Heel leuk cadeau om weg te geven

Een ideaal cadeau voor een jubileum, verjaardag, etc. Gewoon doen!

• Service

Super leuk om te krijgen maar ook om te geven!

Op mijn 50e verjaardag kreeg ik van mijn vriendinnen/vrienden het Vriendenboekje. Het was het leukste cadeau wat ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Bij een afscheid van een collega en bij de 50e verjaardag van mijn vriend hebben we een boekje gegeven en het is zo leuk om te geven! Het boekje op zich is heel mooi vormgegeven, je kunt zelf de vragen bedenken en je kunt gemakkelijk iedereen die je erin wilt laten schrijven gemakkelijk aanschrijven en evt. rappelleren. De gezichten van diegene die het boekje krijgen... onvergetelijk! Echt een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verassend en heel blij!

Nog beter dan mijn verwachtingen!

Ik had geen idee wat ik voor mijn moeders 50ste verjaardag kon geven en ineens dacht ik aan een soort vriendenboekje. Na wat googlen kwam ik dit tegen. Precies goed want ze houdt ontzettend van koken. Binnen no time hebben al haar vrienden gereageerd en hun eigen bladzijde erin gezet en man wat was dit een tof cadeau. Mama blij, ik blij en alle vrienden vonden het ook super leuk om te lezen en gaan het allemaal ook binnenkort doen als cadeau voor een vriend. Super ervaring en super goede service ook. Er ging even iets mis met mijn betaling en binnen 1 min kreeg ik al antwoord in de chat en werd alles super snel geregeld. Nogmaals, beter dan verwacht. Prachtig resultaat! Ik kom zeker terug :)

Heerlijk boekje om te maken en om te ontvangen

Zo leuk om te doen. Gebruiksvriendelijk en het toevoegen van extra paginas voor extra fotocollage of tekst is ook fijn. Daardoor wordt het ook heel persoonlijk en een mooie herinnering voor degene die het ontvangt. Resultaat is erg mooi & heerlijk geworden > ontvanger was blij verrast!

Heel leuk cadeau!

Kim was heel blij dus wij ook.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het super

Fantastisch geworden cadeau

Ter gelegenheid van mijn ouders hun 50 jarig huwelijk dit cadeau gegeven. Door familie en vrienden laten in vullen met tekst en foto. Het boekje van zeer goede kwaliteit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Een geweldig idee.

Eenvoudig een mooie herinnering!

Mijn ouders krijgen dit boekje voor hun 60ste trouwdag. In het boekje heeft ieder familielid een pagina gevuld. De overhandiging van dit boekje heeft nog niet plaatsgevonden, maar de familieleden vonden het op zich al een heel leuk idee om hieraan mee te doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Is nog niet bekend

Geweldig goed

Iedereen kon zonder moeite zijn of haar pagina invullen. Het resultaat was erg mooi! Service heel goed. Ik had per ongeluk 2x het geld over gemaakt en de volgende dag kreeg ik het bedrag wat te veel was al weer terug op mijn rekening gestort.

• Hoe waren de reacties op het boek? Lovend

Super leuk cadeau voor heel veel momenten

Het boekje ziet er top uit, mooie layout, leuke toevoegingen die passen bij het thema. Omdat ik wat laat was met afleveren was een spoedbestelling ook geen probleem. Top service!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? ontroerend, enthouiast

Super leuk & origineel cadeau

Heel gebruiksvriendelijk en je kunt zoveel pagina's toevoegen als je wil. Bij vragen kan je chatten en je krijgt (bijna) gelijk antwoord. Ook fijn dat je kunt kiezen uit diverse designs zodat je een versie kunt kiezen die beste past bij degene voor wie je het boekje maakt. Pakje wordt binnen een week geleverd in leuke verpakking met bijbehorend tasje + tekst. De ontvanger was zeer verrast en blij met de herinneringen!

• Hoe waren de reacties op het boek? Blij verrast

Onze dochter is afgelopen weekend 16 geworden. Voor haar hebben wij een vriendenboekje laten maken bij jullie. Wat een top kado, met mooieverhalen van dierbare! Zeker een aanrader.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Heel mooi resultaat en super makkelijk

Zeer vriendelijk website Makkelijk in gebruik Vele opties zoals een reminder kunnen sturen, en zelf de volgorde kunnen bepalen Erg origineel cadeau

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Hee gaaf om de reactie van onze gezamenlijke vriendin te zien!!

Hee erg persoonlijk en een supergeslaagd kado!!

• Hoe waren de reacties op het boek? 100% lovend

Schot in de roos

Samenstellen van het vriendenboekje werkt vrij gemakkelijk, van het toevoegen van emailadressen tot het bewerken en opslaan van de pagina's! Prettig dat de standaard vragen nog volledig naar eigen smaak aan te passen zijn. De standaard vragen waren immers wel erg op een twintigers publiek gericht. Het zou handig zijn als je naast een herinnerings email naar de deelnemers ook een algemene mail kunt sturen . Het boekje werd veel sneller dan verwacht met de post bezorgd. Overhandiging van het vriendenboekje was een schot in de roos.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig !!

Fantastisch cadeau, wat een goede service!

• Service

Wat een leuk cadeau om te geven!

Alles heeft prima en vlot gewerkt, van het uploaden van de email adressen tot het bewerken van de pagina's! Vragen werden vlot en duidelijk beantwoord, er zijn ook nog aanpassingen mogelijk op de vaste items. Het was spannend of het zou lukken en er niet alsnog iets mis zou gaan (57 deelnemers!), maar vandaag viel het boekje, ruim op tijd op de mat! Heb nu al zin in de overhandiging!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Echt super leuk kado om te geven

Ik zou het zo weer doen als kado Echt heel persoonlijk

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij en emotioneel

Ontzettend fijn programma om mee te werken, zelfs de digibeten in de groep konden ermee overweg en het resultaat was prachtig en heel snel geleverd. Dikke aanrader!

superkado voor een afscheidnemende collega!

duidelijk, handig, zeer makkelijk te managen & prachtig resultaat

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiaste reacties, zowel bij de bijdragers als bij de ontvanger!

Het boek is super mooi geworden. Snelle reactie toen ik nog een paar vragen had. Snelle levering

• Hoe waren de reacties op het boek? Ook geweldig

Na omslagtige start was het resultaat geweldig

Na omslagtige start was het resultaat geweldig

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? prima

Duidelijk, goed op de hoogte gehouden over alles.

Continu op de hoogte gehouden over de status van het boekje. Zeer makkelijk in gebruik, heel helder allemaal.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrassend leuk!

Geweldig cadeau!

Een groot succes - prachtige layout en heel leuk idee, vooral nu in Covid. Enige verbeter punt: ook al als ik het boek selecteer in Engels zijn sommige dingen nog steeds in het Nederlands.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super goed!

Origineel en persoonlijk kado!

Erg leuk kado om te geven! Het boekje ziet er gedrukt nog mooier uit dan online. Voldoende ruimte voor foto’s en leukste teksten. Vooral ook fijn dat je alles online kunt regelen en zelf geen omkijken hebt naar de opmaak. Ook de reminder functie en nog mensen toevoegen om uit te nodigen zijn ideaal! Een paar verbeter tips voor de makers: - keuze om minder vragen te maken (nu moet je een bepaald minimum aantal vragen verzinnen) - keuze voor bijv 1 of 2 foto’s meer erbij te plaatsen en dan dus wat minder tekst - er worden plaatjes bij geplaatst door jullie die geen meerwaarde hebben. Ik had daar liever zelf nog foto’s geplaatst

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!!

Wat een prachtig document !

Prachtig, ontroerend, fantastisch naslagwerk. Een cadeau voor het leven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontroering, blijdschap, verrast,

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag