Leuk boek en goede levering!

Leuk boek met dikke kaft. Ook leuk dat er een tas bij geleverd wordt! Het is fijn dat je de vragen zelf kunt aanpassen. Wel jammer dat je niet zelf de plaatjes kunt selecteren die naast de foto’s geplaatst worden.

eindresultaat

Vind het lastig dat je het boekje niet kan zien als het af is. Hierdoor viel die erg klein uit. Erg jammer had er iets meer van verwacht.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? matig

Helemaal geweldig!

Prachtig boekje en zeer gemakkelijk te maken!

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Geweldig mooi resultaat

Ik ben zeer tevreden over mijn vriendenboekje. Het was een prachtig cadeau om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Fantastisch!

Wat een gebruiksvriendelijke site! echt een makkie voor iedereen en de opmaak wordt gedaan. In 1 woord, fantastich! Mijn dochter was op haar 18e corona verjaardag echt ontroerd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super enthousiast

Heel fijn, persoonlijk cadeau

De eerste keer zonder geplak en geknutsel een persoonlijk cadeau gemaakt! Gemakkelijk om te maken en super fijn dat vrienden en familie allemaal kunnen meedoen met de eenvoudige link! Aanrader, zeker omdat je de vragen ook iets persoonlijker kan maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel goed

GEWELDIG

handige tool om mee te werken, duidelijke website en super klantgerichte en duidelijke feedback via de live chat die je steeds kan raadplegen, ook nog om 22u 's avonds :-) ik kon ook nog mooie fotopagina's toevoegen en stickers alsook de inleidende tekst personaliseren, alles verliep vlot en zonder klachten. ik had ook nog gevraagd om het boekje tijdig op te sturen dat verliep ook helemaal prima geen opmerkingen, alleen maar lof, ik beveel jullie aan, da's zeker. Roza was heel blij met het boekje - dus dat is nog een surplus.

Grandioos

Het Boekje zag er prachtig uit, er ontbrak een pagina en binnen drie dagen ontving ik een juist exemplaar, goede snelle service en de ontvanger was blij verrast.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze vond het geweldig

Geweldig cadeau!

Mijn moeder was super blij met het vriendenboekje. Door Corona kon ze geen visite op haar 60e verjaardag ontvangen, maar op deze manier was iedereen er toch een beetje bij. De extra fotopagina's maakte het boek nog persoonlijker. Een heel erg leuk cadeau. Echt een aanrader!

goede kwaliteit en service

snelle contactname, goede service en kwaliteit

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer goed!

Erg mooi afscheid boekje!

Mooi persoonlijk cadeau.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Weinig werk, prachtig resultaat

Gemakkelijk te maken, ook voor alle vrienden/fam die iets schrijven. Op die manier kost het weinig tijd voor iedereen. Boekje zit ook mooi in elkaar. Enig nadeel is dat je niet zelf de foto’s kunt positioneren in het boekje.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? Gaaf, nostalgie

Super leuk boekje geworden. Makkelijk online te maken. Uitleg is top. Ook dat je kan chatten tussendoor. En hele snelle levering. En top dat hoe meer mensen er mee doen des te goedkoper het wordt. Helaas hebben we het boek nog niet overhandigd. Vanwege Corona. Vrijgezellen feestje en trouwen gaan niet door dit jaar.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldige reacties

Ontzettend leuk kado om iemand te geven . Makkelijk om te maken en de ontvanger is er super blij mee.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super leuk

Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen!

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Leuk en makkelijk om te maken door het goede programma

Erg leuk om te maken, stapsgewijs word je er doorheen geholpen. Uitleg aan uitgenodigde vrienden 's duidelijk. Het enige dat ik jammer vind, is dat je het eindresultaat pas ziet als het klaar is. Maar toen ik het boekje in huis had, zag het er heel goed uit. Nu weet ik dat en maakt het me minder uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De jubilaris was verrast, vond het erg leuk. Later bij het doorlezen ontroert door lieve woorden, een lach en een traan.

memorabel

Ik heb het vriendenboekje nu twee keer laten maken voor collega's en het geeft ze een onuitwisbare herinnering, die enorm gewaardeerd wordt

Een mooi professioneel boekje

Makkelijk in gebruik, tussentijdse berichten m.b.t. personen die inhoud hebben ingevuld was erg prettig, er werd een herinnering gestuurd naar de genodigden, boekje was snel geleverd, was mooi verpakt en zag er tip-top uit!

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Superleuk cadeau en zo corona proof!

Een heel leuk afscheidsboekje voor een collega gemaakt. Echt een pareltje om te bewaren. Vriendelijke klantenservice. Supersnel antwoord op mijn vragen en een heel leuk eindproduct.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Geweldige service en een mooi resultaat!

We hebben een boekje gemaakt voor een collega die met pensioen gaat. De site is overzichtelijk en werkt heel praktisch, het spreekt voor zich! De klantenservice gaf me snel en goed antwoord op een vraag.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? "Ontzettend leuk!"

Super handig en leuk!

Ontzettend leuk cadeau en waardevol om te geven!

Super leuk aandenken

Echt super leuk om te krijgen en om te maken. Het is een heel waardevol cadeau. Ben inmiddels met het derde boekje bezig voor vriendinnen. Heel gemakkelijk en duidelijk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze waren super blij.

Ontzettend leuk in elkaar gezet! Ook de stappen die ik moest doorlopen, de mensen benaderen was allemaal superduidelijk. Het werkte perfect! Ook de kadoverpakking was supertof!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!!

Prettige klantenservice

Nadat ik het boekje had afgerond bleek een pagina niet goed te kunnen afdrukken. Hierover ben ik direct over bericht. Ontvanger vond het cadeau erg leuk. Leuk dat iedereen ook apart kan invullen en je dit kan inzien. Ook prijs kwaliteit verhouding is hartstikke prima.

• Hoe waren de reacties op het boek? Uitstekend

Mooi boekje