- De ontvanger was blij. - Het is erg gebruiksvriendelijk. Duurde alleen een tijdje om alle personen uit te nodigen (misschien kon ik een groep wel in één keer copy/pasten) en heb ik dat niet gezien. Al aanbeveelt aan een kennis en zij heeft het gebruikt bij een bruiloft.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? leuk

Zeer fraai boekje en prettige korte lijntjes in de communicatie

Zo'n boekje is natuurlijk niet goedkoop maar je krijgt er wel iets heel persoonlijks voor terug. De opmaak is bovendien zeer fraai. Ook de korte lijntjes die er waren met betrekking tot vragen die wij hadden waren erg prettig. Het werkt bovendien allemaal erg gemakkelijk en als beheerder van het boekje kun je alles heel goed in de gaten houden.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Gebruiksvriendelijk

Duidelijke site, Minder werk dan ik dacht. Mooie mogelijkheden Goed systeem

• Hoe waren de reacties op het boek? Superleuk

Wat een mega geweldig cadeau om te geven. Makkelijk om te maken en een herrinnering vooraltijd!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super super leuk!

Snelle service, makkelijk te organiseren en goed resultaat.

Het online vriendenboekje was makkelijk te organiseren. Anderen konden vanuit huis hun eigen pagina's invullen. Ook de uiterlijke datum en koppeling om reminders re sturen was goed. Enige minpuntje is de prijs. En de prijs van nabestellingen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

T origineelste kade voor iemand die alles al heeft

Makkelijke site en veel keuzes: eigenlijk allemaal pluspunten. Misschien leuk om de keuze te laten om zelf alle vragen te verzinnen?

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heeeeel blij was onze verrekkende dirigente van het 60 koppig tellende koor!

TOP!

Zeer mooi afgewerkt cadeau!

Makkelijk te maken en super als afscheidscadeau voor groep 8

Voor het afscheid van de groep 8 van onze tweeling (zoon en dochter) heb ik gekozen voor het speciale vriendenboekje. Het was makkelijk om alle e-mailadressen in te voeren en de uitnodigingen werden automatisch verstuurd. Ook als iemand het boekje nog niet had ingevuld, was het mogelijk om die persoon apart een herinnering te laten sturen. De vragen op de site heb ik een beetje aangepast, wat ook heel eenvoudig was. Voor de beide leerkrachten heb ik twee fotopagina's toegevoegd. Ik heb hen apart via de mail een aantal vragen gesteld en die vragen en antwoorden heb ik in een tekstveld op de fotopagina's overgenomen. Samen met de foto's die de leerkrachten mee hadden gestuurd. Dit was een tip van de medewerkster van mijnvriendenboekje.nl, zodat het voor de leerkrachten een verrassing bleef. Alle kinderen hebben namelijk het boekje zelf betaald, maar de leerkrachten hebben we het boekje cadeau gedaan. Het vriendenboekje is een fantastische herinnering aan acht jaar basisschool en van iedereen heb ik alleen maar heel positieve reacties gehad.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar heel erg positief.

Heel leuk cadeau voor iemand die op pensioen gaat.

gemakkelijk aan te passen; gemakkelijk om door te sturen en te laten invullen; mooie lay-out; op tijd geleverd; netjes verpakt;

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief!!

Absoluut erg origineel, leuk en mooi

Erg leuk om te (laten) maken. Is allemaal heel duidelijk en makkelijk opgezet en zo’n boekje fabriceren in daarom een koud kunstje. Leuk dat je zelf ook vragen kan bedenken. Service is goed en communicatie is top. 1 puntje zou in mijn ogen iets beter kunnen en dat is de prijs. Vind redelijk prijzig.

• Hoe waren de reacties op het boek? Er positief

Superleuk idee!

Ik wist van iemand dat het kon zo online een vriendenboekje maken en vond het een handige tool om het boekje ook in te vullen en te laten invullen door anderen. Het hele ding is heel goed opgezet zodat de hele opmaak heel vlot kan gebeuren. Tijdens het invullen van het boekje zie je de opmaak niet van de tekst en de pagina, maar dat is natuurlijk wel leuk achteraf als je het boekje ontvangt en dan pas het gehele plaatje ziet. Heel proper en leuk afgewerkt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel lovend!

Easy handling, high quality book

The book is easy to compose and the delivered quality is good.

Mooi idee!

Het verliep soepel en het was makkelijk om mensen het te laten invullen, wel was het jammer dat sommige mensen het bericht van 'mijn vriendenboekje' als spam krijgen, waardoor ze het niet op tijd konden invullen. Het eindresultaat zag er mooi uit!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief!

Geweldige site met leuke designs

Wat was ik blij als ik mijnvriendenboekje.nl ontdekte. Het is echt perfect ontworpen, ook in meerdere talen, super mooi en lekker simpel. De service vond ik ook heel goed. Alleen vind ik het uiteindelijk toch aan de dure kant.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel leuk

Waardevol kado als herinnering!

Boekje gemaakt voor babyshower, mama in spé vond het fantastisch!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig positief

Helemaal Top!!

Wat is dit een leuke en niet onbelangrijk simpele manier om tot een heel tof cadeau te komen. Heb je een vraag, dan heb je heel snel reactie. Ik ga dit zeker vaker doen! Ik zal dit iedereen aanraden!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze heeft wel 10 keer "wat leuk " geroepen in één adem!

Superleuk en geslaagd kado

Mooi ingepakt, uiteindelijke printkwaliteit etc boven verwachting goed. Supermooi boekje, de jarige echt bijzonder kunnen verrassen.

Fantastisch!

Wat een mooi vriendenboekje heb ik kunnen maken. Zo makkelijk en handig om te maken. Veel keus in hele leuke thema's en achtergronden. Hele snelle en fijne service, echt top!!!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Allemaal positief

Een super persoonlijk en orgineel kado!

Dit was de eerste keer dat ik een boekje heb laten maken. Het was heel makkelijk om te doen omdat de verschillende stappen duidelijk worden uitgelegd. Als ‘ beheerder’ kun je je van tevoren al een beetje een beeld schetsen. Maar het resultaat ziet er zelfs nog beter uit! Fijn dat het ruim op tijd werd geleverd en dat ook de verzending te volgen was. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Allemaal heel positief, zowel van de lezer(s) als van de makers.

Prachtig boekje

Duidelijke instructies, snel geleverd , mooi ingepakt! Al met al een super cadeau ga zo door dames!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Mooi boekje en fijne website om het mee te maken

Mooi boekje en fijne website om het mee te maken

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed

Topcadeau!

Origineel afscheidsgeschenk voor de juf. Heel gemakkelijk in gebruik en heel mooi afgewerkt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Aangenaam verrast met dit origineel geschenk

Erg leuk en heel erg origineel

Het is een leuk cadeau om iemand iets persoonlijks te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fan-tas-tisch!

Simpel te maken en geweldig om te geven

Voor een collega die met pensioen ging heb ik samen met mijn collega’s een vriendenboekje samengesteld. Het leuke is dat je zelf vragen kan bedenken, zodat het een heel persoonlijk boek kan worden. Ook leuk is het om extra fotopagina’s toe te voegen. Het maken van dit boekje was voor iedereen vrij snel en simpel te doen, waardoor je als organisator niet zo heel veel tijd er in hoeft te steken. De pagina’s zijn mooi vormgegeven, de levertijd was ook prima (eerder dan aangegeven) en de linnen tas en de extra kaft maken het een feestje om te geven. Contact met de klantenservice was laagdrempelig, snel en servicegericht. Het cadeau is met veel enthousiasme en nieuwsgierigheid ontvangen. Al met al een heel tevreden klant! Ik ga er zeker vaker gebruik van maken!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Fantastisch op een hele handige manier!

Wat een uitkomst. Je stuurt een link naar alle vrienden, voegt zelf nog wat foto's toe als je dat wil, je kunt vragen veranderen en toevoegen. Een fantastisch concept. Wellicht kunnen jullie nog iets met deze feedback: Je mag twee foto's toevoegen en de andere twee foto's worden gekozen door de lay-out denk ik? Zo ook de quote die onder de foto van de 'vriend' komt. Wellicht leuk als je die andere twee foto's en de quote ook zelf kunt invullen. Verder vind ik het helemaal fantastisch. Mijn broer, die het vriendenboekje kreeg was geëmotineerd en vond het erg leuk om zo in het zonnetje gezet te worden.

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Binckhorstlaan 36