Super!!

Een super leuk idee om cadeau te geven. En erg handig in deze tijd waarbij veel van onze collegas thuis aan het werk zijn. Ja zeer tevreden! Tevreden met het resultaat en ook erg tevreden over de service. Dank je wel.

nog leuker dan verwacht

Erg fijn dat de werkwijze zo eenvoudig is en dat er dus eigenlijk niets mis kan gaan.

Het was een top cadeau!

- vlot te gebruiken programma, zelfs voor een computernerd als ik - gemakkelijk dat de standaarduitnodigingen toch nog aangepast konden worden en hierdoor iets persoonlijker werden voor de personen die ze ontvingen. - ideaal om alle stappen mee te kunnen volgen - cadeau werd vlotter geleverd dan we hadden gedacht waardoor cadeau er was op de feestdag zelf. - Onze zoon die 18 jaar werd, was zeer blij met het boekje van familie en vrienden, zeker in deze coronatijd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? allemaal heel positief

Zó leuk!!

Voor iedereen leuk om over elkaar te lezen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

Superleuk idee, en wat eenvoudig om te doen

Kennis bracht mij op het idee, en wat goed dat ik het gedaan heb. Super eenvoudig om het te doen en bij vragen gelijk contact met jullie via chat. Echt een aanrader.

• Hoe waren de reacties op het boek? Superleuke reacties

Super cadeau

Heel makkelijk voor iedereen Mooie opzet

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger had tranen in haar ogen

Top! Blijvend leuk!

Voor twee babyshowers! Ondanks Corona toch nog een gezamenlijk cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Super leuk cadeau om te geven

Een super leuk cadeau om te geven en wat makkelijk in elkaar te zetten is. De ontvanger vond het ok echt heel erg leuk om te krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel erg leuk en positief

Een mooi herinneringsdocument

Voor het afscheid van een collega heb ik mijn eerste Vriendenboekje gecoördineerd. Ik was wel al eens gevraagd om een pagina te vullen, maar ik had nog nooit de lead genomen. In het begin een beetje zoeken, maar de chatfunctie in de tool in fantastisch. Je krijgt altijd zeer snel antwoord, en het is zeer gebruikersvriendelijk. Niet iedereen die je vraagt een pagina te vullen met foto's doet dat. Vaak wel tekst maar geen foto's! Maar mooie algemene foto's worden bij de opmaak toegevoegd, zodat er geen lege pagina's zijn en het alsnog een mooi geheel wordt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Mooi, hartverwarmend, ontroerend

Super leuk idee, zeker in Corona tijd. Persoonlijk en ontvanger vond het ook super leuk om te krijgen. Alleen zou je ook in moeten kunnen vullen als je het boekje wilt maken voor iemand anders en ook op die naam bezorgen op die naam. Nu bestelde ik hem voor mijn dochter en die woont op hetzelfde adres en ze mocht hem nog niet zien. Kwam op haar naam binnen. Had hem eerder gezien dan haar dus kwam goed.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

Leuk maar prijzig

Er staat tijdens het gehele proces, €1,50 pp. Let op!! Dit is pas het geval bij een hele grote groep mensen!! (70 ofzo) Uiteindelijk kostte het boekje ongveer 60 euro voor 18 vrienden.. Daarnaast wordt er gerecycled papier gebruikt denk ik (wat natuurlijk prima is) alleen lijkt het daardoor net alsof op alle pagina’s de inkt heeft afgegeven. Dus: super leuk concept, maar veel te duur als je het in je eentje moet betalen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Leuk en makkelijk om te doen

Het is erg leuk om een boekje te maken. Je kunt dingen toevoegen, zinnen aanpassen of weghalen. Foto's of plaatjes toevoegen. En zo maak je een leuke herinnering voor iemand. En het resultaat ziet er super leuk uit.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

top! iets heel bijzonders

Zo uniek om dit cadeau te doen. Heel persoonlijk en site, suggesties vragen, systeem om vrienden uit te nodigen is allemaal heel makkelijk. erna ziet het boekje er ook top uit, aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? uitmunted!

Heel fijn geholpen door de klantenservice mbt de facturatie. Het boekje is op (ruim) op tijd geleverd en de ontvanger was er ontzettend blij mee! Zeker voor herhaling vatbaar!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Waardevol, grappig en mooi cadeau voor een collega!

Een waanzinnig mooi cadeau voor een collega die de afdeling na jaren hard werken verlaat. Zeker nu in de corona-periode maakt dat alles wat minder persoonlijk is maar door dit boekje krijg je het goede gevoel terug. Enige, behoorlijke, minpunt was dat alle namen van de deelnemende mensen handmatig ingevoerd moesten worden. Ook na diverse contacten bleek dat het niet automatisch kon. En dat was best een klus voor 120 personen. Niet echt klant en gebruiksvriendelijk. Het boek en alles wat erbij zat incl snelle levering maakte dit ruimschoots goed!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief! Vele zullen het gaan onthouden voor een volgend moment.

Snelle service en super leuk om cadeau te doen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Leuk en makkelijk

Heel leuk en makkelijk m met elkaar een boekje te maken.

Super handig en heel mooi resultaat!!

Is heel makkelijk en snel in te vullen. Herinneringen sturen is ook heel makkelijk wat een hoop appjes en belletjes scheelt naar iedereen die het in moet vullen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Goede service en kwaliteit

Zelfs in het weekend via chat bereikbaar. Toen ik er achter kwam dat het bestelde boekje foutief geleverd was door PostNL werd er met spoed een nieuw boekje geleverd.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

heel gemakkelijk te maken en zo leuk om te geven!

Voor een oud collega hebben we als collega's het vriendenboekje gemaakt. Leuke vragen en super mooi opgemaakt. Zeker aan te bevelen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger was er ontzettend blij mee

Een mooi cadeau voor je dierbaren

Ik vond het een origineel cadeau. Het is alleen jammer dat je niet zelf de achtergrond kon slechteren. Naast dat is een leuk cadeau wat snel binnen kwam.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Super mooi product

Voor een Corona proof babyshower hebben we een boekje samengesteld. Zag er super uit, mooie vormgeving en snel geleverd! Top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Boekje werd goed ontvangen!

Geweldig!!!

We hebben voor de 18de verjaardag van onze zoon een vriendenboekje gemaakt als verrassing. Hij was super blij mee. ( Ook zijn vriendengroep vond het geweldig! )

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het een heel leuk idee!

Het is een heel leuk kado om te geven

Heel leuk bedacht, leuke ontwerpjes, het werkt makkelijk. Plaatjes om toe te voegen mogen wat meer zijn.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super. Echt leuk

Waardevol herinnering

Dit boek is een mooi cadeau om cadeau te doen aan familie, vrienden en/of collega. Toen het binnenkwam dacht ik wauw wat gaaf.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Moet nog cadeau geven

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag