Super leuk en origineel cadeau!

Het is echt heel makkelijk te gebruiken. Je stuurt een link naar de mensen die mee willen doen. Die vullen de door jou bedachten vragen in en je vriendenboekje is klaar. Het cadeau is heel leuk om te krijgen als herrinering van vroeger maar ook is het cadeau heel origineel. Als je even niet weet wat je moet geven denk hier dan over na!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super goed!

Al het 5e boekje besteld dat zegt al genoeg!

Ik heb al 5 boekjes besteld. En elke keer weer verast hoe leuk deze is geworden. De mensen reageren ook altijd onwijs enthousiast op het boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast!!

Joy

Super leuk om kado te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Een superleuke, duurzame herinnering!

Dit vriendenboekje hebben wij met een groepje vriendinnen cadeau gedaan aan een lief bruidspaar en zij waren hier ontzettend blij mee! Ook top dat je zelf vragen kan bedenken en dat het tof vormgegeven is èn het in een leuke verpakking wordt bezorgd.

Makkelijk, vlot en dik voor elkaar

Makkelijk, vlot en dik voor elkaar

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? superleuk

Erg leuk om te maken en te geven!

Het is vrij eenvoudig om met collega’s /vrienden een boekje te maken en vergt niet veel tijd. Persoonlijk zou ik wel leuk vinden wanneer niet iedereen dezelfde vragen hoeft te beantwoorden. Dat er naast standaard vragen wat meer diversiteit toegevoegd kan worden. Maar het is begrijpelijk dat er vanuit 1 sjabloon gewerkt wordt.

Leuk!

Prima ervaring! Er was onduidelijkheid over de geschiktheid van een bepaald type boekje. Na contact is het allemaal heel fijn opgelost! Ik denk dat mijn dochter blij verrast is en het heel erg leuk zal vinden.

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Een uniek, welverzorgd en persoonlijk cadeau

Vanwege covid de 30e verjaardag van mijn vriend niet groots kunnen vieren en helaas zonder bezoek. Om toch iedereen, zowel vrienden als familie, erbij te betrekken, heb ik samen met hen dit receptenboek gemaakt. Een boekje vol persoonlijke verhalen (erg leuke reacties op de vragen ontvangen), fotos en herinneringen. Ontzettend blij met het resultaat! Het programma is gemakkelijk in gebruik, je kunt tussendoor opslaan dus je hoeft het niet in een keer te maken. Bedankt!

Het leukste afscheidskadootje

Mijn vertrekkende collega vond dit afscheidskadootje het allerleukste afscheidskadootje. Levering was snel. Ook fijn dat indien er slechts 1 foto was geupload de organisatie een tweede foto heeft toegevoegd (uit een vlindercollectie). Kwaliteit ook prima van het uiteindelijke boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Niets dan lof

Een fantastisch persoonlijk cadeau!!

Het was voor mijn moeder die 65 werd. Ze was erg verrast en emotioneel door alle mooie woorden die iedereen schreef! Een mooi aandenken :)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Makkelijk en snel een heel persoonlijk kado!

Zeker in deze tijd was het lastig om toch iets speciaals te regelen voor onze zwangere vriendin. We konden niet met zijn allen samen zijn, maar op deze manier hadden we toch iets van de hele groep wat konden geven. Het was gemakkelijk voor iedereen! En het ziet er heel leuk uit. De fotopagina was niet direct mee afgedrukt en 2 dagen later hadden we de juiste versie binnen. Echt een aanrader!

top verrassing!

Vooral in deze corona tijden was dit een top verrassing voor een hele low key vrijgezellen, op deze manier konden alle vriendinnen toch nog wat zeggen tegen de bride to be, boekje zag er erg mooi uit, mooie kwaliteit en heel makkelijk van alles aan te passen. Sommige vaste vragen (relatiestatus) had voor mij niet gehoeven, maar dat is dan ook het enige minpunt wat ik kan bedenken. De reminder mails, de manier van mensen toevoegen en de uiteindelijk prijs pp waren helemaal top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? helemaal leuk!

Leukste cadeau voor collega's

Al meerdere keren een boekje besteld voor als een collega met pensioen/ weg ging. Ontzettend leuk om op een leuke creatieve manier een cadeau te maken. Het is allemaal heel duidelijk en gebruiksvriendelijk en op een simpele manier kunnen alle collega's hun bijdrage leveren. De bestellingen verliepen probleemloos en de kwaliteit van de boekjes is helemaal top. Super leuk concept! Nu zijn we bezig met mijnreceptenboekje.nl, hetzelfde concept, maar dan met recepten...echt super leuk. Keep up the good work!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrast en dankbaar

Meest bijzondere en waardevolst cadeau om te geven en te krijgen

Wij hebben onze vriendin dit cadeau gedaan voor haar babyshower in een lastige Corona-periode. Super leuke vragen om in te vullen en zelf kun je ook nog vragen toevoegen. De verpakking an sich is alleen al een cadeautje. Zo liefdevol ingepakt. Super handig om te maken. Geweldig om te geven. Heb het voorrecht ook ooit iets dergelijks gekregen te hebben, van een ander bedrijf, maar de opmaak was lang niet zo mooi als van dit bedrijf. Petje af en dank!! Onze vriendin zat in tranen aan het einde vd babyshower toen ze dit open maakte. Duidelijk geraakt bij het zien van alle liefde die wij met zn allen in het boekje hebben gestopt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!!!! Wauw!!! Suuuuper leuk geworden!!! En de ontvangster in tranen, wat wil je nog meer ;)

Geweldig en persoonlijk cadeau!

Het invullen van het boekje gaat heel gemakkelijk, het zijn leuke vragen die je zelf aan kunt passen indien gewenst. Het resultaat is geweldig! Een prachtig boekje, met mooie opmaak en heel leuk verpakt. Een cadeau voor het leven met alle lieve woorden van vrienden en familie bij elkaar.

• Service

Een ontzettend leuke herinnering!

Erg leuk om te maken, in te vullen en cadeau te geven :-)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Superleuk!

GEWELDIG!!!

Het maken was een groot feest. Het wijst zich vanzelf. Heel intuitief. Iedereen krijgt een linkje en met een paar klikken start het proces. Gisteren het boekje kunnen overhandigen namens de collega's en ik denk dat het veel leesplezier gaat opleveren voor de penionado. Ik ga het zeker weer gebruiken. Ook de bestelling liep vlot en het boekje was precies zoals voorgesteld (eigenlijk nog mooier), met een mooie ringband en dikke kaften. De blaadjes zijn stevig en mooi om te zien. De foto's kwamen goed uit de verf. Mooi gedrukte tekst. Al met al een feestje om te maken en te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? de eerste indrukken waren zeer positief.

Wat een leuk boekje is het geworden zeg. Ik vond het zo jammer om het weg te geven. De ontvanger was er super blij mee.

Het is een leuk idee, gemakkelijk bij te houden. Het enige is dat je van veel mensen géén e mail adres hebt. Voordeel is dat ik mogelijke deelnemers via app of anders heb benaderd om mee te doen en indien ze dat wilden ze aan mij hun email adres konden sturen dus degene die hun mail adres stuurden zeiden eigenlijk indirect dat ze mee gingen doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief, en érg leuk, aanrader

Geweldige service en een top cadeau!

Wat een leuk cadeau om te geven! Ze was er enorm blij mee. Heel handig in deze Corona tijd om toch een persoonlijk cadeau te maken met een grote groep vrienden. Ook een goede prijs kwaliteit verhouding.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed!

Super leuk cadeau en super handig systeem, je hoeft bijna niks zelf te doen.

Dit cadeau biedt de mogelijkheid om iemand een heel persoonlijk cadeau te geven, dat ieder op zijn eigen manier kan invullen. En daarnaast is het ook nog eens leuk om een receptenboekje te krijgen met de meest favoriete recepten van iedereen, omdat ze allemaal lekker zijn! Een groot voordeel is dat je iedereen heel makkelijk kunt uitnodigen, dat iedereen het makkelijk kan invullen en dat het automatisch mooi opgemaakt wordt, zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen.

• Service

Leuke èn laagdrempelige manier om een digitaal vriendenboekje te maken.

Als ervaren DTP-er ben ik natuurlijk erg kritisch op digitale publicaties. Met de tool van Mijn Vriendenboekje kun je gemakkelijk, snel en overzichtelijk een leuk herinneringsboek maken voor vrijwel elke gelegenheid. De opmaakmogelijkheden zijn niet uitgebreid, maar daardoor prima voor iedereen te gebruiken. Het versturen van de uitnodigingen en vragenlijsten zijn erg handig. En het resultaat is ook erg mooi geworden! Wat ik jammer vind is dat je (als beheerder) geen tussentijds concept kunt bekijken en dat er geen PDF inkijk-versie na afloop is om aan iedere deelnemer te sturen, als herinnering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast!

verrassend!

Mooie uitvoering! Handzaam! Makkelijk te maken voor iedereen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

super leuk !

Super gemakkelijk, een zeer persoonlijke manier om eten en liefde (en vooral de liefde voor eten) met elkaar te delen!!!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag