Prachtig kado

Als verrassing aan m’n ouders gegeven. Mooie lay-out!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast makkelijk in gebruik

Heel mooi geworden

Ik ben heel tevreden. De foto’s zijn mooi afgedrukt. Flexibel met de vragen. Fijne begeleiding bij vragen. Persoonlijk zou ik het fijn vinden als je ook zelf een titel kan invullen. Maar verder Top kado!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Nog niet gegeven

Mooi boekje

Een heel leuk boekje met vragen en antwoorden en leuke foto's! De ontvanger vond het superleuk om te krijgen!

• Hoe waren de reacties op het boek? Allemaal positief

Super systeem en mooi resultaat!!

ik heb dit nu voor twee collega's gemaakt. een goed systeem en uiteindelijk een mooi boek! alleen maar goede reacties ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed!

Mooie herinnering en goed vormgegeven

Mooi!

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Superleuk concept!

We hebben een collega die met pensioen ging een afscheidsboekje gegeven. Doordat dit gemakkelijk in te vullen is, deed iedereen mee. Met leuke vragen is het een mooi persoonlijk boekje geworden. Onze collega vond het erg leuk. Iemand anders wilde gelijk haar ceremoniemeesters tippen dat dit een leuk idee is voor haar bruiloft. Ik heb één verbeterpunt. Het is erg leuk dat er bij degenen die geen foto's erbij gezet hebben, door "Mijn vriendenboekje" leuke foto's toegevoegd worden. Een klein beetje jammer dat er wel dezelfde foto's bij zaten. Wellicht kunnen er nog wat meer verschillende foto's in deze automatische vulling gezet worden

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Duidelijk, tof

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Huilen van blijdschap

Het contact met de klantenservice was snel en vriendelijk. Het was een spoedje en dat is gelukt. Bedankt voor de snelle levering! Boekje was online voor iedereen makkelijk in te vullen. Heel overzichtelijk en duidelijk. Het resultaat was super. Erg mooi boekje. Alleen maar leuke reacties. Voor herhaling vatbaar!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger vond het, “het beste en mooiste cadeau”, haar medewerkers gebundeld in een mooi afscheidsboekje.

Prachtig boek, heel makkelijk te maken

We hebben een heel mooi cadeau kunnen geven aan onze collega. Het invullen en bestellen is heel makkelijk (zelfs met 70 mensen in het boek) en het boek werd snel geleverd. Het eindresultaat is prachtig.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Mooi product

Boekje was helemaal top. Mooi bewerkt en makkelijk programma om te maken. De keuze is reuze!! Ik had het boekje eerder nodig. Ik heb gemaild en er werd een spoed bestelling van gemaakt. Helemaal top

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed

Super leuk cadeau

Voor de 25 jarige bruiloft van onze ouders dit boekje gegeven, ze waren zeer verrast!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!!

Heel mooi vormgegeven en persoonlijk cadeau

Het boek is ontzettend mooi geworden. Het samenstellen van het boek en het invullen van de vragenlijsten werkte gemakkelijk. Wel miste ik een 'shuffle'-knop voor een willekeurige volgorde van de personen in het boek. Verder zou het handig zijn als de link ook via WhatsApp verstuurd kan worden, aangezien dat wat meer van deze tijd is dan e-mail.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief!

leuk boekje, makkelijk samen te stellen

De werkwijze van vriendenboekje is eenvoudig en overzichtelijk. Iedere deelnemer kan wanneer hem dat uitkomt een bijdrage leveren. Het eindresultaat ziet er mooi uit.

• Hoe waren de reacties op het boek? positief

Waardevolle herinnering van alle collega's

Makkelijke site om project te beheren, leuke mogelijkheden om foto's toe te voegen en mooi afgeleverd product

• Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Geweldige manier om iemand te verrassen

Goed te delen, zodat iedereen mee kan doen. Ook vrienden/familie in het buitenland. De onbeperkte hoeveelheid bladzijde die je kan toevoegen en foto's is ook heel prettig!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen heel enthousiast

Heel origineel en mooi product

Een makkelijke site en een perfecte tool om een origineel cadeau te geven. Levering kan iets sneller.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Het werkte heel gemakkelijk! De chatfunctie was ook fijn werd meteen gereageerd. Het boekje is heel mooi geworden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel mooi

In coronatijd op pensioen gaan, is geen pretje! Dankzij dit vriendenboekje kon iedereen toch op een veilige en originele manier even terugblikken op leuke samenwerkingen en vele herinnering. De kwaliteit was top, een correcte levertijd en een gebruiksvriendelijk 'programma's. Kortom een echte aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Veel positieve tranen :)

Makkelijk online te maken voor alle deelnemers. Het boekje zag er prachtig uit, ook mooi hoe de foto's zijn opgevuld als deelnemers geen foto's hadden ingestuurd. Het boekje ligt makkelijk in de hand, is stevig en netjes. Duidelijke instructies op de website en goed aan te passen en bij te houden in de tussentijd. Zeer tevreden en een zeer blije ontvanger!

• Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Mooie kwaliteit, super service en snelle levering

De werkwijze maakt het heel eenvoudig om met een groep een vriendenboekje samen te stellen. Omdat wij een internationaal gezelschap waren, was er zelfs de mogelijkheid om de vragenlijst en uitnodiging ook in het Engels te versturen. Ideaal! Omdat we een krappe deadline hadden, moesten we uiteindelijk een beroep doen op de spoedservice. De chatfunctie was hiervoor echt een uitkomst en de spoedservice werd ons kosteloos aangeboden. Het boekje was daardoor ruim op tijd voor de babyshower. Mooi verpakt, helemaal blij mee (zowel de makers als de ontvanger)!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

De bijdrage van alle vrienden mooi gebundeld in 1 boek

Heel leuk om alle bijdrages van verschillende vrienden overzichtelijk en mooi gebundeld te hebben in 1 vriendenboekje. Genoeg ruimte voor leuke vragen en foto's.

• Hoe waren de reacties op het boek? positief

Super leuk vorm gegeven

Het 2de boekje wat ik heb laten maken en wederom erg leuk geworden Zeer laagdrempelig voor mensen om mee te doen en als organisator weinig moeite daar alles via internet gaat Nadat iedereen zijn pagina heeft gemaakt en het boek besteld wordt deze nog erg zorgvuldig vorm gegeven en is het eindresultaat een erg mooi cadeau om weg te geven

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg verrassend en blij

Super gebruikersvriendelijk programma en schitterend uitgevoerd.

Het is een super gebruikersvriendelijk programma, waarbij je zelf zaken kan (laten) aanpassen. Via de chatfunctie kun je aangeven wat je eventueel aangepast wil hebben indien je dat niet zelf kan en vrijwel direct wordt het dan aangepast. Echt top. Als ik in de toekomst nog een iets wil/moet maken voor familie/vrienden/collega's dan weet ik jullie te vinden.

• Hoe waren de reacties op het boek? TOP

Enorm waardevol en bijzonder cadeau

Je hoort mooie verhalen die mensen niet snel aan je vertellen, je hebt mooie herinneringen gebundeld. Echt heel bijzonder en hartverwarmend.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk! Mooie herinnering, heel gaaf!

Super makkelijk proces en leuk eindresultaat

Het maken van een boekje met meerdere mensen gaat ontzettend makkelijk. Je kunt alle deelnemers een mailtje sturen zodat ze zelf verantwoordelijk zijn voor de inhoud en je niks bij elkaar hoeft te plakken. De klantenservice is goed bereikbaar voor vragen. Aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag