top

Mooi cadeau, mooi resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? fantastisch

Meerdere bestellingen gedaan, blijft een mooi waardevol cadeau om te geven en te krijgen. Goede service en snelle reactie op vragen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Superleuk

super leuk boekje

makkelijk te versturen naar iedereen, duidelijke beschrijving wat je moet doen om in te vullen. familieboekje denk ik vaak voor ouderen, dan wel hele kleine lettertjes... misschien een iets groter lettertype? de bladzijden waren allemaal wat golvend, niet echt plat. maar niet te storend. leuk verpakt in een mapje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? vonden het erg leuk en mooi.

Heerlijke herinnering zeer makkelijk te maken

Voor het jubileum van een collega dit boekje laten maken, wat een geweldig kado. Heerlijke herinneringen, leuke weetjes en mooie foto's samengevat in een mooi geprint boekje. Via een email vraag je ieder dit boekje zijn/haar pagina in te vullen met persoonlijke foto's, op de dag dat het af moet zijn kan je degene die het nog niet ingevuld hebben eenvoudig een reminder sturen , jij bepaalt wanneer het besteld kan worden en het is binnen een paar dagen in huis. Het resultaat: Een super leuk origineel boek!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig

Superleuk en makkelijk te maken

Met een hele groep mensen 1 boekje maken is nog nooit zo makkelijk geweest. Het eindresultaat was echt heel erg mooi. Ook nog eens leuk verpakt. Echt top

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen en vooral degene voor wie het was, was enthousiast

Handig en mooi resultaat

Fijn dat jullie zo snel en zorgvuldig reageren op een berichtTip: dat mensen ook kunnen aangeven als ze niet mee willen doen. Ik vind op elke blz maar twee foto’s jammer want dan krijg je er niet passende plaatjes bij. Liever dan 4 foto’s. Veel leuke reacties gehad. Nu al drie boeken gemaakt voor school en fam.

Onwijs leuk aandenken

Makkelijk om het vriendenboekje samen te stellen en diegene die het krijgt heeft een leuk aandenken van alle personen die dicht bij hem of haar staan

• Hoe waren de reacties op het boek? Verrassend

Super service!

Super snelle service

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

Mooi boek

Leuke, mooie pagina's en goede kwaliteit boek.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg positief

Persoonlijk, snel, mooie kwaliteit

Twee keer een vriendenboekje besteld. Hou rekening met de levertijd! Zelf twee keer in vergist, maar werd goed opgelost door een spoedbestelling te plaatsen (zonder kosten). De ontvanger was heel blij met het resultaat. Je kunt zelf vragen aanpassen of toevoegen, waardoor je heel persoonlijk kunt maken. Kwaliteit is heel goed. Drukwerk scherp en mooi. Een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk!

Geweldig kado

De reacties op het boekje waren geweldig! het ziet er verzorgd uit en wordt goed verzonden, het is echt een leuk kado om te geven

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast! Iedereen vond het ook leuk om er aan mee te werken!

Leukste cadeau wat ik ooit gegeven heb!

Na het een aantal jaar bij een vriendin te hebben gezien welke ik ook in mocht vullen, dacht ik dat het nu wel een leuk cadeau zou zijn voor een babyshower. Het is makkelijk om de vragenlijsten te versturen en in te vullen. Snelle levering. En op de babyshower was iedereen laaiend enthousiast bij het zien van het eindresultaat. Enige verbeterpuntje is dat er wat meer keus zou mogen zijn in de stijl van de omslag, de stijl van de ontvanger zat daar op dit moment niet echt tussen. Desalniettemin vond ze het een super leuk cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend, iedereen vond het super.

Mega tevreden

Ik zou Mijn Vriendenboekje zeker aanraden. Wij hebben met een diverse groep studenten een Vriendenboek samengesteld voor een 21 diner en dit werkte top. We waren eigenlijk te laat met de verzending. Er werd meteen een spoedbehandeling van het boekje gemaakt, waardoor het boek op tijd binnen was voor het diner. 100% tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super! En de desbetreffende persoon was erg blij.

Geweldige site

Werkt heel goed en prettig, goede kwaliteit, duidelijk

Mooi gemaakt, logische interface, snel in huis, fijne klantenservice en een uiteindelijk een heel waardevol cadeau om te geven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Een origineel kado! De ontvanger was tot tranen toe geroerd!

Best makkelijk om dit samen te maken en heel leuk om samen te geven. Minpunten: Ik vond wel dat de foto's donker afgedrukt waren in het boekje. Online tijdens het maken, leken ze lichter en mooier. Ook is het jammer dat je er niet: Mijn vriendinnenboekje voorop kunt zetten, of er een naam op de voorkant bij kunt plaatsen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Blij verrast en positief.

Super tevreden

Met veel gemak en veel plezier hebben wij het boekje gemaakt. Je wordt duidelijk door de stappen heen geloodst en indien er iets misgaat is er een vriendelijke klantenservice. Geen 10, omdat er alleen keuze is voor een ringband variant.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg positief

Een geweldig mooi boek met herinneringen voor het leven!

In deze gekke tijd HET cadeau om iemand helemaal in het zonnetje te zetten. Vaders was zeer vereerd en nog steeds in z’n nopjes met het boekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief en enthousiast

Heel leuk om te geven, heel handig om te maken met bijv. je hele afdeling

De website is heel makkelijk werkzaam voor zowel de organisator als de deelnemers. Heel fijn dat je als organisator zoveel rechten hebt om evt. dingen voor anderen te wijzigen/aan te vullen als zij daarom vragen. Enorm handig in deze digitale thuiswerk periode, maar ook daarna zou ik het aanbevelen om te gebruiken. Tip: ik zou het nog handig vinden om een boekje te kopiëren, want ik pas wat vragen aan en dat moet ik nu bij elk boekje opnieuw doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Boven verwachting mooi en leuk resultaat. Echte aanrader

Zeer gebruiksvriendelijk en efficiënt. En resultaat echt heel prachtig en met aandacht gemaakt

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer goed

Sprakeloos

Goede communicatie, snelle levering. Kwaliteit top. De ontvanger was sprakeloos en in tranen. Een betere verassing en aandenken was er niet! Aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief, sprakeloos, tranen van geluk

Het was redelijk gebruiksvriendelijk, maar wel prijzig

Ik heb geen gebruik gemaakt van het aanpassen van vragen. Dat was misschien nog een leuk idee geweest. Ik weet niet of jullie meerdere vragenlijstvoorbeelden hebben?

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel tof

makkelijk programma- origineel kado

Reacties bijhouden gaat super makkelijk, foto's toevoegen ook. Het is een zeer leuk en persoonlijk kado geworden

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? beide keren heel enthousiast

Een geweldig idee om een bijzonder persoon in het zonnetje te zetten.

Nadat mijn dochter op haar 30e in het zonnetje werd gezet was nu de beurt aan mijn vrouw die 60 werd. Een prima service, makkelijk gebruik en prima leveringstijden. Wat wil je nog meer. Wellicht 1 opmerking; als er een verkeerd mailadres wordt gebruikt kom er geen signaal dat de mail niet is ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? ontzettend leuk door gever en ontvanger

Hele leuke verrassing!

Zo'n boekje is altijd een hele leuke verrassing voor de ontvanger! Een koesterboekje!

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer goed

Binckhorstlaan 36