WAUW!

Ongelooflijk knap resultaat maar ook een geweldige en zeer snelle service. Zowel via de chat (waar je direct kunt geholpen worden) als bij het verzenden van het boekje. Proficiat aan het team!

• Service

Makkelijk te regelen, door veel mensen in te vullen en een prachtig eindresutlaat!

Een heel leuk, persoonlijk cadeau! Het fijne is dat er al voorbeeldvragen zijn, zodat je al meteen leuke ideeën krijgt. Deze vragen zijn nog zelf aan te passen. Nadeel is wel dat je precies het aantal vragen moet gebruiken, niet meer of minder. Het eindresultaat is een prachtig vormgegeven boekje. Leuk extraatje is de tas die meegestuurd wordt. Ook fijn is dat er al voorbeeld mails klaar staan die verstuurd kunnen worden naar de mensen om in te vullen. Al met al een prachtig complete website voor een mooi en persoonlijk cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Super leuk boekje en makkelijk te maken

Het systeem werkt heel makkelijk en het eindresultaat heel leuk. Alleen jammer dat de deelnemers hun eigen pagina niet in opmaak kunnen zien.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvangen erg positief. De deelnemers nieuwsgierig naar de opmaak.

Prachtig boek en goede, snelle en vriendelijke service

Voor de bruiloft van mijn broertje hebben we met alle gasten een vriendenboekje gemaakt. Het invullen was gebruiksvriendelijk en kon zelfs in meerdere talen waardoor ook de Duitse familie gewoon mee kon doen. Het eindresultaat was werkelijk prachtig. Echt een aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Mooi persoonlijk boek, goede kwaliteit én service

De website is duidelijk en werkt goed. Service is goed bereikbaar en reageert snel. Het boekje ziet er mooi uit. Levering is snel gedaan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief en ontroerd

Voor het 60 jarig huwelijk van onze ouders hebben wij een jubileum boekje gemaakt. Terwijl we wisten dat we rijkelijk laat waren met het aanvragen vonden we het zo leuk dat we het toch gemaakt hebben. Ingestuurd met het verzoek of het met spoed tegen eventueel extra kosten gemaakt kon worden. Woensdagavond laat hebben wij het ingestuurd met ons verzoek. Direct de volgende dag antwoord dat jullie je best zouden doen zonder extra kosten. Vrijdags lag het boekje al in de bus. Wat een service. En het zag er fantastisch uit. Dank jullie wel.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Heel leuk boekje om te geven!

Allereerst: het systeem werkt echt top! Precies zien wie wat gedaan had, herinneringen sturen etc. Erg goed uitgedacht en fijn om mee te werken! Ook qua stijlen vond ik het er erg leuk uitzien! Snelle levering, waardoor wij het gelukkig nog ruim op tijd kregen! Ik vond zelf de kaft wat simpel vergeleken met hoe de inhoud was vormgegeven ik heb hierdoor zelf een houten kaft gemaakt wat ik er net wat beter bij vond passen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk en geïnteresseerd!

Mooi boekje

Mooie kwaliteit, veel voorbeeld vragen, maar ook ruimte voor eigen vragen en gebruiksvriendelijk, ook voor ouderen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg blij mee

Een super mooi en persoonlijk cadeau!

Ik heb de gehele procedure als zeer makkelijk ervaren. Het eindresultaat is een prachtig boekje. Ik kan het iedereen aanraden wanneer je een origineel en persoonlijk cadeau zoekt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

site zeer gebruikers vriendelijk, maken waar wat ze zggen

Jullie site is gebruikers vriendelijk. Kan aanpassingen maken in bijv de vragen. Gaat heel eenvoudig. Handig dat mensen een mail krijgen met link naar hun pagina. Ook dat aanvragen kan status kan checken, reminder mails kan sturen. en nadat was opgesturd kreeg ik snel het gemaakte boekje terug. Zelf 2 dagen eerder dan verwacht, altijd fijn ipv dat je zenuwachtig wordt omdat maar niet komt.

Super leuk boekje!

Veel keus in hoe je het boekje vorm wilt geven, met een zeer duidelijke uitleg. De ontvanger was er zeer blij mee!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Hele goede service

Ons vriendenboekje zou 2 dagen te laat verstuurd worden. Maar na een mailtje is er voor gezorgd dat het boekje op tijd verstuurd zou worden. En het is gelukt! Keurig op tijd voor onze babyshower heb ik het boekje ontvangen. En... mijn dochter was er erg blij mee. Het is een leuke herinnering geworden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg goed

Waardevolle herinnering

Ons boekje in na de mooie teksten van dierbare vriendinnen prachtig vormgegeven en een erg mooie kwaliteit van drukken en papiersoort!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch!

Het is een super makkelijke en handige manier om een babyshower boekje te maken. Nog leuker om te geven. Het resultaat is ook zo leuk geworden

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger is super blij met het boekje!

Super!!

Zeer gebruiksvriendelijke website. Het boekje is ontzettend leuk geworden en dankzij de hulp van klantenservice ook op tijd ontvangen!! Echt een aanrader!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Gebruiksvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.

Super leuk en makkelijk!

Mijn vader werd 80 en hij zou een etentje geven maar door de Corona ging dat niet door. Iedereen die uitgenodigd was, heeft een stukje geschreven en mijn vader was super verrast. Zo was iedereen er toch een beetje bij. Hij vond het een geweldig leuk cadeau.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super goed

coronaproof cadeautje samen met het hele team

Omdat we vanwege corona geen feestje met het team konden doen en elkaar niet konden ontmoeten op kantoor en toch een leuk cadeautje voor onze manager die afscheid nam wilde organiseren. Dat werd receptenboek. Het programma is erg gebruikersvriendelijk, ook voor collegas die digibeet zijn. De coordinator kan goed volgen hoe ver iedereen is en kan mooie fotopaginas maken. Ook kan iedere collega iets persoonlijks vertellen over zichzelf en degene die voor wie het is. Ook kun je makkelijk fotos toevoegen en ook heb je de beschikking over leuke tekstballons en losse afbeeldingen van ingredienten zodat je de boel kunt opleuken. Het resultaat is top en wordt thuisbezorgd bij degene voor wie het is.

Een ontzettend leuk cadeau, ook om samen te maken.

Het eindresultaat is prachtig! Ook de verpakking. Als tijdens het maken iets niet helemaal duidelijk is, kun je direct je vraag stellen via chat, en krijgt dan ook direct een reactie. De website is niet echt heel gebruiksvriendelijk. Je moet best veel zoeken en dan opeens ben je op de pagina die je zocht, terwijl je geen idee hebt hoe je daar nu bent gekomen. Het zou ook fijn zijn dat het vooraf al duidelijk is dat je een melding krijgt als je teveel karakters ingevoerd hebt. Als je dat niet weet vooraf, hou je onbewust je verhaaltje toch wat korter omdat je bang bent dat er wat wegvalt. Het maken, het tussentijds bijwerken, de meldingen, dat werkt allemaal superfijn! Wat ik ook leuk vond, is het folderboekje (bij levering) over het ontstaan van jullie bedrijf. Dit zou ook best meer op de site zichtbaar gemaakt mogen worden. Het zorgt echt voor een gun-factor. De ontvanger vond het ook helemaal geweldig. Het was een heel mooi cadeau voor zijn pensioen en hij was er heel blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was er heel enthousiast over.

Een Leuk (en persoonlijk) cadeau om te geven

Een leuk boek met herinneringen. Collega's waren enthousiast en de collega die met pensioen ging was blij met het persoonlijke cadeau. Toen ik even vastliep, werd ik meteen en adequaat geholpen door de mensen achter het mijnvriendenboekje.nl.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? overwegend positief

Een super leuk boekje!

Het bruidspaar vond het mooi en hebben er erg om gelachen. Een mooi boekje met leuke herinneringen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!!

Babyshower boekje laten maken

Leuke style voor boekjes misschien misschien uitbreiden naar meer varianten.. afgesproken levertijd binnen gehad. Zag er super mooi uit

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze vonden het een super leuk idee

Super leuk cadeau om te geven en te krijgen!

Snelle levering en mooi in elkaar gezet!

• Hoe waren de reacties op het boek? Blije ontvanger

Prachtig jubileumboekje met een supersnelle levering

Hele duidelijke en makkelijke site. Via de chatfunctie gevraagd of het jubileumboekje ook eerder geleverd kon worden en dat was mogelijk. Leuke vragen en voor iedereen gemakkelijk in te vullen. Uiteindelijk een prachtig jubileumboekje ontvangen voor onze collega.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Superleuk boekje waar de ontvanger erg blij mee was

Echt een heel leuk boekje en een handige manier om het zo samen te stellen via de website. De aankleding met verpakking en boekje over ontstaan van het bedrijf maken het helemaal af.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel leuk boekje

Alles tot in de puntjes verzorgd. Leuke vormgeving.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar lovend

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag