Echt heel erg mooi Maakt de dag speciaal

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Super toffe herinnering

Het boekje voor de babyshower is echt heel mooi geworden en er zal nog heel vaak in gebladerd worden! Een mooie herinnering ook voor later voor de baby.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg positief.

Heel eenvoudig te maken met groots resultaat

Zelfs voor een 60 plusser vond ik dit goed te doen. Alles wijst zichzelf voor iedereen die mee doet. Ik vind het een perfect concept!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief!

Goede service, mooi resultaat

Heel leuk en persoonlijk kado. Geen gedoe met knippen en plakken en een professioneel boekje met persoonlijke stukjes van alle gasten. Bruidspaar was heel blij. Ik was blij met goede service. Ik had te laat boekje naar drukker gestuurd, maar na een mailtje, werd m'n aanvraag met spoed verwerkt en had ik hem precies op tijd om aan te kunnen bieden op de bruiloft van mijn broer:-)

• Hoe waren de reacties op het boek? Helemaal blij

Ontzettend lieve, meedenkende, klantgerichte mensen en erg leuk product.

Voor jarige vrienden heb ik twee boekjes gemaakt in een maand tijd, de eerste keer beviel zo goed dat ik er geen genoeg van kreeg. Alleen al door de chatfunctie kreeg ik het gevoel dat het een kleine club is die toch razendsnel, alert en persoonlijk reageert op elke vraag en probeert mee te denken. Het eindproduct is natuurlijk al net zo persoonlijk en ontzettend geinig, al is het een kunst om de vragen dusdanig te herschrijven dat het op maat is voor jou(w ontvanger). De basis is natuurlijk een vriendenboekje met info over de schrijvers zelf maar dat kun je naar hartelust aanpassen. Beide vrienden waren enthousiast over hun boekje en voor mij was het ook nog eens leuk om te doen. Mooi verpakt, prima drukwerk en snel opgestuurd. Extra boekjes zijn wel een beetje (te) prijzig naar mijn smaak en een digitaal bestand is - itt bij het maken van een digitaal magazine - onmogelijk maar dat is het business model en daar heb ik begrip voor, al heb ik nu bij de eerste vriend pagina voor pagina gefotografeerd en verstuurd naar max drie personen tegelijk en dat was uren werk en zoveel gedoe dat ik het de tweede keer maar heb laten zitten. Ik vermoed dat niemand voor extra boekjes gaat betalen dus zou dat misschien laten zitten, maar wie weet zit ik er naast hoor. Het moeilijkste zijn trouwens de fotopagina´s, daar moet je echt opletten om telkens je wijzigingen op te slaan dus dat is misschien ook een goede om eens naar te kijken voor Artizani. De tekstpagina's waren daarentegen weer erg makkelijk en telkens bleek ik alles toch te hebben opgeslagen. Meer duidelijkheid over het woordenmaximum naar de inzenders toe zou fijn zijn, nu waren sommige inzenders bang dat ze eroverheen gingen en stuurden daardoor korte antwoorden in. Los van wat lichte frustratie over het steeds weer opnieuw doen van dezelfde fotopagina's was het een leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Mooi boek vol herinneringen

Wat is het een bijzonder mooi boek geworden. De kwaliteit was ook super.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel gaaf!

Geweldig leuk en mooi boekje

Ik heb gechat toen ik een vraag had tijdens het proces en kreeg meteen reactie. Ik had een speciale wens waaraan ook voldaan is. Heel mooi boekje geworden waarmee de ontvanger erg blij was!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk en verrast

Ontzettend leuk kado om te geven!

Het invullen en rondsturen is heel gemakkelijk. Het eindresultaat gewoon super! Ontzettend leuk om te geven en zoals ik heb gezien en gehoord nog leuker om te krijgen. Wij vonden de uiteindelijke prijs wel even slikken, maar het totaalplaatje mag er zeker zijn. En per persoon berekend, stelt het natuurlijk uiteindelijk niet veel voor. Ik miste wel aan het einde een soort eindoverzicht/preview.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar lof

zeer goede meedenkende service

boekje is makkelijk te maken, leuk dat je de vragen zelf kan bedenken en aanpassen. foto's makkelijk toe te voegen, en de lay out is heel leuk geworden, alleen 1 opmerking; ik vind de zwart/wit foto's die jullie er bij voegen niet passen,dit is helaas een verplicht veld. de service is echt top! meedenkend en zeer service gericht!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enorm positief

Echt heel leuk gedaan

Het is een super mooi boekje geworden. Echt een aanrader voor jong en oud! Dank jullie wel!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Echt super mooi

Een mooi en persoonlijk cadeau

Voor een collega die afscheid nam hebben we als team een receptenboekje gegeven. Het boekje was te personaliseren zodat het goed zou passen bij de ontvanger. De standaardvragen zijn makkelijk aan te passen. De pagina was makkelijk in te vullen, zelfs de niet-zo-technische collegas hadden er geen moeite mee. Na het invullen heeft Mijn receptenboekje het boekje netjes afgewerkt. De ontvanger was er erg blij mee!

Mooi en persoonlijk cadeau

Voor een collega die afscheid nam hebben we als team het vriendenboekje ingevuld. Deze konden we helemaal personaliseren zodat het zou passen bij de ontvanger (de standaardvragen heb ik aangepast). Het was voor iedereen makkelijk om de vragen in te vullen, zelfs de niet-zo-technische collega's konden de pagina makkelijk invullen. Het boekje is daarna door Mijn vriendenboekje mooi afgewerkt. De collega was erg blij met dit persoonlijke cadeau!

• Hoe waren de reacties op het boek? Verrast, blij

Leuk idee en mooi opgemaakt en leuke herinnering. Maar wel kostbaar.

Ik wilde voor verjaardag van mijn vriend iedereen vragen wat te schrijven. Heel leuk idee en aandenken pas bij bestellen zag ik dat het 2,50 per pagina was dat vond ik wel heel kostbaar. Vooral omdat ik ongeveer 20 man gevraagd had wat in het boekje te schrijven dus werd uiteindelijk letterlijk een kostbaar boekje. Verder opmaak, formaat heel leuk en mooi.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed, leuk idee, bijzonder

Fantastische service

Naast de ontzettend leuke boekjes en variaties vind ik de service FANTASTISCH. Uiterst vriendelijk en behulpzaam en slimme oplossingen. Nogmaals veel dank!

• Hoe waren de reacties op het boek? Dierbare herinnering

Echt erg mooi

Reacties waren erg positief een mooie herinnering voor later.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontroerd echt een mooie herinnering

Heel leuk

Erg blij met het resultaat. Zeer persoonlijk boekje gemaakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Helemaal leuk

Te leuk om te maken. Je kan elke vraag aanpassen waardoor je een heel leuk origineel boekje hebt om cadeau te geven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontzettend leuk

Met onze collega's hebben we een vriendenboekje gemaakt voor onze collega die met pensioen ging. Het ging super makkelijk en vooral het uitnodigen per e-mail is in deze tijd echt top! Hij was ontzettend blij met Zijn Vriendenboekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

top idee!

Fijn om te geven, om te koesteren, om te mijmeren!

Mooie, persoonlijke herinnering aan de samenwerking met collega's!

Een mega leuk cadeau voor een collega die het bedrijf verlaat. Door iedereen wordt dit persoonlijke cadeau enorm gewaardeerd. Het vraagt weinig tijd om dit digitaal in te laten vullen. Zeker in tijden van covid; waar je je collega's niet makkelijk bij elkaar brengt is dit een ideaal afscheidscadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Complete verrassing in boekvorm

Wauw wat was ik verrast met mijn babyshower boekje. Mooi vorm gegeven, fijne kleuren en materialen. De vragen die mijn lieve vriendinnen hebben moeten beantwoorden waren ook top! Een super leuk en origineel cadeau wat ik zeker kan aanbevelen aangezien het aanpasbaar is voor elke gelegenheid. Ik zal reclame maken;-) . Dank voor deze mooie tastbare herinnering :-)

• Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast

leuk cadeau

Al meerdere boekjes gemaakt, website zit goed in elkaar en tot nu toe vond iedereen t nog geweldig cadeau

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel mooi

Prima resultaat

Een duidelijke en prettige site. De links werken ook prima en snel. Erg leuke verpakking en snelle levering. Verzorgd en keurig resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief en enthousiast

Kwalitatief & persoonlijk

Een ontzettend leuk persoonlijk kado! Heel gebruiksvriendelijk, zelfs oma kon de pagina zelf vullen! Echt fijn! Goede kwaliteit, hippe uitstraling & super feestelijk verpakt! Absolute aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? Super positief & enthousiast

Superservice, persoonlijk en snel!

Snelle en persoonlijke service, erg leuk boekje, leuke vragen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag