Heel leuk cadeau voor een feestje op afstand!

Mijn moeder ging na 46 jaar werken met pensioen, en we hebben haar als cadeau een collegaboekje gegeven. Ze heeft het vandaag gekregen en is erg heel blij mee! Omdat door Corona niet iedereen bij haar afscheid kon zijn, heeft ze door het boekje toch het gevoel dat iedereen er bij was. Een erg leuke herinnering, een mooi vormgegeven boek. Ook ben ik heel goed geholpen terwijl ik zelf de inleiding vergeten was. Al met al een echte aanrader en ik ga zeker vaker boeken laten maken!

Leuk en persoonlijk cadeau

Toen ik afscheid nam heb ik van mijn collegas een receptenboekje gekregen. Een mooie combinatie van recepten, lieve woorden en leuke verhalen. Zelfs de beantwoorde vragen hadden nog met eten te maken zoals wat schiet bij mij in het verkeerde keelgat of waar hebben we smakelijk om gelachen. Erg grappig! Zowel de binnen- als de buitenkant van het boekje ziet er erg mooi uit met frisse afbeeldingen en er was ook nog ruimte om fotos te plaatsen. Heel geschikt dus als afscheidscadeau en hee erg leuk om te ontvangen.

Een topper!

Mijnvriendenboekje.nl kwam ik tegen via Instagram. Het was erg makkelijk om vrienden uit te nodigen om een toevoeging aan het boekje te doen, dit maakte het samenstellen van een boekje een eitje. Het bestellen was makkelijk, en de klantenservice reageerde direct op mijn vragen. Ook werd ik erg goed geholpen toen ik iets wilde wat afweek van normaal. Ik zou deze website en dienst zeker aanbevelen aan een vriend.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? We gaan hem zaterdag pas geven

Echt een heel gaaf boekje geworden!!

Top !

Waardevol

Voor mijn man zijn 50e gemaakt. Meer omdat ik niets wist en het mij zelf gewoon leuk leek. Het boek viel zo enorm goed in de smaak!! Tot tranen toe geroerd!! Vrienden van vroeger, zieke vrienden die er toch nog in staan. Familie op hoge leeftijd... zo waardevol!! Staan zoveel mooie herinneringen in!! Echt super!!! Alle visite zat dan ook eerst een uur te lezen, iedereen was benieuwd naar het eindresultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend, iedereen wilt het nu!

Mooi resultaat. Ik vroeg of het boekje eerder geleverd kon worden omdat ik hem aan de late kant had besteld. Was geen probleem! Super

• Hoe waren de reacties op het boek? Super mooi

GEWELDIG!!!!!

Wat een succes dit boekje! Ontzettend makkelijk te maken voor iedereen. De ontvangster vond het super leuk zon persoonlijk boekje!

Geweldig leuk en goede service

Onlangs heb ik een boekje gemaakt, het is erg mooi geworden en word erg leuk verpakt. Het programma zat erg goed in elkaar en als ik vragen had kon ik ze via de chat direct stellen, en werden naar te te vredenheid beantwoord.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk

Leuk nieuw idee, waarmee je iemand onwijs blij maakt. Het is een blijvend cadeau. Mijn vriendin zei; zo leuk! Dit is een cadeau voor het leven. Zelf heb ik een coachpraktijk en heb voor twee leden het receptenboekje gemaakt. Heb het hen nog niet overhandigd. Zelf lijkt het me onwijs om meer leden blij mee te mogen maken. Wellicht dat ik het aan hen kan doorverkopen anders word het voor mij wel een wat prijzig.

Heel mooi resultaat en zeer gebruiksvriendelijk

Heel gebruiksvriendelijke voor de organisator! Eindresultaat was super mooi. Zeer geschikt cadeau bij verschillende gelegenheden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!!

Super leuk boekje om een dierbare mee te verrassen

Ik heb het boekje samengesteld voor lieve vrienden die hun 1e gezamenlijke baby verwachten en dit was extra leuk nu er tijdens corona pandemie geen babyshower mag worden gehouden. Veel familie en vrienden konden nu hun wensen uitspreken in dit boekje. Ook super leuk om nog enkele foto pagina's toe te kunnen voegen. Alleen had ik deze pagina's voorin willen doen en heb ik pas na het drukken gezien dat ze achterin zitten. Blijkt dat ik dat aan had moeten passen net als bij de volgorde van de vrienden. Verder vind ik de indeling en decoratie super mooi gedaan bij jullie. Het boekje wordt volgend weekend pas aangeboden maar ik weet zeker dat ze het super leuk gaan vinden. De grootouders n peettante hebben het wel al gezien en zijn super enthousiast.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De mensen die het tot nu toe gezien hebben zijn super enthousiast. Het boekje is nog niet overhandigd aan de vrienden

Fantastisch!!

Een geweldig cadeau. Heel leuk om met elkaar te maken. Het werkt ook heel makkelijk. Alles gebeurt online. Service is super. Makkelijk bereikbaar. Echt een aanrader.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Niet te beschrijven hoe leuk mn moeder het vond.

Heel fijn! Enige minpuntje wat ik zou kunnen noemen is dat de levertijd zo lang is

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Prachtig, leuk boekje geworden!

Leuk om dit te mogen maken voor onze vriendin! Heel makkelijk voor de deelnemers en prachtig resultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De reacties waren heel positief! Iedereen was heel enthousiast!

Mooi resultaat!

Makkelijk systeem, goed geholpen bij vragen, mooi resultaat.

mooi verzorgd boekje

Voor een collega die benoemd werd tot notaris, hebben we een vriendenboekje gemaakt. Het beantwoorden van ogenschijnlijke gewone vragen roept de nodige creativiteit op wat een boeiend resultaat opleverde (zeker voor een notariskantoor). Zo konden we in Corona-tijd toch een persoonlijk presentje overhandigen. Fijn ook dat het boekje met spoed gemaakt kon worden. Het was (net) op tijd binnen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief

Uniek, origineel en hartverwarmend

Mij vader werd 80. Samen met m broers, zus en mama maakten we een vriendenboekje voor hem met de mooiste herinneringen. Hij was er zo blij mee, echt hartverwarmend! Ook supertof hoe verzorgd het boekje toekwam, heel mooi verpakt.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Supergoede service, perfect cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Huilen!

Alle herinneringen in 1 boek

Voor de verjaardag van mijn vader een online vriendenboekje gemaakt. Ik heb zelf vragen gemaakt waardoor iedereen Zijn of haar herinneringen met mijn vader hebben kunnen delen. 53 pagina’s en extra foto pagina’s. Mijn vader is super blij en heeft t boek met een lach en traan gelezen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Een dikke 10!

Super boekje

Makkelijk om te maken en bij te houden, handige functie om herinneringen te sturen. Makkelijk in gebruik. Eindresultaat is echt super, mooie kwaliteit en snel geleverd. Leuke verpakking. Ik zou het netjes vinden om boven een bepaald bedrag de verzendkosten te laten vervallen. Anders zeker 5 sterren.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Leuk om cadeau te geven en te krijgen

Heel gemakkelijk in gebruik! 1 tip lees goed hoe de layout eruit komt te zien. Ik had over het hoofd gezien dat er sowieso foto's bij de layout hoorden. Vind ik persoonlijk niet mooi, maar dat is mijn fout geweest. Want verder is het een uniek leuk cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuk, deze zouden we erin houden.

Duidelijk en toegankelijk programma en top kwaliteit

Ik vind de software zeer gebruiksvriendelijk. Met 40 collega's een boekje samengesteld en niemand had vragen of kwam er niet uit. De levertijd viel me wel een beetje tegen. Maar als ik kijk naar het eindresultaat en de kwaliteit begrijp ik dat dit tijd kost.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? We hebben het nog niet aangeboden.

Zeer gebruiksvriendelijk, gemakkelijk en leuk om te doen!

Heel leuk om te maken, te geven, maar ik heb inmiddels ook ervaring met het krijgen. Ontzettend leuk en waardevol en bijzonder om nu en dan eens open te slaan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief!

Geweldig !

Het idee is geweldig. Erg makkelijk aan te maken. Je wordt steeds op de hoogte gebracht over de stand van zaken. Bestellen en betalen erg makkelijk. Levering snel en keurig. Ontvanger was super blij !!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Men was enthousiast en anderen wilde dit als nodig was ook gebruiken bij een afscheid !

Heel leuk persoonlijk kado!

Heel leuk om te maken met elkaar en erg leuk om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief, leuk idee.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag