Heel leuk cadeau om te geven.

Makkelijk in gebruik. Mensen zijn makkelijk uit te nodigen om mee te doen. De vragen kunnen aangepast worden naar eigen smaak. Ik heb 1 verbeter puntje, maar dat is een persoonlijke. De foto pagina's zaten bij ons op de laatste pagina's. Persoonlijk had ik het leuker gevonden als de foto pagina's verdeeld door het hele boek zaten.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk.

Gebruiksvriendelijk en mooi eindresultaat!

Positief!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Leuke vormgeving en makkelijk te realiseren.

Het is prettig verschillende keuzes te hebben voor de vorm geving van het boekje. De deelnemers zijn makkelijk te benaderen, toe te voegen en benaderen. Ik had wel graag de mogelijkheid gehad het geheel online in te zien en door te bladeren. Helaas was er bij ons sprake van een storing waardoor uiteindelijk wat zinnetjes wegvielen. Verder erg tevreden over het resultaat en op tijd afleveren volgens afspraak. Een erg leuk, persoonlijk kado om te geven, wat ook goed gewaardeerd werd.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Super professioneel!

Ik heb een vriendenboekje besteld voor de vrijgezellen van mijn zusje. Het resultaat overtrof mijn verwachtingen! Het is makkelijk te regelen, de communicatie is super en het is een ontzettend mooi opgemaakt boekje geworden wat ook nog prachtig was ingepakt. Een heel leuke blijvend cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super enthousiast

Perfect cadeau

De website is gemakkelijk en intuïtief in gebruik. Het is heel fijn dat er kant en klare mails zijn om uit te sturen naar alle deelnemers en dat de pagina's in verschillende talen beschikbaar kunnen worden gesteld. Het bruidspaar was er erg blij mee!

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Origineel, gebruiksvriendelijk en gewoon super leuk!

Voor het afscheid van een collega hebben wij een boekje gemaakt. Het is een super leuk, makkelijk en origineel cadeau om te geven met veel verschillende collega's. Doordat iedereen het zelf kan invullen heb je er als organisator ook weinig werk aan. Plus het is voor iedereen betaalbaar. Voor een paar euro heb je levenslange herinnering!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Leuk aandenken maar weinig moderne/leuke boekstijlen

Heel handig in gebruik en een leuk aandenken van een babyshower. Hierdoor kunnen vele een onderdeel uitmaken van de babyshower in deze COVID tijd. Jammer dat er weinig (leuk/moderne) keuze is in boekstijlen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk

Super hele goede service!

Een heel leuk cadeau om te geven namens alle familie en vrienden!

Had in het begin erg veel moeite met de tekst erin te krijgen, ik werd er iedere keer “ uitgegooid”. Heb toen een Word document gemaakt en dat vervolgens gekopieerd en in het Vriendenboekje geplakt. Toe ging het goed.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Leuk voor een speciale gelegenheid.

Dit was zo leuk om te doen, en heel leuk voor een speciale gelegenheid. Oude herinneringen worden opgehaald.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger was heel blij en ontroerd.

Mooi verzorgd eindproduct en snelle levering

Toegankelijk format met een mooie voorzet van bruikbare vragen die kunnen worden aangepast. Ruimte voor persoonlijke foto's en een leuke feestverpakking.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuke verrassing

Wauw!

Leuk voor nu maar zeker ook voor later!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Al meerdere keren een boekje besteld

Ik heb al meerdere keren een boekje besteld ter ere van een babyshower. Alle keren was de vriendin in kwestie erg blij en ontroerd met het resutlaat en de vrienden erg enthousiast om mee te doen. Een mooie permanente herinnering voor ouders en kind en het platform is makkelijk te gebruiken en te monitoren en op basis daarvan ook vrienden herinneren om het in te vullen, etc.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontroerd en blij

Ik schreef er ook al een blog over op mijn eigen website www.merelsworld.nl maar ik ben enorm fan van deze boekjes. De eerste is al in goede orde ontvangen en was een enorm succes bij de ontvanger en de tweede is in de maak!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? emotioneel en enthousiast

Wat maak je hier andere super blij mee

Het invullen van het boekje was een fluitje van een cent. De makers hebben er vervolgens een prachtig product van gemaakt. Snel en op tijd geleverd.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

In één woord - GEWELDIG -

Ik heb een anti heimwee boekje laten maken voor mijn zoon die voor een half jaar naar het buitenland gaat. De vragen & de volgorde daarvan kun je zelf opstellen. De personen die je uitnodigt om het in te vullen, kun je een leuke gepersonaliseerde mail sturen. Hoeft niet, je kunt ze ook in één keer allemaal dezelfde mail sturen. De opmaak van het boekje kies je zelf. De volgorde van vrienden/familie & fotopagina's kies je zelf. Kortom, je maakt een boekje geheel op maat. En mocht je vragen hebben dan is Jessica een chatje van je verwijderd. Ze reageert altijd snel en heel duidelijk. Mijn stoere zoon zat met tranen in zijn ogen toen hij dit total onverwachte cadeau kreeg en in zijn woorden "dit ga ik 1000000% voor de rest van mijn leven bij mij houden!". Zegt genoeg, toch :) Dus als je een leuk, origineel en mooi cadeau zoekt…. echt een aanrader: mijnvriendenboekje!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? 1000000% ohhhh wat leuk!!

Super leuk en origineel als afscheidscadeau

Makkelijk te maken en snelle levering. De kwaliteit van het boekje is goed. Leuk om mee te geven als herinnering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk!

Super goede en snelle service

Mooie kwaliteit en makkelijk te maken. Bij vragen direct antwoord en ook werd er gelijk een oplossing geboden. Een mooi kado wat ik zelf ook ooit heb mogen ontvangen en nu graag kado geef bij jubilea, afscheid van collega's of andere bijzondere momenten.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze vond het leuk en een waardevol afscheidskado.

Leuk cadeau, voor alle deelnemers makkelijk in te vullen

Programma werkt gemakkelijk, en het is een leuk cadeau. De opties voor de fotopagina waren wat karig, maar toch erg leuk geworden.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

Makkelijk te maken en leuk om te geven

Het boekje hebben we gegeven aan een collega. Fijn dat er al voorbeeld vragen zijn, maar ook dat je de mogelijkheid hebt om deze vragen te personaliseren. Handig dat je kunt zien welke collega's het al hebben ingevuld en dat je een herinnering kunt sturen. Het boekje is van mooie kwaliteit en de verpakking is echt een cadeautje. De vormgeving is ook top! De collega's die geen foto hadden aangeleverd werden voorzien van een plaatje wat altijd beter is dan niks!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

TOP!

Makkelijk in te vullen en aan te passen. Ziet er gelikt uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Zo simpel en met een geweldig resultaat

Het concept wordt goed uitgelegd en het is zelfs voor mij als ruim over de zestiger goed te doen als organisator. Ik heb dit nu 2 x gedaan. Één keer voor een babyshower en één keer voor een verjaardag. Iedereen die eraan mee deed was enthousiast. Het resultaat is erg mooi, ook de verpakking! Ik ben fan!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Super leuk en origineel

Makkelijke site, goede service

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Super leuk vormgegeven receptenboekje

Heel handig in gebruik. Mijn receptenboekje zet alles voor je klaar maar alles valt te wijzigen. Heel overzichtelijk. Mooi vormgegeven en op tijd klaar. Ook mooie plaatjes toegevoegd wanneer er iets leeg was. Enige nadeel is dat je geen mailadressen uit excel kon importeren, dan stond er een teken tussen dus je handmatig weg moest halen.

Super gaaf!

Het was even spannend om een boekje te bestellen zonder een voorbeeld ervan gezien te hebben, maar het heeft al mijn verwachtingen overtroffen! De ontvanger (zwangere vriendin) en haar man waren er heel erg blij mee!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Binckhorstlaan 36