Leuk, wel prijzig

Mede door corona is dit een mooie passende en blijvende herinnering die erg dierbaar is. Echter vanwege het uitnodigen van veel vrienden werd het m.i. relatief duur. Verder werkt de software niet prettig.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? emotione

Leuk, keurig

Alles prima verlopen. Leuk resultaat. Iedereen blij

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Super gemakkelijk te gebruiken tool met een fantastisch resultaat

Puur "toevallig" hier terecht gekomen met wat zoekwerk op Google. Onze collega die met pensioen ging was heel aangenaam verrast. Wat heerlijk om zo iets te hebben. Zeker in corona-tijden heel fijn! De foto pagina's zijn prima te doen. Als je zelf echter wat preciezer bent in aanpassingen, is het iets minder. In/uit zoomen, groter kleiner maken. Zou bijvoorbeeld al fijn zijn als de crop-tool ook de mogelijk had om de maten vast te houden, ipv alleen maar vrije vorm.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg positief

Erg mooie lay-out.

Erg mooie lay-out. Maar ik mis op de extra foto pagina's meer mogelijkheden om aan te passen en foto's neer te zetten. En vooral voor de prijs die het kostte.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Nog niet aan de persoon gegeven

Top boekje

Een super leuk boekje om te geven voor een hele mooie herinnering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast!

Wow! Wat is dit leuk!

We hebben op korte termijn een vriendenboekje gemaakt voor mijn jarige dochter van 18. Tot onze verbazing reageerde alle familie en vrienden binnen twee dagen...zelfs opa en oma van 90 konden makkelijk met het format werken. Het eindresultaat is fantastisch. Mooie foto's en leuke vormgeving. Echt een prachtige herinnering voor later!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk! Alle vrienden hebben 's avonds ook meegedaan aan een Kahoot....zo waren ze online toch op de 18e verjaardag van mijn dochter.

Wat een geweldig concept! Gemakkelijk en heel persoonlijk!

Wat een ontdekking dat dit bestaat! Precies wat we nodig hadden om tot een persoonlijk afscheidscadeautje voor onze collega te komen. We hebben heel wat leuke herinneringen opgebouwd tijdens onze gezamenlijke eetmomenten, dus elk recept heeft daar een linkje naartoe, erg leuk! Service was geweldig! via de chat kon ik al mijn vragen kwijt en werd ik goed geholpen. Het is super leuk geworden en werd erg leuk ontvangen!

Hartverwarmend

Het vriendenboekje is een hele leuke manier om in coronatijd aan een jubileum toch een speciaal viermoment mee te geven en mensen op afstand toch even heel dichtbij te laten zijn!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

GEWELDIG

Wat een leuke manier om alle dierbare mensen in je leven iets over jou als persoon te laten schrijven. Gebundeld in een prachtig boek. Fijn aandenken om dikwijls in terug te bladeren.

• Hoe waren de reacties op het boek? Superleuk

Leuk, snel en makkelijk

Leuk en makkelijk in te vullen. Snel geleverd. Jammer dat je de tekst op de omslag niet aan kan passen

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Een kleine moeite voor degene die het invullen. Eigen vragen erbij bedenken, maakt het nog persoonlijker. Makkelijke site om mee te werken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Wederom zo blij met Mijn Vriendenboekje

Dit zijn prachtige cadeaus om te geven. Het laatste boekje wat ik heb gemaakt is gericht aan een zieke collega die wij hoopten op te vrolijken. Zij was er erg blij mee en helemaal ontroerd, dus mijn missie was geslaagd! Bedankt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Top service en mooi boekje

Ik maakte een boekje voor iemand die 50 werd, maar het boekje zou te laat komen. Via de klantenservice met iemand gechat en de bestelling werd gratis een ‘spoedgeval’. Boekje kwam ruim op tijd! Heel blij mee

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Een prachtig cadeau vond hij het

Wat een leuke, gebruiksvriendelijke site en wat een top resultaat!

Ben hevige fan! Wanneer je start, wordt alles heel duidelijk uitgelegd. Het is enorm gebruiksvriendelijk. Heel handig dat je tot de allerlaatste moment mensen kan uitnodigen bijvoorbeeld. De combinatie van foto's en de vragen maakt dat men geneigd is om er werk van te maken. En wat een leuk resultaat! Een heel geslaagd cadeau ;)

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Nog nooit zo goed geholpen

Ik ben denk ik oprecht nog nooit zo goed geholpen via een website. Het boekje is heel gebruikersvriendelijk om in te vullen. Ik kreeg super snel antwoord via de klantenservice en ze waren heel behulpzaam. Het boekje ziet er ook nog eens prachtig uit! Ik heb heel veel zin om het te gaan geven! Echt een aanrader dit!

• Service

Een heel bijzonder cadeau om te geven maar zeker ook om te ontvangen!

Werkt super goed, een mail met een link van persoonlijke pagina. Uiteindelijk een prachtig receptenboekje met een blijvende herinnering aan je collegas. Ontvanger was er super blij mee.

er leuke manier om iemand in het zonnetje te zetten.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? leuk

Een uniek persoonlijk cadeau.

In deze tijd mogen verjaardagen eigenlijk niet echt gevierd worden. Toch wilden wij mijn moeder laten weten dat veel mensen van haar houden en aan haar gedacht hebben voor haar 80ste verjaardag. De mooie woorden van mensen uit verschillende fasen van haar leven hebben van dit boek een uniek persoonlijk cadeau gemaakt. Mijn moeder had zeer weinig visite, maar aandacht van meer mensen dan op een 'normale' verjaardag. Kortom; een heel blije moeder. Bedankt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast en positief.

ontzettend leuk geschenk!

Wij hebben het boekje 'omgetoverd' tot welkomstboekje voor een nieuwe collega. Omdat het starten met een nieuwe baan in deze corona-tijden waarin veel wordt thuisgewerkt, het niet makkelijk maakt om je collega's te leren kennen, vonden we dit een ideale oplossing. Daarbij is het ook leuk om even te lezen wat de collega's hebben ingevuld die je denkt al beter te kennen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? leuk! we

Erg leuk en super makkelijk te maken

Ik heb het boekje laten maken voor de 21 ste verjaardag van mijn dochter. Zij vond het boekje geweldig.

• Service

Geweldig mooi boekje geworden!

Heel mooi afgewerkt, super leuk om geven! Werd snel geleverd. Met vragen kon ik gemakkelijk chatten met een medewerker.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch, iedereen wilde wel zo’n boekje krijgen.

Een super mooi, makkelijk, gebruiksvriendelijk programma met een heel mooi dierbaar boekje als resultaat.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontroerend

Mooi boekje!

Het vriendenboekje is erg mooi geworden. Kwaliteit is top en de site is voor iedereen handig in gebruik Als ik kritisch mag zijn vind ik 100 euro (ongeveer 45 pagina’s) wel wat veel geld voor een boekje en dan ook nog verzendkosten. De foto vakjes mogen wat groter.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Mijn vader vond het een prachtig cadeau

Heel waardevol

Super easy om te maken! Dit is zo'n waardevol kado. Ik heb het zelf gekregen toen ik in verwachting was en heb er nu al 3 gemaakt voor andere vriendinnen. Ze zijn er stuk voor stuk super blij mee!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Van super blij tot emotioneel

Heel orgineel!

Ik heb via mijnvriendenboekje.nl een boekje gemaakt voor mijn zusje die in Corona tijd jarig is. Omdat ze zelf verpleegkundige is en altijd voor iedereen klaarstaat. (Zowel voor haar collega’s in het ziekenhuis als voor haar vrienden/familie) Er kon door Corona niemand op haar verjaardag komen. En vriendenboekje.nl zorgde ervoor dat het boekje exact op haar verjaardag bezorgd werft. Ze was ontzettend blij verrast! Bedankt hiervoor:-) Ze liet ons het eindresultaat zien via zoom. Het eindresultaat was super!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was erg enthousiast!

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag