 18e dochter gemaakt. Het concept zit ontzettend goed in elkaar. Makkelijk te volgen proces. Even een werkje om alle e-mailadressen bij elkaar te zoeken en in te vullen, maar dat is ook het meeste werk. Er zijn voor-ingevulde teksten voor uitnodigings- en herinneringsmails die leuk in elkaar zitten, en ook zijn aan te passen. Ook de vragen zijn volledig aan te passen. En heel handig dat je nu ook vragenlijsten in het engels kunt sturen. Het boekje is van heel goede kwaliteit en ziet er heel leuk uit. Het was het mooiste cadeau voor mijn dochter. Zeer zeker een aanrader. Het kost wel behoorlijk wat, maar voor de kwaliteit en eindresultaat is het, het wel waard. En je kunt ervoor kiezen de invullers mee te laten bepalen. Dan vallen de kosten erg mee. Ook erg leuke cadeauverpakking. Ook de service was ook goed. Ik had contact via de chat, en daar met meteen op gereageerd (al was het in de avond). Eén puntje van aandacht: bij sommige mensen was de mail in de spam box beland. Misschien is het een idee om een soort 'lees/ontvangstbevestiging' in te bouwen, zodat je er snel achter kunt komen dat de mail niet ontvangen is.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen had lol met invullen en de ontvanger was zeer blij verrast.

Makkelijk te maken en een mooi resultaat

Plezier

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Ontzettend leuk

Hier valt niet veel aan toe te voegen. Het ziet er leuk uit, de keuze opties zijn goed en het is prima werkbaar. Dit is mijn tweede boekje nadat ik eerst een keer deelnemer was. (bijna) Iedereen was er erg enthousiast over en wilde graag meewerken. Het enige minpuntje vind ik de voorkanten, ik zou graag de mogelijkdeid willen hebben om een eigen titel en/of foto te kiezen. Dit boekje was voor mijn moeder die 95 is geworden en ze vond het het mooiste cadeau wat ze ooit gehad heeft. Een groter compliment kan je toch niet krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het geweldig

Het werkt super!

Het maken van een boek is heel makkelijk en duidelijk! Erg fijn dat de site een hoop werk uit handen neemt met het in elkaar zetten van een boek. Het eindresultaat is erg mooi geworden!

Super leuk cadeau!

Heel origineel cadeau. Vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ik wilde nog iets aanpassen in een vraag en daar werd ik goed bij geholpen. Het boek kwam in een mooie cadeauverpakking met leuke tas.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Het is super leuk om te geven!

Het is een super leuk afscheidsboek en makkelijk in te vullen voor een ieder.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Geweldig om te maken, te geven en het ontvangst te mogen zien.

Spannend om een eerste keer de mailadressen door te geven en af te wachten wat de gevolgen zijn. Wanneer je de voortgang mag zien is dat een bijzondere ervaring. En bij de overhandiging van het vriendenboekje worden je stoutste dromen bevestigd. Fantastisch,

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? allemaal positief

Duidelijke website met een handige chat erbij. Mooie kwaliteit. Leuk om te geven

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuke herinnering meegegeven

Super leuk cadeau

Gemakkelijk te maken, leuke vragen, mooi eindresultaat. Degene die het boekje cadeau kreeg vindt het echt heel erg leuk.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Bijzonder

Al eenmaal eerder een vriendenboekje laten ontwerpen voor mijn zus. Dit keer voor een vriendin die even door een lastige periode gaat. Voor haar een prachtig gebaar om haar verjaardag te vieren en iets tastbaars te hebben van haar dierbaren. Ook als steun. Het is gemakkelijk, efficiënt en ook nog eens zeer snel.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrast en blij

Het boek zag er geweldig uit. Snelle service. Leuk dat er cadeauverpakking bij bezorgd werd. Degene voor wie het boek is, is er erg blij mee. Heel leuk concept.

Makkelijk in gebruik, mooi boekje

De titel zegt het al. De ontvanger was er erg blij mee. Het langste duurde het wachten totdat iedereen het had ingevuld! Het maken etc was zo gedaan. Het boekje ziet er erg goed uit, de opties zijn leuk en mooi. Erg blij met het boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Fijne verrassing, eenvoudig te maken

Ik vond het makkelijk en vooral leuk om dit boekje in elkaar te steken. De creatie alleen al was een plezier op zich en dan moest het leukste nog komen: de verrassing schenken! Puur plezier!

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer lovend

super leuk en zeer goed ontvangen

met foto's uploaden voor de extra pagina's had ik moeite, dat is helaas niet gelukt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel enthousiast

snel een origineel & leuk kado, coronaproof geregeld

ontzettend leuk en makkelijk, om van achter je computer thuis, iedereen via email uit te nodigen en zo samen een superleuk kado voor iemand te maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? unaniem positief

Mooi resultaat!

Het uitsturen van de uitnodiging, invullen, opmaken en monitoren van de voortgang ging enorm gemakkelijk. Het resultaat is een strak ingericht boekje van goede kwaliteit, scherpe foto's en mooie vormgeving. Heel fijn dat het ook in ringband vorm is, dat voorkomt vouwen en kreukels in de pagina's.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Geweldig boekje, letterype wat klein

Heel mooi vormgegeven boekje. Super leuke designs. Ook handig te maken via de website. Het boekje is voor mijn opa en oma. Ik vond het lettertype wat klein. Misschien een tip om dit aan te passen bij familieboekjes? Of de keuze geven qua grootte? Verder heel tevreden!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Fantastische herinnering

Het is een prachtig boek geworden! De software is echt ontzettend gebruiksvriendelijk.

Erg leuk!

Leuk om te geven en op zich niet moeilijk

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk

Onze collega's is ontzettend blij en verrast met het boekje. Hele mooie lay out en goede materialen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig goed

Makkelijk te maken en een super kwaliteit bij levering. Nog 1 tip: ik vond het leuk om nog extra foto pagina's toe te voegen. Als hier ook een standaard sjabloon voor was, had het helemaal geweldig gemaakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig super mooi cadeau

Heel mooi boekje, wel tamelijk prijzig

Mooi ontworpen en kwalitatief boek. Wel had ik het fijner gevonden dat er geen andere afbeeldingen geplaatst zouden worden als mensen zelf maar 1 foto uploaden. Nu is het net alsof zij dat plaatje dan hebben gekozen en soms kwam dat wat gek uit met onderwerp en betreffende persoon. Ook schrok ik best van de prijs toen ik hem wilde gaan bestellen, 100 euro voor een boekje vind ik wel echt heel veel. Ondanks de mooie kwaliteit. Maar ja, als je het eenmaal door iedereen hebt laten invullen, ga je het ook niet meer niet doen... Verder erg gebruiksvriendelijke interface, werkt heel makkelijk.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Hij was er erg blij mee

Super fijn

Het is zo leuk om een vriendenboekje te geven. Mooie kwaliteit en snelle levering. Iedere keer maken we de personen er heel gelukkig mee je hebt echt wat tastbaars.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag