Prachtig resultaat

Zeer goed en netjes geregeld. Heel mooi qua opmaak en verzorging

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer verrast en enthousiast

Het is zo’n grote verassing en een schitterende herinnering en kei leuk om cadeau te geven Makkelijk te maken met herinnering mail voor iedereen echt super geregeld Ook het drukwerk zag er prachtig uit

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Fantastisch want zo werd het collega boekje door mijn collega beschreven tien ze afscheid nam. Het is super makkelijk te maken , duidelijke uitleg, eventueel chat als je iets niet duidelijk is. Het eindresultaat: fantastisch.

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Super leuk!

Goed geregeld, mooi resultaat en een blije ontvanger!

• Service

Goede kwaliteit, mooi en een snelle levering

Mooi programma, gemakkelijk, prachtig resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Prachtig, waardevol cadeau

Fantastisch om te geven in deze Coronatijd!

Mijn man is 50 geworden. Normaal gesproken tijd voor een uitbundig feestje. Helaas in deze Coronatijd niet mogelijk. Ik heb een leuke vragenlijst gemaakt en familie, vrienden, collega's, oud studiegenoten, buren etc hebben deze ingevuld en wat een super leuk resultaat is het geworden. Een tastbare mooie herinnering van deze mijlpaal verjaardag. En zo was iedereen er toch een beetje bij.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? In een woord: geweldig

Heel handige tool

Beste, Heel gemakkelijk platform om boekje in te maken. Goede ervaring dus dat ik zeker zal aanraden maar 1 opmerking: ik heb er 2 besteld en betaald terwijl ik er maar 1 wilde. Blijkbaar had ik dat moeten uitvinken maar door te snel door te klikken dus niet uitgevinkt en 2 boekjes besteld en betaald....vreemd dat dit automatisch aangevinkt staat want iedereen wil meestal toch maar 1 boekje?

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super positief

Gemakkelijk en groot plezier

Juist een afscheid in Coronatijd is al zo afstandelijke en zien we elkaar als collega's te weinig. Iets fysieks in elkaar zetten is lastig en daarom was dit digitaal te maken boekje een goede uitkomst. Koste mij als organisator weinig tijd en de ontvanger was er super blij mee. Chapeau voor dit idee!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Heel makkelijk en origineel

Leuk je kunt je eigen vragen samenstellen, en zo een heel persoonlijk cadeau maken. In ons geval voor onze lieve collega, zij ging met pensioen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

super leuk kado en heel makkelijk om te maken

je kunt kiezen uit verschillende dessins, makkelijk vrienden uitnodigen om een pagina te maken en desgewenst zelf nog pagina's toevoegen. Wat ik ook een pluspunt vond is dat er aan het einde bij de betaling de mogelijkheid is om iedereen die heeft meegewerkt een deel mee te laten betalen. fijne site, werkt goed en goede opties.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg goed. super leuk om te bewaren

Goed gedrukt en vormgegeven

Orgineel cadeau, al voor de 2e keer kunnen geven. Valt goed in de smaak! Netjes gedrukt, makkelijk in maken en snelle levering.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel verrast dat dit bestaat! Aanrader!

Zeer gebruikersvriendelijk!

Heel erg leuk om te doen en om te geven. Het uploaden van foto's zou nog iets gemakkelijker mogen maar verder helemaal prima.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer verrast en prachtig.

Geweldig cadeau dat een langdurig positieve vibe geeft aan de ontvanger

gemakkelijk werkbaar document origineel cadeau

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? uitermate positief

Superleuke verrassing voor een babyshower!

Dit boekje heb ik gemaakt voor een vriendin die zwanger is. Zij heeft het boekje tijdens de babyshower gekregen en vond het heel erg leuk. Alle vragen en verhalen in het boek zijn persoonlijk en op haar gericht, zodat het echt haar boekje is geworden. Het maken van het boek is erg makkelijk, net als het versturen naar de deelnemers. Ook de afhandeling en levering zijn erg vlot. Mocht ik ooit nog een keer een boekje willen maken, dan ga ik dat zeker hier doen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg positief!

Heel makkelijk met mooi resultaat

Het enige minpuntje vind ik dat er voor het printen niet goed door de editor was gekeken waardoor een door iemand gebruikte emoji geprint was als vraagtekens

Super goed

Het boekje was snel geleverd, mooie kwaliteit zowel de schrijfpagina’s als de foto’s.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het super leuk

Super Boekje! Erg Professioneel!

Makkelijk in gebruik! Leuke vragen! Erg professioneel afgedrukt! Mooie Oplay

• Hoe waren de reacties op het boek? Verrassend

heel leuk cadeau

Super eenvoudig om te doen mooie en persoonlijke opmaak van het boekje erg goed ontvangen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer verrast

Mooi waardevol boekje

Het was zichtbaar dat het met zorg in elkaar was gezet.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Helemaal top! Mooi boekje en goede kwaliteit

Super! Duidelijke instructies, goede levertijd en een mooi boekje. Goede kwaliteit en mooi vormgegeven. Aan alles is gedacht, mooie verpakking en tas erbij.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontvanger was heel blij en enthousiast

Geweldig leuk boekje om kado te geven!

Het is makkelijk, voor iedereen benaderbaar, gebruiksvriendelijk, veel keuzes qua kaft en paginaindeling. Gewoon een erg leuk idee! Degene die een pagina hebben gevuld waren enthousiast, en ook de ontvanger was super verrast door dit leuke kado.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast!!

Top! Heel mooie geworden

Fijn programma om mee te werken en het is allemaal snel geregeld! Ik zou zo weer bestellen!

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

Ontzettend leuk!

Het boekje is gemak vriendelijk om aan te maken en in te vullen. Het resultaat zag er ontzettend leuk uit! De collega die hem heeft ontvangen was er blij mee. Bovendien ook erg leuk dat er een tas bij geleverd is waarin wij het boekje hebben kunnen overhandigen, plus een verpakking om het boekje heen. Nou, hoefde niet een wat in te pakken. Altijd fijn :D

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Super leuk boek, zeker in Corona tijd een aanrader als vervanger van een echte babyshower

• Hoe waren de reacties op het boek? Top

Aanrader! Wens naar meer stijlkeuze

Ik heb de website als zeer gebruiksvriendelijk ervaren alleen de keuze in het ontwerp had ik graag uitgebreider gezien. We konden het boek niet voor 100% definitief bekijken en bij het geven van ons boek zaten er bij ons gekozen design plaatjes van NY en palmbomen in die had ik liever vervangen voor foto’s van mijn vriendin! Verder alsnog een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer goed!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag