Erg leuk cadeau!

Gemakkelijk in te vullen, mooi resultaat.

• Service

Wat een waanzinnig leuk cadeau om te maken én te geven!!

Werkt heel makkelijk, zelfs voor een digibeet als ik. Alleen de fotopagina waren wat moeizaam, maar uiteindelijk toch gelukt!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Een ontzettend leuk boekje om aan een dierbare te mogen overhandigen

Alleen ontzettend jammer dat er geen reactie komt op een chat vraag. En dat alle recepten meteen weg zijn als je het recepten boek gaat bestellen.

Ontzettend leuk cadeau voor allerlei gelegenheden en heel persoonlijlk.

Goed geregeld en heel duidelijk en makkelijk in gebruik.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Super leuk makkelijk en handige site. Kado viel zeker on de smaak

Een hele makkelijke overzichtelijke site. Ook voor de deelnemers om in te vullen. Ik zou u zeker aanbevelen vooral nu in deze tijd. Iedereen jan online zijn pagina inbrengen. Geweldig idee om dit online te kunnen invullen!!! Scheelt weer tijd en coronaproof.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend . Onderstaande foto niet online plaatsen aub.

heel goed

een super mooi boekje kan je maken in korte tijd, uitleg was goed.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super

Corona babyshowers

Ondanks de Corona en de babyshower niet door kon gaan een fantastische boekje gekregen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

goed cadeau in corona tijd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel goed

Prachtig cadeau en makkelijk te maken!

Ik vind de vormgeving heel mooi. De gedrukte versie is nog mooier dan de digitale versie. Het is ideaal dat iedereen zijn eigen pagina kan vullen met tekst en foto's, dat maakt het voor degene die het initiatief neemt veel makkelijker een mooi boek te maken. Ik ga zeker nog eens een boekje maken via mijnvriendenboekje.nl.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen is erg onder de indruk

Fantastisch cadeau!!!

Wat een prachtig cadeau om te geven en om te krijgen! Dit gun je iedereen! Heel mooi boek geworden! En echt niet ingewikkeld of veel werk voor de mensen die een bladzijde in mogen vullen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief!

mooie kwaliteit, heel makkelijk te maken

het was erg makkelijk om mensen uit te nodigen en de reactie termijnen te bewaken. het eindresultaat zag er prachtig uit. de klantenservice was goed bereikbaar, kwam afspraken prima na. een absolute aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief!

Mooie waardevolle herinnering

nu al drie maal een collegaboekje gemaakt. Doordat je zelf vragen kunt toevoegen is elk boekje toch anders geworden. een waardevol bezit. mooi.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? dankbaar

Leuk en makkelijk om te maken, nog leuker om te krijgen!

Wij zochten naar een leuk afscheidsadeau voor onze collega die terug naar Amerika verhuisde en we zijn zo blij om voor het vriendenboekje gekozen te hebben. Erg groot voordeel was dat we de vragen in het Engels konden zetten aangezien onze company language Engels is. Het invullen en opvolgen van de anderen verliep erg makkelijk dankzij het goede overzicht. Ook de flexibiliteit om het nog tijdig bij onze collega geleverd te krijgen was erg handig! Enkel positieve commentaar dus.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? laaiend enthousiast

Zeer klantvriendelijk!

Aangezien in deze corona tijd geen feest gegeven kon worden, heb ik voor het gouden huwelijk van mijn ouders familie en vrienden gevraagd een vriendenboekje in te vullen. In het begin heb ik veelvuldig gechat met een medewerker en bijna alles wat ik vroeg was mogelijk. Het boek zelf zag er super mooi uit en het was een schot in de roos. Op deze manier waren al hun dierbaren er toch een beetje bij. Ik ben heel erg tevreden over zowel het contact met de medewerkers als de kwaliteit van het vriendenboekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Superleuk!

Handig in gebruik en een geweldig resultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Lovend!

Super!!

Heel mooi boekje,makkelijk in te vullen en super service.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Mooi boekje

Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke website. Echter wel aan de dure kant.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Een héél mooi boekje, heel gemakkelijk maak- en bestelproces en heel goede service!

Het Anti-Heimweeboekje is echt heel erg mooi geworden. Goed verzorgd en in een mooie geschenkverpakking. Bovendien kun je alles goed zien en lezen vanwege de ringband. Wat ik zelf ook erg belangrijk vind: het maak- en bestelproces was heel erg klantvriendelijk. Het portaal waar je in werkt is duidelijk, gemakkelijk te gebruiken en heeft veel mogelijkheden. Daarnaast nog een superservice, wat wil je nog meer?!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Héél erg goed. Een man in tranen!

heel makkelijk te maken

Het samenstellen van het boekje is makkelijk, en het resultaat is iets wat altijd leuk is. Een heel waardevol kado.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Origineel, persoonlijk kado!

Gemakkelijk in te vullen voor jong en oud. Leuke kado verpakking. Snel in huis.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontzettend leuk

Geweldig cadeau

Ik vond het al leuk om het boekje te gaan maken voor de 18e verjaardag van mijn dochter. De voorbereiding was leuk, maar het resultaat is boven mijn verwachting. Zeer netjes verzorgd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief

Het is een prachtig afscheidsboekje geworden.

Het is een eenvoudige manier om een waardevol, tastbaar boekje te maken met een leuke lay-out. Ik was echt verrast door het prachtige resultaat.

Geweldig boek

Snelle verzending, goede kwaliteit en hele tof eindresultaat.

Super leuk gepersonaliseerd kado

Eenvoudig om samen te stellen en om vrienden en familie uit te nodigen hier een bijdrage aan et leveren zodat er een heel leuk gepersonaliseerd kado ontstaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Prachtig cadeau

Het eindproduct zag er erg goed uit! Zeker leuk om eens doorheen te bladeren. Diegene die het cadeau kreeg, was er ook erg blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super verrassend

Binckhorstlaan 36