Simpel en erg leuk!

Voor het afscheid van een collega hebben we een collegaboekje samengesteld. Alles online en naar eigen wens aan te passen. Het wijst zichzelf.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvangster was er heel erg blij mee. Ook de diverse schrijvers vonden het leuk het boekje door te lezen.

Makkelijk en mooi

Heel handig afscheidscadeautje gemaakt voor een collega. Persoonlijke boodschappen van een ieder, zonder dat je er als organisator veel werk aan hebt. Met een heel leuk en mooi eindresultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Werd enorm gewaardeerd

Omdat ik zelf het Kookboek had gekregen besloot ik voor een vertrekkende collega het Afscheidsboekje te maken. Gemakkelijk in gebruik voor iedereen, zelfs via whatsapp door collega’s die op reis waren. Chatbox zeer goed bereikbaar en dienstverlenend. Je ontvangt het boekje in mooi verpakking.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg positief

Mooie kwaliteit en een super leuke herinnering

Ik zag in de supermarkt een vriendinnenboekje liggen en ik dacht; dit is vast te vinden op het internet. Even snel zoeken en daar was mijnvriendenboekje.nl . Een gebruiksvriendelijke site met een duidelijke uitleg. Het leuke is ook dat je extra pagina's kan invoegen om meer foto's erin te zetten! Zo kan je het boekje nog levendiger maken! Al met al, super blij mee en mijn vriendin ook!

• Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk

Makkelijk in te vullen en mooi gemaakt

Gebruiksvriendelijk, mooie lay-out en genoeg keuze

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Een super makkelijke en gebruiksvriendelijke site en een prachtig resultaat!

De site is heel gebruiksvriendelijk! Echt een aanrader! Ga er zeker nog een keer gebruik van maken. Zeer tevreden met gebruik en resultaat!

• Service

Schitterend eindresultaat en gehele proces heel simpel te doorlopen

Hele systeem is handig en efficiënt en daardoor als "beheerder " minimale tijd met maximaal resultaat. Enige aandachtspunt. Bij de fotopagina kregen wij op de rechterpagina geen foto's geplaatst. Ik dacht, misschien hoort dat zo. Dus links lekker voo gemaakt. Maar bij het ontvangen zaten er daardoor lege blz. tussen. Dat was jammer. Misschien ergens benoemen dat een fotopagina links en rechts is. Want heeft waarschijnlijk an de pc gelegen maar dan hadden we bv gemaild/gebeld. Was nu onzeker of het 1 of 2 pagina's was.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ronduit positief

Mooi boekje, makkelijk te realiseren!

Het boekje is makkelijk vorm te geven en erg gebruiksvriendelijk. Fijn dat er al teksten als mogelijke voorbeelden in staan. Snel en mooi geleverd. Leuk om cadeau te doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij, mooie herinnering.

Mooie vormgeving en kwaliteit, goede service

Duidelijke website waarin de vrienden eenvoudig uit te nodigen zijn. Ook krijg je elke dag een mail als een vriend de pagina heeft afgerond. Daarnaast klantvriendelijke service bij spoed. Ik had het boekje hierdoor op tijd binnen. Mooie vormgeving en stevige kwaliteit.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

'Mooiste cadeau ooit'

Ik heb inmiddels 2 keer een vriendenboekje gemaakt en ben enorm tevreden over de kwaliteit van het boekje, het gemak om het in te vullen en aan te passen naar je wens en de dienstverlening rondom bezorging. De laatste keer had ik een strakke deadline en heb ik hierover contact opgenomen; er werd direct geregeld dat het een spoedbestelling werd. Het boekje kwam ruim op tijd binnen. De eerste keer zei de ontvanger zelfs: 'Dit is mijn mooiste cadeau ooit'.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast en de ontvangers vinden het heel waardevol.

Waardevol afscheidscadeau voor collega's!

Mijn 2 collega's waren erg blij met de leuke verhalen en anekdotes van collega's. Ze kregen een regendouche met complimenten, hoe leuk! Wat zit er in mijn lunchtrommel mag er wat mij betreft uit en daarvoor in de plaats: "op welke manier hebben wij met elkaar samengewerkt?"

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg goed en leuk!

Leuk om te maken. Behulpzame medewerkers. Wellicht wel een idee om meer tekens te kunnen toevoegen bij de werkwijze en iets meer keuze in de lettertypen.

Geweldig cadeau, eenvoudig te realiseren

Vanwege corona konden we geen babyshower organiseren. Dit babyshowerboekje heeft dat meer dan goed gemaakt. Supermakkelijk om voor te bereiden, mensen te benaderen en te bestellen. Boekje was eerder binnen dan aangegeven, altijd prettig zo'n meevaller. Reacties op het boekje zijn geweldig!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Snelle levering, mooi boekje. Erg goede kwaliteit

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief!

Makkelijk te maken, super resultaat!

Fijn dat er verschillende keuzes zijn, waarbinnen je ook nog je eigen invulling kan geven. Bijvoorbeeld door eigen vragen toe te voegen. Het programma werkt heel logisch en makkelijk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Met een traan van ontroering

Super mooi kwalitatief mooi boekje. Overtreft de verwachtingen.

Via zoekfunctie Google bij deze site terecht gekomen. Een vriend van ons werd 50 en heeft helaas zijn feest moeten annuleren vanwege de lockdown. Om toch een onvergetelijk kado te geven hebben wij ervoor gekozen een vriendenboek samen te stellen waarin iedereen een persoonlijke boodschap kon vermelden. Leuk dat je de vragen kunt aanpassen en personaliseren, zodat het echt voor iemand persoonlijk wordt gemaakt. Nadat je iedere deelnemer persoonlijk per mail hebt uitgenodigd kun je de individuele vorderingen volgen. Ook de templates om reminders te sturen, iedereen te bedanken en om een betaalverzoek te delen werken perfect. Er is over alles nagedacht om het je zo eenvoudig mogelijk te maken. Snelle reactie via de chat. Layout is heel mooi. Grafisch goed afgewerkt en kwalitatief hoogwaardig. Een boekje dat onze verwachtingen heeft overtroffen. Tot slot was de bezorging ook op tijd en volgens planning van de site.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super. Iedereen was enthousiast.

zo mooi gemaakt

super service reageren gelijk via chat voor vragen .En het resultaat is zo mooi.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ik had hem voor mijn moeder haar 80e verjaardag gemaakt .Ze was er zo blij mee en kreeg leuke reacties

Erg leuk, makkelijk maar ook wel duur

Het resultaat is erg leuk en het is ook erg makkelijk om iedereen toe te voegen en ook het invullen van de pagina zelf is erg gebruiksvriendelijk. Ik vond het echter wel echt prijzig.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Geweldig vriendenboekje met snelle levering.

Vriendenboekje was binnen een aantal stappen gemaakt. Fijn dat er al voorbeeld mails zijn, die je kunt versturen voor de uitnodiging scheelt veel werk. Daarnaast snelle levering. Erg fijn. Het boekje zit er fantastisch uit, heel erg leuk cadeau om te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? leuk!

Origineel, uniek kado!

Wat zou ik blij zijn als ik zo’n boek zou krijgen! Je kunt boeken maken voor privé aangelegenheden, maar ook voor zakelijke aangelegenheden. Het maken is gebruiksvriendelijk en het eindresultaat is super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast.

Geweldige herinnering.

Makkelijk te maken met veel personen die in het boekje kunnen schrijven. Ik vind het ook een voordeel dat je per aantal bladzijdes betaald! Verder ook prima service, wij waren wat laat met bestellen en hierdoor heb ze het met spoed kunnen versturen! Echt top!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Leuk!!!!

Cadeau voor mijn moeder van 80. Ze was er heel erg blij mee. Leuk om een overzicht te hebben van alle familieleden en een mooi naslagwerkje als je de namen gaat vergeten van je dierbaren. Service was ook helemaal top ! Dankjulliewel.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel oosotief

Mooi gemaakt!

Handige website, snelle support via chat en prachtig gemaakt, mooi papiet etc. En mooie bezorging, nette doos etc.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontroerend!

Een waardevol boekje voor de ontvanger

De ontvanger was enorm blij met het boekje. Het is zo persoonlijk en daardoor super waardevol.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij mee

Heel leuk

Ze was heel erg blij met het boek

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag