Prachtige boekje

Voor een collega en zijn bruid gemaakt. Het boekje is echt prachtig geworden, heel kleurrijk! Het bruidspaar was er erg blij mee. Ik heb 1 opmerking, op de buitenkant staat ‘ mijn ‘ trouwboekje en dat is niet zo, wij als collega’s hebben het gemaakt voor het bruidspaar. Ik zou mijn er niet meer bij zetten. Ik heb het creatief opgelost

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Fantastisch om te geven

Echt zo’n leuk cadeau, het ziet er mooi uit, het is makkelijk in te vullen en onze vriendin was echt mega verrast en blij met zo’n mooi boekje. Normaal gesproken hebben we een babyshower boek en wordt deze aan tafel ingevuld door alle gasten. Eigenlijk super ongezellig, nu was alles van te voren ingevuld en was het leuk om te geven! Ik ga dit zeker aanbevelen!

• Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast

Super leuk

Onlangs een familieboekje gemaakt voor een jarige zus van 50 jaar. Ontzettend leuk geworden. Erg tevreden over het gemak het online te organiseren en te communiceren met familieleden. En ook zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

Fantastisch!

Het is een prachtig boekje geworden vol met mooie herinneringen en wensen voor het bruidspaar. Het maken was makkelijk en gebruiksvriendelijk. Het kwam binnen in een mooie verpakking, we zijn er heel blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Moet nog gegeven worden

Kleine moeite, groot plezier!

Gemakkelijke manier om een leuk en persoonlijk cadeautje te kunnen overhandigen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Mooi product

Mooi eindproduct Wel lastig om te verifieren of het goed is ingevuld

Super leuke herinnering voor altijd om dit kado te geven

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Heel gebruiksvriendelijk

Bij een vraag aan de klantenservice kreeg ik meteen reactie! Daarnaast was de levering er op tijd en hebben we veel mensen blij gemaakt. Heel eenvoudig!

• Hoe waren de reacties op het boek? GEWELDIG

Makkelijk met een mooi resultaat!

Het is een hele makkelijke manier om met anderen een mooie en persoonlijk cadeau te geven. Enige wat lastig is, is een nieuw wachtwoord aanvragen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Erg leuk en goede kwaliteit

Mooi gedrukt boekje van goede kwaliteit en snelle levering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontvanger vond het boekje erg leuk ontworpen en leuk om door te bladeren.

Een waardevol afscheidscadeau

De pensionado was zichtbaar blij verrast met het boekje waarin al z'n directe (oud) collega's wat ingevuld hadden. Ook de andere collega's begonnen direct druk te bladeren. Het boekje was handig opgevuld met plaatjes als er foto's ontbraken en tekst was mooi verdeeld als iemand niet volledig had was met het invullen van de vragen. Je hebt dus altijd íéts om te geven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zie omschrijving

Wauw

Dit is de tweede keer dat ik een boekje bestel. Weer kan ik alleen maar zeggen....wauw. De afwerking, de manier van bestellen. Alles ging vlot. Een aanrader

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij en ontroerd

Prachtig aandenken

Super mooi om alle vrienden in een boekje te verzamelen en als cadeautje te geven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Geweldig leuke ervaring echt een aanrader

Wij vonden het leuk om via deze weg een boekje te maken en vinden het echt een aanrader. Het enige min punt vandaar ook het cijfer 9 is dat je tijdens het maken van het boekje geen preview kan doen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Leuk, verzorgd cadeau om te geven

Het was heel makkelijk om iedereen en bijdrage te laten leveren aan dit vriendenboekje. Het uiteindelijke resultaat was een verzorgd boekje dat is goed in de smaak viel. Ik vond het persoonlijk wel erg aan de prijs maar dat mocht de pret niet drukken.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Het was zooo leuk om in het geheim dit boekje te maken met vrienden en dierbaren! De smile op zijn gezicht toen hij aan t lezen was, is onbetaalbaar! Z’n leuke herinnering

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk !!!!!!!

heel erg leuk!

Ik zocht naar een leuke manier om mijn zusje van allerlei mensen een boodschap te geven de avond voor haar bruiloft. En toen kwam ik vriendenboekje tegen, precies wat ik zocht! Het is heel fijn dat je de vragen zelf kan aanpassen daardoor kun je het maken zoals je zelf wilt. Mijn zusje was er heel blij mee :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Wij hebben een vriendenboekje gemaakt voor een vrijgezellenfeest. Er was prettig contact en heb achteraf het fotoboek nog kunnen aanpassen. Dezelfde dag nog opgestuurd gekregen! Fantastisch!

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief, aangeraden

Super leuk cadeautje!

Erg leuk cadeau om voor een trouwerij te geven als vriendinnengroep!

• Service

Echt heel leuk geworden en mooie kwaliteit

Heel leuk ontvangen. Waardevol cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontzettend leuk!

Gemakkelijk en leuk

Het is heel gemakkelijk om een vriendenboekje hier te maken met je eigen vragen of voorbedachte vragen. Het werkt erg gemakkelijk en resultaat is mooi! Als de prijs lager zou zijn zou ik dit vaker gebruiken. Nu blijft het wel echt bij een heel speciale keer. Bij ons vulden soms ook meerdere mensen samen in. Maar de vraag was in enkelvoud (mijn ipv onze). Een tip om dit mogelijk te maken dat mensen kiezen als ze het per stel invullen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Mooie reactie!!

Super mooi boek, heel eenvoudig te maken!

Super gebruiksvriendelijke tool en een heel mooi en kwalitatief boek ontvangen!

Leuk om aan te werken!

Makkelijk, duidelijk en mooi compact herinneringsboekje

• Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast

Super leuk boekje geworden!

Een makkelijke manier om met een grote groep mensen gezamenlijk een cadeau te maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg goed

Het werkte, fijn, snel en makkelijk!

Een erg leuk concept en heel makkelijk op te zetten. Ieder kan zijn steentje bijdragen en het word een mooi geheel! Een speciaal cadeau.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Superleuk!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag