Heel makkelijk te maken!

Makkelijk on line te maken. Ik zat een beetje in tijdnood en zocht contact. Er werd meteen heel vriendelijk gereageerd en ik had het boekje een paar dagen later al in de brievenbus!

Top, geheel naar mijn zin

Binnen een week, een prachtig boekje gemaakt. Heel blij mee, de ontvanger was ook blij verrast

• Hoe waren de reacties op het boek? Top

Fantastisch!

Ik heb 2 boekjes mogen maken, een voor afscheid van de tennisjuf en de andere voor mijn dochter die 18 jaar is geworden in corona tijd. Voor de tennisjuf hadden zich 64 families aangemeld! Prachtig boek geworden en waardevol aandenken aan 10 jaar bij onze vereniging. Voor mijn dochter wilde ik toch iets leuks doen in deze corona tijd, ruim 30 vrienden benaderd om vragen in te vullen. Voor meiden iets makkelijker dan voor jongens om in te vullen.... uiteindelijk mooi aandenken geworden met dank aan iedereen!! Echt een verrassing en daar gaat het om.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer enthousiast

Een geweldig waardevol cadeau!

Het mooiste cadeau wat we mijn ouders in deze coronatijd hebben kunne geven voor hun 50-jarig huwelijksjubileum! Ze blijven er maar in bladeren; 31 familieleden en vrienden hebben een pagina ingevuld. We zijn goed geholpen, als je via de chat contact zoekt, reageert er binnen 1 minuut iemand. Er wordt meegedacht en goede tips gegeven. Toen we door vervelende omstandigheden in tijdnood raakten, werd en kosteloos een spoedbestelling van gemaakt, waardoor we het boekje toch precies op tijd hadden. De post doet er wel langer over dan een dag, houd daar rekening mee.

Fantastisch!

Eerst een receptboekje gemaakt en nu een vriendenboekje. Leuk en makkelijk om te doen. Een mooi resultaat en prettige service!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!! Mooi aandenken voor de ontvangers.

Om cadeau te geven was heel leuk, maar de ontvanger zo superblij ermee maken was nog leuker

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super geregeld, duidelijke informatie ook over de levering van de bestelling. Het boekje ziet er prachtig uit qua tekst en vormgeving de voorkant enz. Enige maar: wij hadden zeer weinig foto's in ons bezit dus ook om in het boekje te plaatsen. Wij hadden niet begrepen dat de fotoplekken dan automatisch door jullie werden opgevuld met afbeeldingen. Dat was een beetje jammer, net niet onze smaak. Voor de rest top!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk!

Leuk concept!

Je kunt het helemaal personaliseren. Leuk concept voor elke gelegenheid wat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk!

Helemaal leuk!

Makkelijk programma en een originele herinnering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast!

Geweldig om samen te stellen zodat iedereen toch een beetje aanwezig was op de bruiloft van mijn vrienden

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super leuk afscheidsboekje gemaakt voor een collega

We hebben een super leuk afscheidsboekje gemaakt met alle collega's. het programma werkt heel makkelijk en je wordt tussentijds op de hoogte gehouden wie het al heeft ingevuld. boekje is van mooie kwaliteit en wordt leuk ingepakt. Onze collega die afscheid nam heeft wel tig keer gezegd: "wat fantastisch!"

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? fantastisch

hartstikke mooi vormgegeven herinnering

Goede service snel werkt gemakkelijk

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? geweldig

Super fijn, makkelijk en persoonlijk cadeau

Makkelijk in gebruik en toch een persoonlijk cadeau.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg positief!

Fantastisch!

Wat een ontzettend leuk boekje. Met 60 collega's gemaakt voor de pensionering van een teamlid. Wat een leuk aandenken. Makkelijk te maken en qua lay-out etc echt top!

• Service

Leuke manier om met een grote groep mensen een receptenboek te maken

Invullen van ingredienten een beetje omslachtig

Superleuk cadeau!

Veel vrienden van mij zijn 30 jaar geworden. Door corona kunnen we geen leuke feestjes geven. Daarom hebben we dit boekje geregeld, zodat iemand zich toch jarig voelt. Valt goed in de smaak! Opmaak ziet er ook super uit. Aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positieve reacties.

makkelijk, ziet er mooi uit, leuke vragen, ontvanger was er heel blij mee

Het is een vrolijk kado voor als iemand weggaat. Met de input heb ik nog een leuke pubquiz gemaakt zodat het online afscheid ook leuk was.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? de deelnemers en de ontvanger vonden het heel leuk

mooi

een mooi en persoonlijk boekje wat zeer makkelijk te maken is

Zo'n persoonlijk cadeau is de mooiste herinnering die je je maar kunt wensen en toont de zorg die we

Reactie van de ontvanger: I would like to thank you all for the years of support, engagement, fun and at this moment for the effort you put in to create the personal farewell book with memories, pictures, nice words of colleagues that I met over the years. Such a personal gift is the nicest memory one can wish for and shows the care we have for each other.

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Een super mooie manier om je collega in het zonnetje te zetten

Wat mooi dat je zeker in corona-tijd, een collega die met vroegpensioen gaat, door het vriendenboekje in het zonnetje kan zetten. Herinneringen zijn hierdoor voor altijd vastgelegd.

• Hoe waren de reacties op het boek? Warm

prachtig boekje geworden. Makkelijk in te vullen en heel handig om vragen te kunnen stellen via de c

Heel positief. De ontvanger is er erg blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? alleen maar positief

Fantastisch resultaat!

Heel makkelijk om met een grote groep tegelijk in te vullen en het resultaat is erg mooi!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel mooi

Geweldig mooie herinnering

Ik ben heel tevreden over het eindresultaat. Het lukte niet om meerdere adressen tegelijk in te voeren, dus alle 26 adressen apart ingevoerd. Maar verder leuk en goed om te doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk en een dankbare collega

Superhandig omdat alles online kan

Het boekje is prachtig geworden. De lay-out die wij gekozen hadden is leuk. Geen geleur met papier en zelf een boek maken maar gewoon dit. Mijn zus en zwager vonden het superleuk! Het enige wat ik jammer vind was dat je uiteindelijk niet een voorbeeld van het definitieve boekje ziet. Je moet dan maar hopen dat het een leuk geheel wordt. Maar eigenlijk was dat ook wel weer een leuke verrassing.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontzettend leuk!

Super leuk cadeau!

Boekje gemaakt voor mijn dochter die ging samenwonen met haar vriend. Familieleden en vriendinnen het boekje laten invullen. Resultaat: een geweldige verzameling van leuke recepten en lieve berichtjes voor haar. Een (lekkere)herinnering voor altijd!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag