ontzettend leuk

Voor de 50ste verjaardag van mijn man heb ik (stiekem) ongeveer 80 vrienden en familieleden een link gestuurd voor mijn Receptenboekje. Ruim 60 hebben recepten ingevuld, de reactie zijn ontroerend, grappig, verrassend, lekker en vooral ontroerend. Zijn reactie was fantastisch. Toen het boek klaar was, heb ik contact met Mijn Receptenboekje opgenomen met het verzoek het boek va�a�r een bepaalde datum binnen te hebben, zij reageerde snel en het boekje kwam snel binnen, mooi en goed ingepakt.

Een tijdsdocument

Het vraagt wat inzet om vrienden, familie en collega’s hun bijdrage te laten leveren maar het resultaat is fantastisch. Mijn man is 50 geworden en heeft een tijdsdocument van 70 mensen door heel zijn leven. Ik heb de vragen wat aangepast, oa welke songtekst past bij hem? Zo kreeg ik veel complimenten over de leuke vragen en de uitnodiging wat elk van hen nog eens wilde doen met hem maakt dat hij een heel jaar leuke uitjes heeft met de mensen die hem dierbaar zijn. Het was heel snel binnen dus we hebben het hem op zijn verjaardag kunnen geven. Hij was enorm verrast en heeft veel plezier bij het lezen ervan.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief, men vond het ook een heel leuk idee zeker in corona tijd

Fantastisch cadeautje!

Persoonlijk, mooi gemaakt en ook nog eens perfect voor Covid tijden dat je toch al je vrienden samen in 1 boekje hebt.

• Hoe waren de reacties op het boek? Uitstekend

Aanrader!

Makkelijk te maken, goede instructies en snel antwoord op vragen. Mooi ontwerp.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Het eindresultaat mag er zijn

Het aanmaken van een vriendenboekje gaat gemakkelijk, jammer dat je als maker niet even op het scherm, het totale eindresultaat ziet, zodat je er nog wat foutjes uit kunt halen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel mooi

werkte super makkelijk

De deelnemers hoefde geen account aan te maken. Tijdje terug hadden we een magazine gemaakt voor een andere collega en dat riep veel vragen op bij de deelnemers. Dit was zo gebruiksvriendelijk, waren we heel blij mee. De vragen werden serieus en heel hilarisch ingevuld. We hebben veel lol gehad.. Onze collega was helemaal ontroerd door het boekje. Top cadeau in deze COVID tijd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel erg positief

Het geld waard!

Super makkelijk en een geweldig resultaat!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? In een woord geweldig!!

Zo'n boekje moet iedereen die het nodig heeft, een keer ontvangen!

Wij hebben als vrienden een boekje samengesteld voor een vriendin. Dit boekje hebben we gemaakt om haar te laten weten hoe trots we op haar zijn. We hebben dit boekje gegeven op haar laatste dag van haar reeks chemo/bestralingen. Het maken van het boekje ging erg makkelijk. Alleen had ik met de foto's wat moeite. Dat is wel even uitvogelen om deze in de juiste grote erop te krijgen. Bij de inleiding kreeg ik de foto niet geplaatst zoals ik het wilde. Maar na contact gehad te hebben, waar ik uiterst vriendelijk werd behandeld, is het gelukt. De opmaak wordt vanzelf gemaakt, daar hoefde ik me niet druk om te maken. En dat hebben ze geweldig gedaan, met een leuke indeling en afbeeldingen. Iedereen is super tevreden over het boekje en onze vriendin helemaal blij. Ze leest hem elke keer op nieuw en komt ook elke keer weer wat nieuws te weten over ons. Het boekje is een groot succes. Zowel voor haar als voor ons. Want haar op deze manier te laten weten dat we trots op haar zijn kon niet beter!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend, emotioneel, en super gaaf!

Handige website en leuke vragenlijsten.

De website is gemakkelijk te gebruiken. Je nodigt anderen uit om mee te doen via de email. In het overzicht zie je precies wie al iets heeft ingevuld, heel overzichtelijk. Het enige jammere is dat het ontwerp vrij druk en al snel kinderlijk is. Had graag voor een babyshower iets in de keuze roze blauw of neutraal gehad.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Druk ontwerp maar makkelijk om te maken met z'n allen.

Geweldig leuk kado

Had het boekje gemaakt voor mijn moeder en ze was er superblij mee. Het boekje ziet er geweldig leuk uit, mooie lay-out en leuk verpakt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Stuk voor stuk positief

Schot in de roos.

Ontvanger Paul werd 60 en was tot tranen toe geroerd. Het was een uitdaging om het boekje op tijd in huis te hebben. Dankzij jullie extra inzet en service geslaagd. Boekje moet ooit mee in mijn kist .... dat was zijn reactie

• Kwaliteit N.v.t.
  • Gebruiksvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Leuk concept, met een overzichtelijke site met goede uitleg hoe het in zijn werk gaat.

De site is overzichtelijk en daarbij goed beschreven per stap hoe het in zijn werk gaat. Veel keuze mogelijkheden voor ieder wat. Misschien wel fijner geweest als dit ook met telefoonnummers gestuurd kon worden. Enig nadeel vind ik, dat je alsnog verzendkosten moet betalen. Verzendkosten hoort erbij, echter vind ik als de bestelling op zich al meer als €50,- is de verzendkosten best achterwegen gelaten kunnen worden. Verder zeer te spreken over dit concept!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief en leuk, vooral in deze tijd heeft de persoon toch een beetje het gevoel dat de personen die erin staan er toch bij zijn met hun persoonlijke boodschap.

super leuk

zeer makkelijk en een leuk iets om te doen. aanrader

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super

Super klantvriendelijk zowel de medewerkers als de site

Heel makkelijk in te vullen. Bijhouden was ook een eitje. En het eindresultaat is echt zo gaaf!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Tranen van emotie bij t geven

Mooiste kado voor altijd!

Het maken van een felicitatie boekje in Corona tijd is een mooie oplossing nu niet alle visite langs kan komen. Het kado voor mijn dochter Isa, die 12 werd, heeft nu een tastbare herinnering aan haar verjaardag. Het maken zelf en de reacties en hulp van alle mensen die meededen was erg leuk. Zelfs haar overgrootmoeder (89) vond het leuk om een bijdrage te leveren. Het programma wat wordt gebruikt is super gebruikersvriendelijk en foto's zijn makkelijk up te loaden. Je hoeft geen formaat of iets dergelijks te veranderen. Dus echt geschikt voor dummies! ;-) De finishing touch, die persoonlijk wordt gedaan, maakt het echt helemaal af! Bedankt!

Super leuk cadeau!

De tool werkt eenvoudig en is erg duidelijk. Handig dat iedereen zijn eigen pagina kan maken. Vind het alleen wel wat aan de dure kant, maar het is een erg leuk cadeau om samen te geven.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heerlijk zitten lezen, top cadeau!

Super mooi eind resultaat

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg blij

Heel gebruiksvriendelijk en superleuk geworden

Gebruik van gemaakt voor mijn zoon die 21 is geworden. Aangezien Corona roet in het eten heeft gegooid voor een feestje als alternatief dit boekje. Makkelijk te doen, ook voor mensen die minder handig zijn op de computer. Je kan mensen toevoegen, deleten, de volgorde achteraf wijzigen. En het resultaat is top. Mijn zoon was er erg blij mee en heeft het meteen uitgelezen. Een hele leuke herinnering voor later!

• Hoe waren de reacties op het boek? Top

Wat een leuke en originele verrassing. Is zeer in dank afgenomen. Zag er ook prachtig geprint en ingebonden uit. Dank jullie wel voor een heel leuke verrassing.

• Hoe waren de reacties op het boek? Echt geweldig

Erg makkelijk in te vullen en te regelen en ziet er tof uit

Erg gebruiksvriendelijk! Makkelijk te kiezen en uit te sturen naar de deelnemers. Ook fijn dat er een standaard opmaak is (alhoewel ik me voor kan stellen dat je daar graag iets aan wil tweaken, dan is het geen goede keuze). Ontvanger was ook erg blij met de kwaliteit

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg mooi!

In 1 woord geweldig!

Alles was zo goed geregeld en service geweldig.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontzettend leuk

Leuk en makkelijk in gebruik

We zochten een leuk afscheidsboekje voor een collega. Mijn vriendenboekje bleek de oplossing. Leuk en makkelijk te beheren. De vertrekkende collega was er erg blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Super persoonlijk en origineel cadeau, werkt goed

Handige website voor een persoonlijk cadeau. Al vaker mensen mee verrast en erg blij mee!

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Leuk alternatief in corona tijd!

Een leuk alternatief om zwangere vriendin toch iets tastbaars te geven in deze tijd waarin we niet bij elkaar mogen zijn. Het boekje is mooi vorm gegeven en een mooi cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast en dankbaar!

Goede kwaliteit en uitstekende service

Heb voor mijn vriendin een boekje laten maken. Iedereen was er erg over te spreken. Wat zeker een pluspunt is is dat het allemaal makkelijk in te vullen is. Er is zelfs een spoed opdracht van gemaakt, zodat ik het boekje op tijd binnen had!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Allemaal heel erg positief

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag