Ik heb nu 2 boekjes via jullie laten maken. Echt top boekjes geworden!

Leuk blijven aandenken

Goede kwaliteit en soepel proces. Wel jammer dat er geen link beschikbaar is om digitaal terug te kijken i.t.t. Andere aanbieders

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

een TOP boekje

We hebben met 39 personen/collega's een vriendenboekje gemaakt voor het afscheid van een collega. Zowel de collega als iedereen die er aan mee heeft gewerkt was erg enthousiast. Het boekje is van een goeie kwaliteit en mooi uitgevoerd. Kortom een Top boekje.

• Hoe waren de reacties op het boek? TOP

Ontzettend leuk om cadeau te geven!

Kan door iedereen eenvoudig gebruikt worden.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontzettend mooi

Goede kwaliteit en service

Voor een collega die na 30 jaar afscheid nam, heb ik een boekje samengesteld. Het programma werkt heel overzichtelijk en is flexibel met het toevoegen van nieuwe personen (wat ik vaak heb gedaan, aangezien ik steeds nieuwe suggesties kreeg). Ook de klantenservice via chat reageerde snel en zorgvuldig. Het eindresultaat is super kwalitatief en ik weet zeker dat er veel plezier aan wordt beleefd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Geweldig idee om iemand toch aandacht te geven

Vriendenboekje laten maken omdat we in deze tijd geen groot feest konden geven voor de Abraham. Op deze manier kon iedereen er toch even bij stil staan. Veel opmerkingen gekregen dat het een ontzettend leuk idee was. Ik vond het een vrij makkelijk programma. Wat nog wel een leuke toevoeging zou zijn, is als je gegevens over het geboortejaar kunt toevoegen. Nu heb ik zelf iets gemaakt en dat als extra pagina toegevoegd, maar het zou leuk zijn als dat al in het programma ingebouwd zit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk idee

Wat een cadeau

Top top top cadeau! Tranen, gelachen! Fantastisch en dierbaar naslagwerkje!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch en gemakkelijk te maken!

Leuk cadeau om te geven

Ooit eerder een foto boek laten maken maar dat was veel meer werk. Jammer dat er niet meer keuze in thema's is. Het waren geen leuke thema's. Ook de mogelijkheid om maar 2 foto's per vriend toe te voegen werd door ons als een gemis ervaren. Er zat een foutje in de foto pagina en die werd super snel opgelost dat was top!

• Hoe waren de reacties op het boek? Allemaal enthousiast

Ontzettend leuk kado

Super leuk om te geven. En iedereen vond het super leuk om te maken. Goed overzicht wie nog moet invullen en wie het al gedaan heeft. 2 leuke ideeën. Laat verschillende thema kiezen. Ik had afscheid trainer. En vragen waren er wel naar. Maar de illustraties in het boek niet. Was leuk om bv thema voetbal te kiezen. En bladzijden ban groen gras en voetbal plaatsjes erin. En de keuze van ringband of gebonden rug. Met maar 20 pagina’s zijn de ringen heel groot. En dan zou een gebonden rug met een tekst op de rug ook heel mooi zijn.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk.

Fantastisch cadeau en zo makkelijk te maken!

Voor een babyshower een babyshowerboekje gemaakt. Het werkt heel simpel, ook voor mensen die iets minder handig zijn met de computer. Het resultaat is geweldig!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Top gemaakt en top geregeld.

Heel leuk om te laten maken en nog leuker om te geven. De ontvanger was erg verrast en heeft een blijvende herinerring. Veel mogelijkheden om het boekje samen te stellen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super positief

super leuk concept en werkt heel makkelijk

Leuk concept met veel variatie, makkelijk te delen en controleren. Snelle afhandeling, leuke verpakking. Het zou fijn zijn als je een controle vraag krijgt als er iets niet is ingevuld.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief

Nog leuker dan gehoopt!

Heel gebruiksvriendelijk, leuk en uitnodigend format om in te vullen, eigen accenten leggen is eenvoudig, afwerking is heel zorgvuldig en feestelijk. In korte tijd bijna 50 mensen een bladzijde (twee eigenlijk) laten invullen. Zo gepiept en makkelijk bij te houden wie er nog een reminder moet krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast!

TOP service en goed bereikbaar

Voor een collega wilde wij last-minute een persoonlijk cadeau via Mijnvriendenboekje.nl maken. Het was gezien de deadline en druk- en levertijd wat krap. Via de chat op de website vroeg ik of het haalbaar was om de bestelling op tijd binnen te krijgen. Ik werd direct geholpen, kreeg meerdere opties geadviseerd en uiteindelijk heeft Melissa ervoor gezorgd dat de bestelling met spoed zou worden behandeld. TOP! Nog geen twee volle dagen later krijg ik de bestelling in de brievenbus. Hartelijk bedankt voor jullie topservice!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Zeer gemakkelijk in te vullen en mooi resultaat.

Gemakkelijk aanpassingen te doen, mooie boekstijlen en goede kwaliteit van eindproduct.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed, enthousiast.

Een bijzondere herinnering voor het leven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Waardevol

Het resultaat is onwijs mooi! De ontvanger was er ook heel blij mee. Dit is zeker voor herhaling varbaar bij andere gelegenheden. Het maken van het boekje vergde wel wat geduld! Foto's op zijn plek krijgen koste soms wat moeite. Ik miste daarbij hulplijnen om te kijken of ze recht zijn. Jammer dat je niet verschillende voorkanten kan kiezen bij de verschillende inhoudstijlen. En het zou ook gaaf zijn als je alle plaatjes kan gebruiken en dat het niet afhangt van de boekstijl die je hebt gekozen. Wat ik ook miste is dat je niet zelf een alternatief plaatje kon kiezen op iemands persoonlijke pagina als ze maar 1 foto hebben toegevoegd. Verder is de kwaliteit en het eindresultaat top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel mooi en emotioneel

Heel goed ontvangen

De ontvanger van ons boekje was heel verrast en blij met het boekje. Een fijne herinnering aan een mooie tijd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel enthousiast

Erg mooi vormgegeven boekje

Erg leuk cadeautje om te geven. De opties om uit te kiezen zijn fijn, maar mogen wellicht nog wel iets diverser zijn. Het boekje zelf ziet er top uit. Het enige dat we missen is een haakje om het boekje te laten staan. Op een gladde ondergrond schuift het makkelijk weg.

leuk resultaat

instructie nog overzichtelijker maken, zodat mensen echt afronden en niet nog een aanmaning krijgen data nalopen, ik ben bv niet geboren in 1048 (!)

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel blij verrast!

Top cadeau

Super makkelijk te maken, mooi resultaat en snelle service

GEWELDIG

Ik heb dit cadeau gedaan aan mijn dochter die 21 werd. Wat was dat mooi om te zien op het moment dat ze het vriendenboekje opende. Wat is die mooi geworden! Goede service, snelle levering en vele mogelijkheden. Dankbaar en dierbaar. Carola

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel vee en gaaf

Top cadeau om te geven

Vriendenboekje gemaakt voor onze zoon die 21 werd. Familie en vrienden over de hele wereld hebben er in geschreven. Echt heel leuk geworden. Hij heeft 3,5 jaar in de USA gewoond en de andere bijlages van het boek kwamen ook uit de USA. Echt leuk. En heel erg blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Helemaal geweldig

Snel, makkelijk, origineel, kwaliteit, kortom helemaal leuk!

Wat is het leuk om een vriendenboekje te krijgen maar ook om te maken! Ik hem nu 2 mijnreceptenboekjes gemaakt en het is zooo leuk en jullie zijn snel en flexibel, helemaal top!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Super tof

Echt mooi geworden.