eenvoudig te maken, mooi resultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen enthousiast. De ontvanger was er heel blij mee. Mooi document

Mooi ontwerp en super cadeau!

Heel handig om zo online te maken. Goed drukwerk en leuk verpakt. Wij hebben het gegeven voor mijn zusje haar vrijgezellenfeest en ze vond het super leuk!

• Service

Supermooi vormgegeven boekje dat je met vereende krachten zó in elkaar zet!

Het maken van het boekje: kind kan de was doen. Het is heel goed te doen, zelfs voor de digibeten onder ons. Het resultaat is super. Mooi vormgegeven, heel leuk persoonlijk cadeau! Handig dat je de voorbeeldvragen aan kunt passen, al is dat niet eens echt nodig want die waren al erg leuk (wij maakten het Collegaboekje). Aanrader om te geven, ook handig dat je de kosten eventueel eenvoudig kunt splitsen onder de deelnemers als je dat zou willen. Kortom, echt een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief! Niemand van onze collega's kende het nog en iedereen was erg benieuwd naar het eindresultaat en onder de indruk.

Super leuk cadeau

Het is echt heel eenvoudig en snel in te vullen en te organiseren. En voor de ontvanger een hele mooie herinnering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk!

Klantvriendelijk en persoonlijk bedrijf

Echt een super leuk idee zeg, een vriendenboekje online maken met vragen! Je kan de inleiding zelfs schrijven, veel algemene fotopagina's toevoegen, zelf vragen erin zetten en de layout kiezen! Hiernaast zijn ze ook klantvriendelijk en is de service echt top! Mijn bestelling was zoekgeraakt door Post NL (de track and trace gaf dat aan). Ik mailde het bedrijf en ze dachten gelijk mee. Ze stuurden een nieuw boekje en die kwam snel aan. Dankjewel voor de service en ik raad het iedereen aan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super goed! Digitaal leuk ontworpen en in het echt zag het er nog leuker uit!

Leuk idee maar kan beter voor kids

1. Fijn dat je vragen in het Engels kunt sturen maar onmogelijk om voor een Engelstalig persoon de website zelf te navigeren 2. Ik heb een boek voor jonge kinderen gemaakt (7 jaar) en dus koos voor maar een paar vragen. Het zou beter zijn in dat geval of alles op 1 pagina te plaatsen of de text en foto’s te vergroten zodat het er toch goed uit ziet. 3. Laat pagina’s zien zoals het wordt gedrukt 4. Maak een kinderboek versie met een Max aantal vragen & aangepaste lay-out

Mooi aandenken!

Makkelijke lay-out om aan te leveren. Wij hadden een tijdsdruk om het boekje in huis te hebben en we zijn zeer tevreden hoe hieraan is meegewerkt. De chat werkte ook erg goed, ook in de avond.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Leuk boekje waar de bruid ontzettend blij mee was!

Het was heel eenvoudig om het boekje samen te stellen en te maken. Ook de optie voor een spoedlevering was erg fijn voor ons gezien de datum van de bruiloft! Helaas stond er alleen op de voorkant 'Mijn vriendenboekje' i.p.v. de bestelde 'Mijn Trouwboekje'. Van het voorstel van Mijn vriendenboekje om het boek terug te sturen zodat zij de kaft konden aanpassen, hebben wij uiteindelijk geen gebruik gemaakt. De bruid had het boek al mee naar huis en het gaf te veel gedoe.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

erg mooi boekje en leuke herinnering

Heel gemakkelijke werkwijze door iedereen een link te kunnen sturen, daarna nog in overleg (via chat, in de avond) wensen kenbaar gemaakt aan medewerker. Zij heeft dit perfect uitgevoerd en de boekjes zijn erg leuk geworden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief

Mooi cadeau waar iedereen meteen in wil gaan lezen

Voor tweede jaar de juf en stagiaire een afscheidsboekje cadeau gedaan. Als je het al een keer hebt gemaakt is het de tweede keer appeltje-eitje. Cadeau werd weer goed ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? "Ik vind het een ontzettend leuk boekje! Heel leuk gemaakt, leuke vragen en het ziet er mooi uit. Dus de reacties op het boekje waren super. Zowel bij mij als bij de stagaire. We zijn er erg blij mee." - Juf Sanne

Gaaf!

Eigen vragen opstellen is wel even een dingetje, maar zeker de moeite waard

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Super mooie herinnering

Super mooi felicitatie boekje met ontroerende antwoorden op de vragen. Top cadeau voor haar 21e verjaardag.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

perfecte cadeau

snel en heel persoonlijk cadeau, leuk om te geven en nog leuker om te krijgen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super

Fantastisch!

Mijn Vriendenboekje gaat uit van de klant: het is ongelofelijk gebruiksvriendelijk. Er wordt je veel uit handen genomen, maar er is ook genoeg ruimte voor een eigen toevoeging en inbreng aan alle kanten. Zonder dat je er al te veel werk aan hebt, is het eindproduct in no time gereed. Ook de service was fijn. Er wordt meegedacht, direct gereageerd op vragen via de chat en een persoonlijk verzoek werd zondermeer gehonoreerd. ECHT TOP!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief!

Echt heel origineel en leuk! Service is top!!

Het maken van het boekje is heel simpel, eigenlijk hoef je vrij weinig te doen. Gewoon emailadressen invullen en klaar! De service is echt top! Was bang dat het te laat binnen zou zijn dus heb een mailtje gestuurd had gelijk reactie dat een spoed bestelling werd en 2 dagen later had ik het binnen (ruim optijd) Ontvanger vondt het echt een heel leuk origineel cadeau, was er heeel blij mee:)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief!

Wat een leuk persoonlijk cadeau

Heel makkelijk te maken, mooi en netjes geleverd… Vriendin was er erg blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig en emotioneel ;-)

Mooi en professioneel resultaat

De instructies zijn erg duidelijk en makkelijk te volgen. De levertijd is snel en de betaling wordt goed afgehandeld. Het is fijn dat je, wanneer je het vriendenboekje selecteert, je je verder niet druk hoeft te maken om de lay-out van het boekje/iedere bladzijde. Mijn leerlingen waren erg enthousiast!

Mooi afgewerkt boekje

Het boekje samenstellen gaat erg eenvoudig. Er zouden wel wat meer stickers beschikbaar mogen zijn. Afwerking boekje en bezorging waren keurig.

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Eenvoudig is gebruik en superleuk te geven/krijgen!

Erg leuk initiatief, eenvoudige werkwijze voor jong en oud om teksten/foto’s aan te leveren. Erg leuk om te geven en complimenten gekregen van de krijger! Zou alleen nog fijn zijn om de lay out van de cover en de inhoud apart van elkaar te kunnen bepalen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg positief

Makkelijk in te maken, leuk boekje, leuke layout

Handig dat iedereen zelf de gegevens kan invullen, makkelijk om herinneringen te sturen. Enige minpuntje is dat als er geen foto door iemand wordt toegevoegd er een random foto bij wordt gedaan. Op zich prima maar dan graag in het keuken/ receptenthema en geen vliegtuig. Ook zou het leuk zijn als je de bladen met verschillende vragen zou kunnen aanvullen en niet voor alle recepten hetzelfde, dat in elk geval de keuze er is. Over de verpakking: er staat op voor jou� , op de tas ook maar als het een kado in dit geval voor een bruidspaar is, zou het leuker zijn voor jullie ( of helemaal weglaten :-))

Zeer enthousiaste kinderen en ouders

We hebben de boekjes op de laatste schooldag uitgedeeld. Iedereen was gevraagd om 2 foto's aan te leveren en de vragen te beantwoorden. 1 foto van nu en 1 van toen ze in groep 1 kwamen. Ook hebben we de klassenfoto's, kamp en musical foto's toegevoegd. Kort om een heel mooi herinneringsboekje. Bedankt!

• Hoe waren de reacties op het boek? Héél enthousiast

Het blijft altijd een enorm leuk cadeau om aan dierbare te geven. De mooie woorden die worden opgeschreven zijn meer waard dan welk cadeau dan ook.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Altijd leuk!

Leuk als herinnering aan de basisschooltijd!

Wij hebben dit boekje online laten invullen door onze groep 8 leerlingen. Tijdens het afscheidsmoment hebben we alle kinderen een eigen vriendenboekje overhandigd. Een mooie herinnering aan hun basisschooltijd.

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Gemakkelijk in gebruik en toepasselijk in deze huidige tijd

Stapsgewijs te volgen, altijd opgeslagen en je kunt weer verder waar je gebleven bent. Tikkie optie en herinnering optie is heel fijn. Boekje is netjes opgemaakt en verzonden. 1 foto is niet juist geüpload en hierdoor niet goed opgelet. Zou het zo weer Kopen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk en positief

Heel leuk!

Ik ben heel tevreden. Het is een prachtig babyshowerboek geworden. Mooie kleuren en lay-out, en het werd snel geleverd. Top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief! Iedereen vindt het leuk.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag