Heel mooi resultaat

Een leuke manier omnin coronation toch een samenhorigheidsgevoel te creëren bij het vieren van een 60jarige

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief..wel jammer dat er geen link bestaat om het boekje te delen met de deelnemers

Heel mooi en gebruiksvriendelijk!

Het idee van een vriendenboekje ter afscheid van een collega ontstond, toen kwam ik al googelend op deze site. In deze tijd van veel thuiswerken bleek dit een ideale manier om iedereen snel iets in te laten vullen en er foto's bij te voegen. Super fijn om makkelijk te zien wie er nog wat moest inleveren en daaraan te herinneren en de optie van het toevoegen van foto pagina's om het nog persoonlijker te maken. Het geheel was mooi afgewerkt met ringband en harde kaft en mooie achtergronden. Mijn collega was er ook erg blij mee.

• Service

Het is heel goed geregeld, alles is heel duidelijk. Als je een vraag hebt krijg je snel antwoord. Een echte aanrader om cadeau te geven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk

Heel leuk en origineel, jammer dat je bij een tikfoutje gelijk de hele zin/tekst opnieuw moet tikken

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk!

Snel, makkelijk en erg leuk!

Ik heb nu voor de 2de keer een vriendenboekje gemaakt. Dit is erg leuk om te geven en nog leuker om te maken. Ook omdat je de stijl en de vragen kan aanpassen. Daarbij was de service ook helemaal top! Ik was bang dat het te laat zou binnen komen, via de chat hebben ze er toen kosteloos een spoedje van gemaakt. Heel blij met de service en het meedenken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was blij verrast met het resultaat

Wat een GEWELDIG cadeau!

We hebben dit cadeau gedaan aan een collega die op pensioen vertrok. Het mooiste, persoonlijkste en leukste cadeau wat je je kunt inbeelden. Zeer goede website, makkelijk te maken en af te werken. Gewoonweg TOP!

Leuk eindresultaat!

Na verkeerde druk, 2 boekjes door elkaar gehusseld te hebben werd er heel snel en goed gereageerd. Het is door de mooie opmaak een heel mooi eind resultaat geworden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast.

Geweldig boekje

Leuk om te zien hoe het eindresultaat is.

• Service

Zeer goede klantenservice en mooi resultaat.

Zeer goede klantenservice en het boekje is echt heel erg mooi geworden.

Super mooi gemaakt

Het is super handig om te maken, en uiteindelijk een heel mooi eind product. Wij als makers waren er heel trots op, maar de collega voor wie het was vond het ook erg leuk!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super goed, iedereen vind het erg leuk.

Super concept!

Wat een onwijs leuk kado om te maken en ook om te geven! Super goede service ook en heel gemakkelijk te maken. Echt een aanrader!

Supermooi en persoonlijk

Het mooie is dat je niet meer diep in je geheugen hoeft te graven om een annekdote over bv een collega op te kunnen schrijven. Door leuke vragen te stellen is dit voor iedereen te doen in een niet al te grote tijdsbesteding. De kwaliteit van het boekje is echt heel goed! Ziet er echt top uit!

• Service

Een creatief en mooi kado!

We hebben een receptenboekje gemaakt voor het afscheid van een collega die met pensioen ging. Zon makkelijke manier om online tot een persoonlijk en creatief kado te komen! De instellingen zijn flexibel en makkelijk in te stellen, je kunt reminders sturen naar collegas die hun recept nog niet hebben aangeleverd en de service was super vriendelijk en snel toen we zelf wat te laat waren met bestellen. Echte aanrader dus!

Dat dit boek acht was die ik heb laten maken, zegt genoeg!

Goede service. Snel. Makkelijk in gebruik En elke keer is het weer een hele grote verrassing voor de ontvanger.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Een grote lach op het gezicht.

Doet wat wordt beloofd!

Mooi vormgegeven. Volop ruimte voor eigen inbreng als je dat wilt. Redelijk aan de prijs, maar dan heb je ook wat.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Superleuk cadeau

Makkelijk te organiseren, aan te passen. Mooi stevig boekje. Het was een groot succes.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger was er erg enthousiast over

Duidelijk makkelijk om mee te werken

Positief duidelijk en overzichtelijk

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk en positief.

Leuk boekje

Leuk kleurijk boekje om te geven! Makkelijk zo online. Handig dat er vragen als voorbeeld al in staan maar ook dat je ze kunt aanpassen. Leuk dat je 2 foto's toe kunt voegen. Een beetje jammer vond ik wel bij de fotopagina dat iedere foto/ bestand die je kon uploaden een kader er omheen kreeg. Deze kon je niet verwijderen of aanpassen in kleur. En het "bewerken" van de foto pagina is net wat ander dan normaal. Maar het resultaat van het boekje is top!

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Geslaagd cadeau

Cadeau gegeven aan mijn moeder voor haar 60e verjaardag. Ze had graag een groot feest willen geven, maar dat ging uiteraard helaas niet. Daarom hebben we aan de vrienden en familie die ze eigenlijk op haar feest had willen uitnodigen gevraagd een bijdrage te leveren aan het vriendenboekje. Ze was totaal verrast vooral door de inhoud, maar ook door het "mooie" boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Is een prachtig boekje geworden!

Perfect afscheidscadeau in Corona tijd, je hoeft alleen de e-mail adressen in te voeren. Ideaal systeem, je kan rustig, met onderbrekingen je tekst en foto’s toevoegen. Vragen kun je helemaal op maat maken en het resultaat is perfect verzorgd. Waar mensen geen foto’s hadden ingevoegd, hebben ze met plaatjes opgevuld. Top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Moet het nog geven, beetje lastig nu om langs te gaan met een aantal collega’s.

Mooie herinnering aan collegas

Gebruiksvriendelijk Sortering op hoofdvakken zou wat mij betreft anders ingeregeld kunnen worden zodat je niet een voor een hoeft te verslepen.

super

Heel makkelijk te maken voor een grote groep. Wij hadden het familieboekje gemaakt met alle neven en nichtjes en ooms en tantes. Super leuk resultaat in een heel mooi format, een echte aanrader.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super leuk

Moeizaam en teleurstellend, maar toch een mooi eindproduct

Goeiemorgen, in principe had ik me voorgenomen om mijn feedback bij me te houden, maar nu jullie erom vragen... - Het belangrijkste punt is dat mijn uitnodiging niet aankwam bij de personen die een hotmail.com e-mail adres hebben. Daar kreeg ik geen melding van, maar daar moest ik achter komen toen ik mensen na ging bellen toen ze tegen de deadline nog niks hadden ingevuld. Gelukkig viel bij mij het kwartje en konden die mensen via het e-mail adres van een partner toch deelnemen en gehaast op het laatste moment de bladzijde invullen. - Daarnaast mist er een persoon in ons vriendenboekje. Deze persoon is zo enthousiast geweest om het mailtje door te sturen aan iemand die ook wel in het boekje erbij kon (iemand die ik niet gekozen had). Deze laatste persoon is nu wel opgenomen in het boekje, de eerste niet. Een aantal dagen voor afronding had ik de pagina van de eerste persoon gecontroleerd en toen klopte het nog. Na levering van het boekje kon ik niet meer in de digitale omgeving om te kijken hoe die pagina nu invulling had. - Het laatste punt is bij jullie bekend: De kaften zaten scheef tegenover elkaar en daarvoor heb ik een nieuw boekje ontvangen. Dit draagt bij aan het moeizame proces. Tot slot vind ik gewoon dat er niet zoveel mis mag gaan bij zo'n duur product. Vanwege het mooie ontwerp heb ik voor jullie gekozen, de kosten daarbij overwegend. Maar als ik dit van te voren allemaal had geweten dan had ik voor iets anders gekozen. Kinderziektes zijn niet erg, maar start dan op met een korting.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Fantastisch concept

Het is heel fijn dat alles digitaal werkt, zo kan je toch iets leuks maken zonder dat je bij iedereen lamgs moet gaan. Het zou alleen nog beter, als je t zou kunnen delen met een link. Dan hoef je ook niet achter de emailadressen aan, van mensen die je vaak minder goed kent. Ze hadden een ontzettend snelle levering, dat was fijn. Ik had alleen random quotes en plaatjes in mijn boekje erbij gekregen, die ik zelf niet heb uitgezocht. Dat vond ik wel gek, maar al bij al is dit echt een fantastisch concept.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontzettend positief

Mooi boekje en prima service

Het boekje is van zeer mooie kwaliteit en echt een leuk kado om te geven bij een speciale gelegenheid. De service is daarnaast ook top! Toeneming boekje was kwijt geraakt bij de post, werd er direct een nieuwe opgestuurd, waardoor we hem toch nog op tijd binnen hadden voor de babyshower! Top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag