Als afscheidscadeau voor groep 8 geregeld. Makkelijk in te vullen door alle kids. Omdat we in tijdnood zouden komen even een mailtje gestuurd of ze iets eerder verstuurd konden worden. Dit is allemaal netjes geregeld en we hadden ze ruim op tijd binnen!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Mooie vormgeving, goede service.

Een makkelijke website voor het invullen handig dat de vragenlijst aangepast kon worden. Leuk verpakt. En ruim op tijd geleverd. Het boekje gegeven als afscheidskadootje voor de juf. Ze was er stil van. Ik ga dit zeker nog eens voor iemand regelen. Als ik nog 1 verbeterpuntje mag noemen, ik had graag een paar voorbeeldpagina's willen zien van de zelf ingevulde versie. Het was nu best spannend wat het uiteindelijke resultaat was, maar dat overtrof achteraf de verwachting.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Mooi product, een blijvende herinnering!

Dit was het tweede jaar dat ik ze heb laten maken. Heel tevreden mee. De leerlingen zijn er ook heel blij mee. Leuk voor later!

• Hoe waren de reacties op het boek? Top

fan tas tisch!! nu # ervaringen in div hoeken: iedereen is enthousiast

fan tas tisch!! inmiddels aantal ervaringen in div hoeken en iedereen is enthousiast over zo'n boekje, 'die houden we erin', ik raad het iedereen aan en mensen die zoiets vinden het het leukste cadeau dat ze krijgen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? top, iedereen enthousiast

Erg leuk en makkelijk te maken

Wel prijzig vind ik..

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Nog niet gegeven

superleuk format

Het resultaat was wat ik er van had verwacht en de cadeauverpakking verrassend.

Prachtig document

Voor een collega die met pensioen ging hebben we een vriendenboekje gemaakt. Het invullen was een fluitje van een cent, zelfs voor digibeten. Eentje had een foto 90° gedraaid, maar dat is door de mensen van 'mijn vriendenboekje' gecorrigeerd. Ook zijn er passende foto's toegevoegd bij pagina's waar geen foto's waren geupload. Het resultaat is echt prachtig! Het werd ook nog eens in een feestelijke verpakking en in een mooie tas verzonden. Complimenten!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was enthousiast over het resultaat. De ontvanger kan hier nog lang van genieten.

Geweldig cadeau

Wij hebben het vriendenboekje aan onze vriendin gegeven voor haar 50e verjaardag. Ze was er zo blij mee en dankbaar voor. Dus ben je op zoek naar een leuk persoonlijk cadeau. Dan is dit het nummer 1 cadeau.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Overtrof onze verwachting

Wij bestelden 2 boekjes voor collega's die ons bedrijf en ons team, moesten verlaten. Het invullen lijkt nogal 'plat' maar toen de boekjes binnen kwamen, waren we aangenaam verrast. Heel leuk gedaan. Mooi bewerkt. Niet te kinderachtig. Leuk verpakt. Echt de ontvangers waren ook zeer positief verrast. Hartelijk dank !!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Verrassend mooi

Wat een geweldige verrassing was het om dit boekje open te maken. De indeling is ontzettend leuk en de bladzijden zien er prachtig verzorgd uit. Mijn collega was hier dan ook ontzettend blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Prachtig

Goede service en ze zijn prima te bereiken.

Zie hierboven

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed

Het ziet er erg leuk uit.

IK zou graag zien dat er twee foto's op de rechterpagina geplaatst kunnen worden. Indertijd vulde ik de bladzijden voor een vriendin in. Toen waren er wel 2 foto's aan de rechterkant. De gebruikte letter mag wel duidelijker, wat te grijs. De aanbieding vind ik niet juist. Er staat korting, ik denk dat het € 1,25 per vriendin kost. Misleidend! Dat schijnt niet zo te zijn. Bijna € 100,-- vind ik veel geld voor een vriendenboekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk, vooral in de Coronatijd. eerst mochten de vriendinnen niet komen.

Gemakkelijk en erg leuk produkt!

Met vragen wordt er snel en persoonlijk gereageerd.

• Service

Simpel te doen en een heel mooi kado!

We zochten een makkelijke manier om allemaal iets persoonlijks aan een oud-collega mee te geven, zonder al het gedoe van 'lever allemaal een A4'tje in'. Die hebben we bij mijnvriendenboekje.nl gevonden en het resultaat was veel mooier dan dat we zelf hadden kunnen maken. En de prijs dubbel en dwars waard! Ik ga de website zeker nog een keer gebruiken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het een aanrader!

Heel gaaf

Het boekje is geworden zoals verwacht. Ik krijg van iedereen complimenten en de ontvanger is er heel erg blij mee. Zeker een aanrader waardevolle herinnering

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen zei heel gaaf geworden

Echt een heel leuk cadeau. De site is heel gebruiksvriendelijk. Zo makkelijk is het bestellen van een boekje nog nooit geweest. De juffen waren er super blij mee. Heel erg bedankt dames.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? alleen maar lovende woorden

Heel waardevol om zo’n cadeau aan iemand te kunnen geven en al helemaal om te krijgen! Kan niet wachten tot ik weer een gelegenheid heb om weer zo’n mooi boek te laten maken! Heel gebruiksvriendelijk opgezet ook.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positieve reacties gekregen

Super leuk afscheidscadeau voor mijn collega

Mooi boekje vol met verhalen en foto's.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was enthousiast!

Fantastische service en groot gemak

Werkt heel handig en overzichtelijk. Gemakkelijk te vullen en goede service. De uitvoering is fantastisch; mooi papier, goede drukkwaliteit en het ziet er verzorgd en vrolijk uit. Erg mooi cadeau om te geven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Voor de trainers van mijn zoon en zijn teamgenoten hebben we 2 vriendenboekjes laten maken. Super gebruiksvriendelijk en duidelijk om te maken. Ook de service en verpakking in een woord geweldig.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk

Echt een leuk kado!

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

De jarige job was zooo blij mee het boekje!

Met heel veel plezier heeft de vriendinnengroep aan het boekje gewerkt, ideaal online! De jarige job was er ontzettend blij mee! Vooral de vraag “Wat zou je nog een keer met de jarige job willen doen?” Dus er volgen nog leuke activiteiten naar aanleiding van het boekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast!

foto's zijn iets te donker afgedrukt

Foto's zijn iets te donker afgedrukt. Eén foto is er niet goed uit gekomen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super leuk en makkelijk te bestellen!

Super leuk kado, makkelijk en leuk om te maken en leuk om te krijgen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Mega leuk, van zowel de schrijvers als de ontvanger

Topcadeau!

Mooi persoonlijk cadeau dat je naar eigen wens kunt aanpassen en herinneringen aan vroegere vriendenboekjes terugbrengt. Ik vind niet alle lay-outs even mooi (houd niet van de quotes op de achtergrond), maar er zit voor ieder wat wils tussen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag