Goede kwaliteit, en makkelijk te maken.

Het is mooi, veel keus, gebruiksvriendelijk. Je kunt zelf veel aanpassen. Altijd nog personen toevoegen, op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden. Ook bij vragen direct een chatmogelijkheid. En daarbij snel en goed geholpen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief

Ondersteunende tool, superleuk resultaat!

Prettige software om het boekje te maken. Zeker voor grote groepen ook handig om voorbeelden van uitnodigingsteksten te krijgen. Berichtgevingen t.a.v. vorderingen en het boekje keurig op tijd in huis. Helemaal tevreden!

Topservice

Wegens meerdere gelegenheden maakte ik reeds gebruik van de vele mogelijkheden van mijn vriendenboekje.nl! Het boekje ziet er erg mooi uit, is gemakkelijk samen te maken en de service is geweldig! Je vragen worden super snel beantwoord en eventuele (schrijf)foutjes asap rechtgezet! De ontvangers van de boekje waren telkens dankbaar en verrast, een echte aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch!

gemakkelijk en snel

iedereen wordt gemakkelijk via mailoptie benaderd om deel te nemen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig

Super leuk om te geven....

Een heel mooi vriendenboekje met een mooie kaft. Makkelijk te maken en aan te passen. Goede service bij vragen en op tijd bezorgd. Cadeau gedaan aan vriendin die 65 werd een mooi waardevol cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Vriendin was erg verrast en heel blij met het vriendenboekje. Ook degene die er mee in stonden waren verrast door het boek.

Makkelijk, snel en een prachtig cadeau

Vanuit een redelijk grote groep een babyshower boekje gemaakt. Ruimte voor eigen invulling en verschillende designs. Snelle levering, heldere communicatie en prachtig eindproduct.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Bijzonder, blijvende herinnering en leuk eindproduct

GEMAKKELIJK & Origineel!

Makkelijk mensen uit te nodigen Makkelijk bijdrage te leveren Makkelijk te personaliseren Makkelijk te bereiken via Chat Makkelijk te bestellen Origineel geschenk Originele verpakking Origineel format Origineel aandenken

• Hoe waren de reacties op het boek? ENTHOUSIAST

Super leuke herinnering!

Mijn eerste ervaring om dit vriendenboekje te maken, en dit is zeer goed bevallen en ook bij degene die deze ontvangen heeft. Leuk om je eigen draai eraan te geven , foto's toe te voegen. Het boekje wordt ook heel mooi ingepakt, een kadootje om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg enthousiast

Supermakkelijk te maken, topresultaat!

Voor het afscheid van een collega recentelijk was er weinig tijd om nog iets voor haar te regelen. Met behulp van vriendenboekje maakten we toch in no time een supermooi boekje met herinneringen voor haar. Het zag er top uit! Enige verbeterpuntje; levertijd is met 7 werkdagen toch nog best lang. Zeker als het kort dag is :) En! het zou leuk zijn als je alvast een weergave krijgt van hoe het eruit komt te zien. Dan

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Uniek en mooi vormgegeven boekje!

Op een vrij eenvoudige manier kun je een geweldig leuk en origineel boekje maken zonder zelf al te creatief te hoeven zijn. Jij zorgt zelf voor de teksten en wat foto's, de rest wordt voor je aangekleed. En het resultaat is echt de moeite waard. Ook de verpakking waarin het boekje wordt afgeleverd is feestelijk en mooi vormgegeven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrast en ontroerd

goed geregeld heel leuk boekje en mooie kwaliteit

Zeer positief mooi product en leuk verpakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Werkt super!

Gebruiksvriendelijk en geeft een mooi resultaat. Met een groep van ruim 70 mensen online een boekje gemaakt voor een collega die afscheid nam. Werkt heel goed in de coronatijd nu we allemaal thuis werken.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Een ontzettend leuk en persoonlijk cadeau!

We hebben met collega een vriendenboekje voor een vertrekkende collega gemaakt. Het proces ging heel soepel en het maken was gebruiksvriendelijk. Daarbij ook nog een hele goede service en vriendelijk contact met servicecontract. Kan niet beter!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk geworden

Onvergetelijk afscheidscadeau

Het werkt heel makkelijk om het boek compleet te maken. Vriendenboekje.nl maakt er vervolgens een mooi, verzorgd boek van, voldoet volledig aan de verwachtingen en voor mijn collega is dit een prachtig cadeau vol met herinneringen. Kortom; een échte aanrader !

• Service

super leuke en snelle manier om iemand te verrassen

Iedere keer weer zijn de ontvangers blij verrast met het boekje. Het ziet er mooi uit en het is makkelijk te maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? fantastisch

Top service! Mooi boek.

Ik raad ‘Mijn vriendenboek ‘ bij iedereen aan. Mooi boek. Leuk en makkelijk om te maken. Ik had een bijna onmogelijk verzoek en toch hebben jullie dit voor elkaar gekregen. Hartelijk dank hiervoor. Zeer gewaardeerd. Groeten Sylvia

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Leuk cadeau om te geven, nog leuker om te krijgen

Heel eenvoudig om te maken. de site werkt prima. Boekje ziet er erg leuk uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Super leuk boekje geworden!

Voor een collega die met pensioen ging, dit boekje laten maken. Was ontzettend makkelijk om te doen en ideaal zo in deze tijd. Iedereen kreeg een "eigen" link en kon digitaal het boekje invullen. Ook de verzending ging super, hadden het boekje iets eerder nodig en ook dit werd goed verzorgd. De ontvanger vond het boekje echt super leuk! En dat was hij ook :-).

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super service, afspraken perfect nagekomen. De jarige job was zo verrast en blij met haar boekje. Het invullen was ook super makkelijk, zelfs onze ouders ( 80 jaar ) is het gelukt.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

leuk jubileumboekje

prima website om een leuk boekje te maken. Uitnodigen van mensen om mee te werken gaat makkelijk en het hele proces is prima te doen. De nabewerking wordt ook goed verzorgt.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel goed

Altijd leuk om een boekje voor iemand te maken als herinnering

Fijn dat mensen tijd hebben om ook even te kunnen pauzeren tijdens het invullen van de vragenlijst. Ook erg fijn dat ik niet lang hoef te wachten voordat ik het boekje in mijn bezit heb, wanneer ik het doorgestuurd heb.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? top

Het is zo leuk om de reacties te zien, dit was het tweede boekje en ik moet zeggen dat het ook dit keer weer een groot susses was!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super gemakkelijk, heel origineel!

Heel leuk boekje om te maken! En zo handig dat iedereen online zijn / haar pagina kan invullen. Scheelt een hoop gedoe. Het werkt super handig. Ook heel leuk dat je naast de persoonlijke pagina's extra pagina's kan toevoegen met tekst en foto's. Heel origineel cadeau!

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

ik heb volgens mij nog nooit iemand zo blij gemaakt met een cadeau

Het was heel gemakkelijk in gebruik en er komt een heel persoonlijk cadeau uit voort. Wat ik het leukste vond is dat je zelf de vragen kan aanpassen, zo werd het des te persoonlijker. Niet al te veel werk per persoon en ook als organisator komt er niet veel werk bij kijken. Ik heb het cadeau gegeven aan mijn opa voor kerst en zou het zeker opnieuw cadeau geven in andere omstandigheden.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Geweldig leuk cadeau

Leuk én makkelijk om te maken. Ontvangers waren ook super blij!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Binckhorstlaan 36