Super leuk kado om te geven!

Echt leuk boek geworden! En procedure is ook makkelijk...goed geregeld!

Top proces

De keuze voor de verschillende type boekjes is al zeer uitgebreid. Je kunt bijna alle vragen customizen, dus echt je eigen boekje maken. Het versturen van de uitnodigingen naar vrienden om het boekje te schrijven is heel gemakkelijk. En het toevoegen van fotopagina's werkt ook prima. Je kun zelf inhoudsopgave bepalen. Wij hadden redelijk laat het boekje gereed en kwam op een dag of het boekje er wel of niet zou zijn. Contact via de chat functie uitstekend en er werd maatwerk geleverd door het boekje eerder klaar te hebben en te sturen. En het resultaat is ook zeer goed! Netjes verpakt, boekje van goede kwaliteit!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Reactie was super. Kende het nog niet en was zeer verrast

GE-WEL-DIG!

Makkelijk samen te stellen en mensen uit te nodigen om het boek in te vullen. Snel geproduceerd en verzonden, mooi ingepakt en zeer goede kwaliteit. Ik vind het echt een fantastisch boek geworden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief

Super goed!

De manier, van begin tot het einde, en met name het gemak om zo'n mooi "blijvend" cadeau te maken voor iemand, kan ik iedereen aanbevelen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk

Ziet er fantastisch uit!

Superleuk boekje geworden! Onze zoon is 18 geworden, hij was heel blij verrast met alle leuke bijdragen van zijn vrienden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig!

Gebruiksvriendelijk en een mooi resultaat.

Een origineel cadeau om te geven op de babyshower van een vriendin/zus.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Erg leuk concept

Met de hulp van vriendinnen van mijn dochter dit boekje samengesteld. Het is een erg gemakkelijke manier om veel vrienden te benaderen en zo een boekje samen te stellen. Één puntje van kritiek; de naam van mijn dochter stond op het pakketje. Dat was niet handig. Het vriendenboekje zelf is prachtig geworden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Dochter was emotioneel, alle anderen vonden het prachtig.

Boekje zelf prima, service viel wel tegen. Ik heb geen reactie terug ontvangen via de chat (heb een paar uur hierop gewacht), heb daarna gemaild en ook geen reactie ontvangen op mijn mail, dat was wel jammer.

Heel apart idee

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Super makkelijk en mooie herinnering

Op het laatste moment bedachten we dat een vriendenboekje wel heel leuk zou zijn als aandenken voor een 60 jarig huwelijk. Natuurlijk waren we erg laat met het bedenken maar binnen een week hadden we 60 reacties van familie en vrienden binnen. Het resultaat was ontzettend leuk en het mooiste was dat het niet de 7 dagen duurde voor de levering maar het boekje was met 5 dagen binnen. Net op tijd voor De dag!!!! PS het programma werkt bijzonder overzichtelijke en eenvoudig. Top.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? We hebben er een extra aangeschaft zodat er een uitgeleend kan worden. Leuke reacties

Het is een super leuk boekje om te geven, krijgen, en om te maken heel makkelijk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze vonden het echt een he l waardevol kado

Mijn ervaring in één zin...mag het ook in één woord? SUPER!

In de tijd van een lockdown is het zoeken hoe we als collega's gepast afscheid kunnen nemen van collega's die met pensioen gaan. Een vriendenboekje/Afscheidboekje via mijnvriendenboekje.nl is SUPER! Alle collega's kunnen een persoonlijk woordje richten aan de collega en extra foto's (herinneringen) etc konden we kwijt op extra fotopagina's. We zijn benieuwd naar het resultaat! Nog extra toppunt: problemen of vragen? Stel ze in chatbox én krijgt direct antwoord! Echt goede service!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Die komen nog :-)

alles was naar wens

Ik vind het een leuk cadeau om te geven, voor de personen die het krijgen echt een verrassing. Afspraken worden goed nagekomen, levering prima op tijd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg goed

Leuke boekjes die je zelf kunt inrichten naar eigen smaak.

Ik vind het leuk dat je de boekjes en zinnen kunt aanpassen naar je eigen smaak. Dit maakt het persoonlijker. Wat ik wel nog graag zou willen zijn iets meer keuzemogelijkheden wat betreft de kaft van het boek. Ik geef bij bijna iedere babyshower met mijn vriendinnen een vriendenboekje, maar vind het wel leuk hem zo persoonlijk mogelijk voor iedereen te houden en dat word met 6 keuzes lastiger. Ik vind het super leuk dat je 2 foto’s per vriend kan toevoegen. Graag zou ik wel voorafgaand al de plaatjes zien die op alle pagina’s staan. Zo kan je ook dan het boekje nog meer personaliseren zodat je kan kijken welke persoon bij welk boekje past. Misschien zelfs leuk als je zelf kunt kijken welk plaatje je erbij wilt?

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Altijd heel leuk!

Erg leuk om te maken en een prachtig resultaat.

super!

Ontzettend leuk om te maken, ook al moet je sommige mensen vaak vragen... (tip: geef ze niet te lang de tijd!!) Vwb het boekje: ik heb zelf een grafische achtergrond, en kon nog enige verbeterpuntjes aandragen. Let bv op als je het boekje neemt met de ronde foto links, dat je dit aangeeft aan de mensen die gaan schrijven, er kan zomaar een belangrijk deel van de foto wegvallen! (zoals bij mij gebeurde)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zowel de mensen die geschreven hebben als de ontvanger vonden het superleuk!!!

Super leuk boekje!

Heel leuk, makkelijk te maken boekje. Leuk om herinneringen terug te halen over een paar jaar.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk! Allemaal erg enthousiast.

Super leuk en makkelijk te maken!

Voor mijn collega die afscheid neemt een kookboekje gemaakt met 34 collegas. Super makkelijk, uitnodigingen versturen, in de gaten houden wie al iets heeft gedaan, reminder sturen, alles via de site! Het eind resultaat is echt top en ziet er heel professioneel uit. De A-4tjes in een map zijn hier echt definitief verleden tijd :)

Super leuk eindresultaat

Mooi boekje, makkelijk te organiseren met meedere mensen. Keurige service.

Makkelijk te maken. Het ziet er heel mooi uit. Als mensen zelf niet twee fotos aanleveren wordt er een neutrale foto ingeladen, dus geen lege plekken. Zal dit concept zeker nog een keer gebruiken

Mooi boekje

Babyshowerboekje besteld, levering zoals aangekondigd en het boekje ziet er top uit. Heel mooi opgemaakt, de zwangere was er erg blij mee.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? leuk

4de boekje besteld alweer

Geweldig cadeau. Waardevoller heb je ze niet! Altijd een enorm verraste reactie en laatst tranen van geluk bij het lezen van mooie reacties in het boek!

• Hoe waren de reacties op het boek? Verrassend

Een geweldige herinnering!

Ik waardeer de idee enorm. Het resultaat is zo mooi en vraagt weinig tijd. Ik maak ik zeker nog vaker van gebruik.

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Elk boek is weer een mooie blijvende herinnering

Inmiddels al meerdere boeken gemaakt voor verschillende gelegenheden. Elke keer is het weer leuk om te geven en een mooie blijvende herinnering aan dat moment. Erg leuk cadeau voor bijvoorbeeld een babyshower of vrijgezellenfeest.

Leuk cadeau!

Erg mooi boekje geworden en makkelijk om te maken! De site is heel gebruiksvriendelijk en het wordt snel gedrukt. Aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Binckhorstlaan 36