Het is een fantastisch boek geworden !!

Het is een heel mooi boek geworden. Een mooi kado om elke keer na terug te kijken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk

Super leuk!!!!

Super makkelijk om iedereen, vanuit huis, een pagina voor het boekje te laten maken en het wordt heel mooi in elkaar gezet en vorm gegeven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super

Prima produkt

Zeer tevreden over het resultaat

Degene waarvoor we het boekje gemaakt hebben was zo ontroerd. Het was eenvoudig om te maken en het zag er mooi en verzorgd uit.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

GEWELDIG

Zo super leuk om dit kado te kunnen geven, ik heb er nu voor beide zwangere dochters een laten maken. Helaas ging door Corona de babyshowers voor geen van beide door dus is dit helemaal geweldig zodat toch iedereen nog iets kan doen. Service en bereikbaarheid is helemaal prima .. Kortom ECHT een aanrader voor welke gelegenheid dan ook !!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk

Super goed, leuk en lollig mooi aandenken !!

Het ziet er top uit en een super leuk cadeau om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!!

Wauw!

Ik ben grote fan! Zeker in deze tijden waar alles online moet gebeuren, is dit idee super! Het collegaboek was fantastisch. Een geschenk waar onze collega nog maanden kan in lezen en jaren kan van genieten. Niet goedkoop, maar elke euro waard! Eén tip: graag nog wat extra functies inbouwen bij de fotopagina's.

Super service!

Ik heb een babyshowerboekje gemaakt. Bij het eerste boekje waren twee dingen verschoven. Nadat ik dit heb aangegeven is de volgende dag gelijk een nieuw boekje opgestuurd. Super service!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super!!

Erg leuk makkelijk in gebruik en super leuk resultaat

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Makkelijk te maken Goed dat je elke dag een update krijgt Snel antwoord bij vragen Mooi resultaat Als er mensen geen foto’s uploaden dan valt dit niet op in de toffe lay-out

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Origineel en mooi afgedrukt

Blij verrast

Ik was blij verrast om met zo'n leuk afscheidskado aan te komen bij mijn collega.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

wat een dankbaar cadeau

Heel laagdrempelig voor iedereen om iets in te vullen. Nadat alles goed staat en je hem afrond is de verrassing enorm als je ziet hoe hij uiteindelijk eruit komt. Het is ook erg leuk ontvangen door het jubileum paar en heb al meerdere malen een dank je gekregen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? dankbaar

Geweldig cadeau om te geven!

Wat een super cadeau is dit boekje om te geven zeg! Wij hadden het boekje met alle collega's gemaakt voor een bijzondere verjaardag van een Sarah collega. Het werkt heel erg gemakkelijk. Je kunt zelf de vragen samenstellen of de standaard vragenlijst gebruiken. Via een mail nodig je iedereen uit en kan iedereen op zijn eigen geschikte moment foto's en tekst toevoegen. Je kunt reminders sturen en zelfs als je klaar bent kun je een mail om de kosten samen te delen eruit doen. Hoe handig is dat! Wij hebben een collega super blij gemaakt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief!

Waardevol kado en makkelijk samen te maken

Waardevol kado Heel makkelijk te maken Fijn dat je tussentijds kan opslaan en als eindgebruiker nog kan editen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top!

Enorm waardevol cadeau om te geven of te krijgen!

Handig om met een grote groep te gelijk in te vullen. Het eindresultaat is erg mooi!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? emotioneel en blij!

Na een tip van een collega een Anti Heimweeboekje gemaakt. De website is erg gebruikersvriendelijk voor de deelnemers. Ook de nabewerking door mij ging heel gemakkelijk. Via de chat heel snel een antwoord op mijn vragen. Voor herhaling vatbaar!

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Super mooi

Leuk om een collega een leuk Persoonlijk origineel cadeau Te geven

• Hoe waren de reacties op het boek? Blije collega

Super leuk!

Super leuk en makkelijk om te maken, groot gebaar met geven. Een babyshower zat er niet in met de huidige maatregelen dus wij hebben alle gasten, familie en vrienden opgetrommeld om een pagina in te vullen voor het babyshowerboek, nu hebben ze niet alleen een tastbare herinnering vol met gelukswensen van bijzondere tijd maar ook grappige weetjes over iedereen die de baby ook later met plezier terug kan lezen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Een grote glimlach en een paar traantjes

leuk en makkelijk

Het is fijn als een groot gedeelte van het proces voor je wordt gedaan, incl de layout en de interactie met alle deelnemers

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Mooie lay-out, makkelijk in te vullen

Online alles overzichtelijk en makkelijk in te vullen. Leuke lay-outs om uit te kiezen. Ook leuk dat je nog extra foto pagina's kan toevoegen. Cadeau was goed in de smaak gevallen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Goede service, mooi resultaat

De link naar de persoonlijke paginas werkte niet direct, dit werd echter meteen opgepakt en snel opgelost. Het eindresultaat is prachtig en met zorg ingepakt. Een mooi cadeau om te geven en in dit geval was de ontvanger ook heel blij!

Bijzonder cadeau!

Het werkt erg handig, je kan makkelijk mensen toevoegen en degene aan wie ik het cadeau gaf, was er hartstikke blij mee. Prijs-kwaliteit is dik in orde. De klantenservice vond ik ook goed, ik had nog wat aanvullende vragen, die werden allemaal binnen een dag beantwoord.

Wat een fantastische cadeau

Al op de derde pagina emoties bij mijn zoon. In deze tijd vooral echt een warme herinnering voor degene die het geeft maar vooral voor degene die het krijgt. Ook heb ik veel gelachen om de antwoorden die pubers geven ;-)

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Origineel geschenk voor zowel de ontvanger als de schenker

Een geschenk is pas goed als je het even graag mag geven dan je het mag ontvangen en dat kan van het vriendenboekje zeker en vast gezegd worden. Zowel het plezier dat alle collega's hadden om het boekje samen te stellen als de mooie herinneringen die we mochten meegeven aan de op pensioengaande collega die het mag ontvangen zijn onvervangbaar. En klein geschenk met een grote waarde. Ook het zeer gebruiksvriendelijke format en de mooie aflevering is zeker en vast een pluspunt. Een echte aanrader

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? over de ganse lijn positief

Superleuk cadeau voor een 30 jarige verjaardag

We wilden iets speciaals doen voor een vriendin haar 30e verjaardag. We wilden een vriendenboekje maken, maar het vormgeven zou ons ontzettend veel tijd kosten. Toen kwamen we uit op vriendenboekje.nl. Een hele handige site met mooie vormgeving en een handige interface waarin we makkelijk mensen konden uitnodigen voor het vriendenboekje. Onze vriendin was er ontzettend blij mee en vond het een heel speciaal cadeau. Voor een andere vriendin gaan we nu ook gebruik maken van Vriendenboekje.nl, dus ik zou het zeker aanraden!

• Hoe waren de reacties op het boek? Leuk

Binckhorstlaan 36