Leuk idee, maar zeer bewerkelijk

Het idee is leuk en de opzet zit ook goed in elkaar, alleen is het jammer dat men niet meer foto's per persoon kan aanleveren op hun eigen pagina en wanneer je zelf nog extra foto's wil toevoegen op de losse pagina's is de opmaak van de layout dramatische, zeer klantonvriendelijk. Ik ben erg handig met apple albums maken, daar zou je een voorbeeld aan kunnen nemen. Dit was niet te doen, en voordat je door hebt dat er meerder foto's op een pagina kunnen ben je een uur verder. Maar verder dik tevreden!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Goed, erg leuk boekje geworden!

Ik vond het erg gemakkelijk om te gebruiken. Leuk dat je zo veel mensen kan toevoegen en veel vragen zelf kan kiezen. Wat ik een beetje jammer vond, was dat als mensen geen foto hadden toegevoegd, er automatisch een foto van bijvoorbeeld een strand kwam te staan. Dit was niet van tevoren aangegeven, dus dat was wel een beetje jammer.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed, super leuk.

Maximaal gemak en plezier!

Gemakkelijk, leuk om te doen en nog leuker om te geven!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief!

Een geweldig leuke verrassing

Onze vriendin verrast voor haar 50 ste verjaardag met een vrienden boekje met 30 verschillende verhaaltjes, foto's, gekleurde bladzijden van haar vrienden. Voor de vrienden een half uurtje tijd om het in te vullen, voor haar een boekje om regelmatig weer even door te bladeren. Ze was enorm verrast.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk!

Erg leuk kado idee

Erg leuk kado idee met voor iedereen de mogelijkheid om een persoonlijke touch mee te geven. Daarnaast zou ik heel graag een kleine preview willen zien voordat het document definitief geprint wordt voor de verdeling van foto's en de laatste check van foto's

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief en verrassend

Leuk idee

Leuk idee maar wel prijzig als je de kosten niet deelt

• Service

Een feestje om met gemak te maken

Ik zocht een Vriendenboekje voor mijn zus, die 40 jaar werd. Ik heb alle vrienden, familie en collega'a uitgenodigd via de mail. Zij konden via hun eigen link invullen. Alles wijst zich vanzelf en het systeem is erg gebruikersvriendelijk. Vianeen overzicht kan je zien hoever iemand is met invullen of al de pagina heeft afgerond. Ik zag even niet zo snel hoe je pagina's kon rangschikken (staat er ook duidelijk) en toen ik contact opnam met de chat, reageerde iemand binnen een paar minuten! Ook heb ik foto pagina's toegevoegd.. Wat een voorpret had ik al! Na het bestellen op maandag had ik het boek al vrijdag (het zou uiterlijk 7 werkdagen duren), super!! Ik heb alles zelf betaald samen met mijn ouders maar je kan ook per vriend/familielid/collega een bijdrage vragen, dan ben je maar 3-4 € p.p. kwijt.. Wat ook handig is dat je kan inzien wat iedereen schrijft én dat je pagina's kan aanpassen (spelfouten) of foto's kan toevoegen. Het eindresultaat was prachtig, op foto's die niet aangeleverd waren stonden andere foto's ingevuld door het bedrijf zelf. Mijn zus was echt super verrast(o, staat die er ook in en die ook). Ik zeg top cadeau, als je twijfelt doen!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Mijn zus vond het geweldig, ze was er oprecht heel blij mee. Ikzelf en mijn moeder (mede besteller) waren erg blij met het resultaat het is echt erg mooi geworden

Heel mooi

Heb een boekje laten maken voor mijn dochter 21e verjaardag, ze was helemaal blij toen ze het open maakte, ze werdt heel emotioneel helemaal happy

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel leuk

Zeer waardevol cadeau

Een prachtige manier om iemand te laten weten wat hij/zij voor ons betekent. Mooie vormgeving. Ook was het boekje leuk verpakt. We zijn heel goed geholpen bij vragen en wensen. Het is makkelijk in te vullen voor iedereen. Het programma is erg gebruiksvriendelijk. De prijs vind ik wel fors als de kosten niet onder de bijdragers wordt verdeeld.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneel in positieve zin!

Onze college was super enthousiast over het vriendenboekje.

Wat een fijne manier om afscheid te nemen van een collega tijdens deze coronatijden. Dat maakte het nog net iets leuker en vooral persoonlijker. Heel gebruiksvriendelijke website en zeer snelle en vriendelijke klantenservice. Het resultaat zag er ook echt goed uit. Onze collega was zeer blij met het cadeautje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Een mooie herinnering

Makkelijk samen te stellen. Goede kwsliteit. Aan te passen aan eigen wensen. Snelle levering

• Hoe waren de reacties op het boek? Positied

Erg makkelijke site waar een origineel en leuk boekje kan worden gemaakt

Handig om zo iedereen uit te kunnen nodigen en iedereen makkelijk een eigen pagina kan maken. Erg origineel en leuk vorm gegeven, echt een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief! Mooi ingepakt!

Heel makkelijk en goed te maken.

Het systeem lag er even uit net toen ik alles wilde versturen maar via de knop snel contact gezocht en gevonden en alles was redelijk snel weer opgelost. Je kunt proces heel goed volgen via de knoppen onderin. Zeer gebruiksvriendelijk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? iedereen vond het leuk

Een prachtig boekje als mooie herinnering

We hebben een familie boekje gemaakt voor onze moeder/oma. Alle kinderen met aanhang, kleinkinderen en achterkleinkinderen hebben alle vragen beantwoord en mooie foto's toegevoegd. Zeker nu in corona is dat een mooie manier voor oma om aan iedereen te kunnen denken. Het is en stevig boekje met mooie kwaliteit foto's. En waar iemand geen foto heeft geplaatst is een keurige afbeelding in het thema geplaatst. We zijn meer dan tevreden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief.

Top cadeau!

Het is makkelijk om te maken, ziet er leuk uit en het is snel gedrukt

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Heel tevreden met het eindresultaat

In het begin was het even puzzelen hoe het werkte maar al snel was het duidelijk. Gebruiksvriendelijk, fijn dat alles online kon in deze Corona tijd. Ook heel leuk dat je ook zelf nog foto’s kon toevoegen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Mijn ervaring met vriendenboekje.nl is echt fantastisch. Een makkelijke duidelijke website. Heel gebruikersvriendelijk. Het uiteindelijke resultaat is schitterend. De service is top!! Ik zeg..... Doen!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar goede reacties en degene voor wie het bestemd was, heeft een onvergetelijke dag gehad, met dit mooie boek als herinnering!!

Goed cadeau tijdens COVID!

Erg leuk cadeau! Goed ontvangen bij de ontvanger. Ook iedereen die een pagina ingevuld hebben waren enthousiast! Ik zou het zo nog een keer bestellen. Het enige wat erg jammer is aan het boek, is dat je niet een inkijk exemplaar/voorbeeld van het uiteindelijke product kan zien. Je kan wel de stijl kiezen, maar niet zien hoe het er nou ECHT uit komt te zien. Toen wij het ontvingen zaten er extra plaatjes en een spreekwoord per persoon op de persoonlijke pagina's. Op zich best een leuk idee, maar sommige spreekwoorden waren erg saai, of paste totaal niet bij het cadeau/persoon. Wij hadden liever extra foto's bijgevoegd. Daarnaast is de website niet echt gebruiksvriendelijk/overzichtelijk. Het welkomswoord kan je ook niet tussentijds opslaan. Deze veranderd telkens weer, dus wanneer je wilt bestellen moet je de laatse keer het boek goed doorlopen en het welkomswoord aanpassen, dan wordt deze goed afgedrukt.

Waardevol geschenk!

Echt een aanrader om iemand op een bijzondere manier te verassen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alle genodigden hebben een bijdrage geleverd. De ontvanger was onder de indruk van het boek.

Heel erg leuk!!!

Super leuk en makkelijk om te maken, het is een mooi boekje geworden!! Ik zou het iedereen aanraden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel erg leuk

Ontzettend leuk!

Makkelijk te maken en de uitvoering is top!

Makkelijke software, mooi opgemaakt

Iedereen (jong en oud), kon de software goed gebruiken, zowel op de telefoon als op de computer. De opmaak is erg mooi en kwaliteit van afdrukken goed. Heel soms (bij één van de 26) ging er iets mis met opslaan van antwoorden. Dus tussentijds opslaan of een screenshot maken voor de zekerheid is geen overbodige luxe.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ontvanger was er heel blij mee.

Geweldig en dierbaar cadeau

Eenvoudig en gebruiksvriendelijk opgezet Eindresultaat zeer verzorgd. Fijne vormgeving vanuit vriendenboekje.nl Fantastische reacties van collega's

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast, iedereen wil zo'n boekje hebben!

Jullie boek is top

Wij konden een mooi boek maken voor een dierbare in moeilijke tijden Met behulp van jullie vrienden boekje hebben we haar weer helemaal op kunnen fleuren

• Hoe waren de reacties op het boek? Echt super

veel leuke reacties