Prachtig vormgegeven

Alles is er aan gedaan om het je zo makkelijk mogelijk te maken. Het is een geweldig cadeau wat ook nog leuk is ingepakt.

Was leuk om samen te stellen. Leuk om te geven. De ontvanger vond het geweldig. Het zag er heel mooi uiy

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk

Zeer waardevol cadeau. Eigenlijk gun ik iedereen een vriendenboekje

Werkt eenvoudig. Vragen makkelijk aan te passen. Goede prijs kwaliteit verhouding En een prachtig cadeau om te geven en om te ontvangen. Beide ervaren.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer goed

Top cadeau om te geven

Goede kwaliteit en mooi vorm gegeven. Zelfs foto's gefotografeeed uit een fotoboek van meer dan 50 jaar geleden waren digitaal van goede kwaliteit. Bovenverwachting goed en een heel erg leuk cadeau om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief en enthousiast. Mooi werk geleverd.

Super leuk en origineel cadeau

Wij hebben als vriendengroep voor een verjaardag een boek gemaakt. Gevraagd of wij de levering sneller konden krijgen. Hierop een duidelijke en snelle reactie gekregen over wat de planning was en wanneer wij het boekje thuis konden verwachten. Het ziet er super leuk uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Super leuke herinnering

Regelmatig maken wij een ‘afscheidsboekje’ voor collega’s die ons na lange tijd verlaten. Hierin delen we leuke herinneringen en foto’s zodat hier nog een keer aan terug gedacht kan worden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Orgineel, enthousiast en positief

Super, alleen werkt de mail niet altijd

Het idee is super makkelijk. Dit zeiden de mensen die de link via de mail hebben ontvangen ook! Enig nadeel: Sommige mensen ontvingen het mailtje niet. Na 2 of 3 keer sturen pas.. Verder was het vriendenboekje snel in huis. Alleen maar positieve reacties op gekregen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super tof.

Heel mooie herinneringen

Ik vind het een heel leuk concept. Het is zeer persoonlijk. Het enige wat een beetje minder was dat er een aantal foto’s niet in zijn gekomen die de mensen wel geüpload hadden. Het is jammer dat je dan geen herinnering of berichtje krijgt van:hè kijk even na er mist iets. Dan kun je dat nog aanpassen Voor de rest een heel mooi boek. Mooie kwaliteit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel mooi, schitterend, orgineel

Super origineel en persoonlijk cadeau!

Heel persoonlijk cadeau. Voor alle deelnemers gemakkelijk in te vullen en duidelijke stappen. Het is heel straightforward en alles werkt goed. Het zou nog leuker zijn wanneer je nog iets meer kan variëren in het design. Ook de betaling zou gemakkelijker kunnen door de uitgenodigden bijvoorbeeld gelijk een tikkie of QR code te kunnen sturen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Het invullen en delen ging heel makkelijk en het resultaat was erg leuk!

• Hoe waren de reacties op het boek? Leuk , goed en enthousiast

Geweldig !

Mijn 5e boekje zojuist afgerond, Ik ben een groot fan, wat een top cadeau om te geven !!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed

geweldig cadeau, geweldige service

Door de corona wisten we pas kort van te voren dat het feest door ging. De tijd was krap om het voor elkaar te krijgen maar alles is gelukt en met spoed is ons boekje gedrukt!! Het resultaat en de reactie van het bruidspaar was geweldig! Heel blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super geslaagd

leuk boekje , eenvoudig te maken, mooi om cadeau te krijgen

het is een gebruikersvriendelijk boekje en ook mooi in layout afgewerkt door jullie team.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Mooi en verzorgd boekje

Ik ben erg tevreden, het enige wat mij opviel is dat er fotos waren die niet scherp waren. Ik heb daar geen melding van gehad.

Wat een uniek en mooi cadeau

Het vriendenboekje is heel eenvoudig en makkelijk om in elkaar te zetten. We gaven dit op de babyshower aan een vriendin. Ze was er heel blij mee. Kwaliteit van het boekje is prima en de bezorgingstijd was top. Binnen 1 week was hij binnen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? emotioneel

Overzichtelijke en leuke manier om samen met vrienden een gezamenlijke herinnering te geven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Heel waardevol

Het werkt prima, omdat iedereen dit zelf online kan invullen. Het resultaat ziet er leuk uit en mooi verpakt.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed

Een ontzettend bijzonder cadeau van groot emotionele waarde!

Voor mijn, onlangs 30-jarige, zus een Jubileum boekje gegeven voor haar verjaardag. Aangezien zij de afgelopen 6 à 7 jaar veel heeft rondgereisd, heeft zij veel vrienden in het buitenland die ook van reizen houden. Daarom was het niet mogelijk om al haar dierbaren bij zich te hebben op haar verjaardag, maar door middel van dit boekje is dat toch gelukt. Voor mijn zus een heel warm cadeau en ze las dit met tranen in haar ogen door. Een hele mooie gift en het proces om dit Jubileum boek te maken was erg aangenaam, duidelijk en fijn!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? POSITIEF!

Mooie site, erg leuk om kado te geven.

Erg leuke site. Het boekje is uiteindelijk ook heel leuk geworden. Mijn collega was er heel blij mee. Leuk om nog eens terug te lezen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond hem heel leuk

Super leuk cadeau .

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super !!!

Mooie vormgeving, heel eenvoudig om te maken én wat een plezier om te geven!

Zelfs voor een digibeet als mij prima te doen :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Great!

Mijn vriendenboekje is een super cadeau.

Ik heb mijn vriendenboekje voor het afscheid van mijn collega besteld. Het is een prachtig boekje geworden. Mijn collega was er erg blij mee. De service die ik heb gekregen was uitstekend. Ze zijn klantvriendelijk en snel met het afhandelen van je bestelling en vragen. Boekje zelf is van goed kwaliteit met mooie vormgeving en gezellige plaatjes en de website is gebruiksvriendelijk. Ik weet zeker dat ik mijn vriendenboekje vaker ga bestellen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super leuk

Uniek cadeau dat snel en goed geregeld kan!

Ideaal cadeau om met meerdere mensen aan te werken. Het ziet er professioneel uit en het programma werkt makkelijk en efficiënt! Heel gebruikersvriendelijk. De ontvanger krijgt een heel persoonlijk cadeau. Kleine verbeter puntjes: -het zou leuk zijn als de foto’s en thema’s vanuit “vrienden boekje” op verzoek aangepast kunnen. Zo zijn wij een Noors bedrijf, maar kreeg onze collega foto’s uit USA tussen onze bijdragen. -Mijn foto’s (een collage) waren aan de zijkant afgesneden zodat er tekst wegviel. Het was fijn geweest dit te weten /kunnen zien bij maken zodat ik dit anders had kunnen aanleveren. - ik was organisator en kwam automatisch als eerste in boekje. Ik kon dat niet aanpassen. Vond ik jammer.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast!

Heel leuk

Het boekje is heel erg leuk geworden en echt super makkelijk te maken. Zelfs voor mij en ik heb helemaal niet zoveel verstand van computers:)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zo leuk!

Super service en prachtig boek

Super service en prachtig boek