Superleuk boekje waar de ontvanger erg blij mee was

Echt een heel leuk boekje en een handige manier om het zo samen te stellen via de website. De aankleding met verpakking en boekje over ontstaan van het bedrijf maken het helemaal af.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel leuk boekje

Alles tot in de puntjes verzorgd. Leuke vormgeving.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar lovend

Super leuk persoonlijk cadeau

Echt een topper. Al aantal keer cadeau gedaan tijdens een babyshower, persoonlijke woorden gaan nooit uit de mode!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed, erg blij mee!

Het collegaboekje was een super leuk cadeau

Het collegaboekje voor het afscheid van een collega was een erg leuk en persoonlijk cadeau. Het is een mooie herinnering aan de tijd dat onze collega bij ons heeft gewerkt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Leuk boekje

Leuk boekje als afscheid gemaakt voor een collega. De pagina’s van de vrienden zijn makkelijk te maken en mooi van vormgeving. De vragen zijn ook leuk bedacht. De teksten die al gemaakt zijn bij de beginpagina en de mail naar de vrienden toe zijn heel fijn en mooi van tekst Alleen de vrije pagina’s vind ik tegenvallen, je kunt de foto’s niet uitlijnen, waardoor het heel lang duurt voordat je de foto’s recht naast elkaar hebt staan. Het programma hierbij is erg beknopt.Dat is jammer, want je kunt er veel meer van maken. Verder is het een mooie Lay out

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk, ze vonden het allemaal leuk

Prachtig, persoonlijk cadeau

Wij hebben het bruidspaar verrast met dit mooie persoonlijke cadeau. Eenvoudig via mail iedereen uitgenodigd. Om vervolgens een prachtig professioneel vormgegeven boek te ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Super mooi boek ! Een mooie herinnering!

Ik had een vriendenboekje gemaakt voor mijn zoon die 21 jaar werd. Hij was zeer verrast en vond het echt heel mooi om te lezen wat familie en vrienden voor een mooie woorden hadden opgeschreven. Een zeer mooie herinnering aan deze speciale dag!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief

Werkt erg fijn en makkelijk

Het is heel makkelijk om in korte tijd een boek op te stellen. Er zijn al standaard vragen gevormd die je kan vertalen naar andere talen als Engels specifiek voor de mensen die Engels spreken. Ook is het makkelijk om je eigen vragen op te stellen. Verder kan je als organisator het boek inzien per gebruiker. Je krijgt helaas geen digitale versie want dat heb ik nagevraagd bij de maker maar ze zijn ons hier erg in tegemoet gekomen door een spoedlevering van te maken waardoor het de dag voor de babyshower binnen is gekomen. Uiteindelijk hebben we in 5 dagen het boek kunnen opstellen en geleverd kunnen krijgen. Verder kan je makkelijk berichten en herinneringen opsturen naar de deelnemers waarbij het heel fijn is dat er een concept bericht staat die hoefde ik maar een beetje aan te passen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

Mooi vriendenboekje

Is makkelijk te doen en een prachtige herinnering om nog vele malen na te lezen!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

EEN AANRADER!

Wat een top cadeau om te geven. Het is makkelijk en leuk om te maken. Iedereen kan via een link makkelijk het invullen. Prijs Kwaliteit is top, en het wordt super leuk verstuurd. Een dikke 10+!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Snelle service en een super mooi persoonlijk cadeau

Vrienden waren snel uitgenodigd per mail. De uitleg was helder.

• Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneeel, blij

Bijzonder leuk als cadeau en mooi afgewerkt

Het was heel leuk - met alle deelnemers - om het vriendenboekje te maken, dat ging ook heel goed via de site.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Die waren top!

Superleuk kado om te geven

Het online invullen werkt perfect, verzending ging soepel en het resultaat was echt top. De ontvanger was erg verrast met haar babyshower boekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg positief

Superleuk initiatief

Mooi boek, met leuke kaft erom heen. Leuk gedrukt met leesbaar geschrift. Iedereen vond het een leuk boekje Alleen jammer dat de foto's wat donkerder uitkwamen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super de super

Zo leuk om online op deze manier een leuk boekje te maken

Hele fijne site om een leuk boekje te maken. Gemakkelijk omdat iedereen zijn/haar eigen pagina met een link krijgt gemaild. Het was erg leuk om te doen en een schot in de roos, want de ontvanger was er super blij mee.

Super persoonlijk cadeau!

Erg gemakkelijk om te maken, en zeer goede kwaliteit. Leuke vragen ook voorgeselecteerd! Jammer dat je niet een volledige preview kunt zien van jouw input gecombineerd met de stijl, dat is wellicht nog een tip zodat je precies weet hoe het er uit komt te zien. Prijs/kwaliteit: het voelt toch als veel geld voor een simpel boekje, echter is de kwaliteit wel heel goed en kost zelf maken nu eenmaal veel tijd en moeite, zeker in deze periode waarin digitaal de overhand heeft om zaken te regelen.

Klantvriendelijke service en leuk om te geven

Ik had een boekje gemaakt voor mijn zus haar verjaardag. Toen eindelijk alle reacties binnen waren, zou de verzending later zijn dan haar verjaardag. Heel snel geschakeld met de medewerkers en het kon toch nog eerder verzonden worden, super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Superleuk!

Persoonlijk en waardevol

Een prachtig en persoonlijk cadeau

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Waauw!

Goede service en super leuk geven

Een leuk en persoonlijk cadeau om te geven. Iedereen kan hier zijn eigen draai aangeven. Waardoor je van iedereen wat persoonlijks hebt. Daarnaast wordt het super leuk aangekleed zodat het echt een mooi cadeau is om te geven. In een super leuke tas die er bij geleverd wordt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Wat een super leuk idee!

Wat een bijzonder kado!!!!

We hebben een familie boekje gemaakt ter gelegenheid van de 85e verjaardag van mijn vader. Ontroerend, vol humor, bijzonder, onvergetelijk..... zó fijn dat deze vragen met antwoorden een soort van 'samenvatting' is wat eenieder beleeft en geleerd heeft van mijn vader. Dank jullie wel voor dit bijzondere kado!!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Die gaan nog komen!

erg leuk persoonlijk cadeau

het vriendenboekje is een heel makkelijke tool om in korte tijd veel mensen een persoonlijke bijdrage te laten leveren. De ontvanger is er heel erg blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Verrassend leuk, verzorgd en netjes.

Was de eerste keer dat ik een "vriendenboekje" liet maken. Had ook wel veel vragen en dat ging prima via de chat. Uiteindelijk een heel mooi persoonlijk resultaat waar de ontvanger heel blij mee was.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel leuk.

Hele goede service en mooie kwaliteit

Hele goede ervaring gehad! Service was heel goed en denken goed mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij met het boek

super service!

Super leuk boekje geworden. Ik had het boekje al in bestelling, maar 1 deelnemer had verlaat ingevuld. Het was geen probleem om deze nog toe te voegen. Heel fijn, bedankt hiervoor.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed ontvangen

Hele makkelijke programma echt iedereen kan zo een boekje maken! Werkt vlot en levering was erg snel met een hele mooie cadeau verpakking goed concept dit het zou misschien wel een idee zijn als je een keuze zou hebben om het boekje in 2 verschillende formaten te bestellen deze en nog een wat grotere

• Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast

Binckhorstlaan 36