Een origineler en persoonlijker kado bestaat niet!

Het samenstellen van het vriendenboekje was erg gemakkelijk. Resultaat was zoals verwacht. Behalve de foto’s, deze oogden korrelig en donker. Zelfs de afdrukkwaliteit van foto’s met (meer dan) voldoende aantal pixels was niet wat ik ervan verwacht had. Het kon de jarige overigens niet deren, want die was hartstikke blij met zijn kado! :-)

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? De normaal zo spraakzame jarige was er stil van.

Overheerlijk!

Prachtig kookboekje geworden, echt top!

Super service en een mooi product als resultaat!

Ik ben heel erg blij met het resultaat van mijn receptenboekje. Ik heb deze laten maken voor de bruiloft van beste vrienden. De bruiloft werd uitgesteld en het aanpassen van de datum van de deadline was geen enkel probleem. Elke vraag die ik had werd moeiteloos beantwoord via de chat. Via de chat heb ik ook een super service gehad als ik ergens even niet uitkwam. Na het bestellen van het boekje was deze helaas niet geleverd door de bezorger. Dit was geen enkel probleem want er werd een nieuw exemplaar de volgende dag verstuurd. Echt super! Het bruidspaar heeft het boekje inmiddels ontvangen en vonden het echt een super leuk idee met een mooi product als resultaat. Klein puntje van kritiek: in het receptenboekje staan op sommige zwarte vlakken witte puntjes afgebeeld, alsof het drukwerk niet 100% goed gedroogd of goed gedrukt is.

Aanrader!

Dit boekje was het ideale kado om te geven! Het is makkelijk te maken en zit goed in elkaar. Ik had het nog wel leuk gevonden als er qua design nog een paar opties waren (of eventueel dat je de kaft los kan kiezen). Eigenlijk vond ik er maar eentje geschikt voor een bruiloft. Daarnaast viel de kwaliteit van de foto’s wat donker uit. Met professionele foto’s is dit toch wel zonde. Maar alsnog heel tevreden met het boekje!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ze was er heel blij mee!

Heel mooi en waardevol boek!

Wij hebben er met elkaar een mooi en waardevol boek van gemaakt, waar natuurlijk goede style keuzes in zaten. Snelle levertijd en leuk verpakt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief en heel leuk om te ontvangen

Veel van de vrienden waren ongelooflijk verrast hoe het er uit zag! Top!

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Super eenvoudig en geweldig resultaat

Een vriendenboekje maken is echt heel simpel. De herinnering voor de persoon die het ontvangt is heel waardevol. Echt een mooi kado!

• Hoe waren de reacties op het boek? Dolgelukkig

Ontzettend leuk persoonlijk kado

Wij hebben dit als dames voetbalteam gegeven aan onze trainer die na 4 jaar stopte. We hadden er allemaal lol in om het te maken en het kado viel ook zeker in goede smaak.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

In één woord: GEWELDIG!

Voor de 60ste verjaardag van mijn vader hebben wij een vriendenboekje samengesteld. Door de Corona kon hij geen “groot” feest geven. Zo waren toch alle mensen die belangrijk voor hem zijn er een beetje bij. De klantenservice is ook in 1 woord fantastisch, goede hulp! En reageerde direct. Ook toen we het boek al besteld hadden kwam er nog iemand die zei oooh mag het boek weer open want ben te laat. Zelfs toen heeft de klantenservice direct gehandeld zodat ook de laatste toch nog op tijd in het boek konden schrijven. Super mooi en waardevol kado voor mijn vader! Bedankt!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Superleuk!

Heel mooi boekje. Leuk dat je zelf vragen kunt bedenken. En de vragen die niet beantwoord waren werden niet vermeld per persoon.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Om een afscheid onvergetelijk te maken!

Een orginele manier van een collega bedanken, vaker bestelling geplaatst en altijd tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? ontroerend

Heel leuk om te geven

Leuk en gemakkelijk om te maken, vooral als alle vriendinnen verspreid over Nederland en zelfs in Zweden en Ierland zitten. Zo heb je toch een vriendinnenboekje waar iedereen in staat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Top! Super leuk en mooi gemaakt!

Super leuk cadeau!

Een gebruiksvriendelijke website, maar ook veel mogelijkheden voor persoonlijke voorkeuren.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneel; beste cadeau dat ze kon krijgen

Topservice

De website werkt erg makkelijk, je kan heel simpel mensen toevoegen en een berichtje sturen om het in te vullen Daarnaast hele goede service van de website we begonnen laat aan dit boekje en normaal is de leverttijd 7 werkdagen na snel mail contact had ik het boekje op woensdag besteld en op zaterdag binnen super fijn zo konden we het cadeautje nog op de laatste dag aanbieden

• Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast

Geweldig boekje en supergoede en snelle service!

Echt een aanrader! Bedankt voor jullie goede service.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Prachtig boekje geworden

Mooi afscheidscadeau geworden, mooi vorm gegeven Wat wel fijn zou zijn; boek online inkijken ( eindresultaat) ook voor iedereen die er in schrijft zodat ook iedereen het resultaat kan zien Boekje is prijzig

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Super service,gebruiksvriendelijk en resultaat erg mooi!

Ik zou het iedereeen aanraden en ik zou zelf ontzettend blij zijn als ik zo'n boekje zou krijgen

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel ontroerd

Super leuk!

Heel leuk om te maken en te krijgen! Een persoonlijk en origineel cadeau.

• Service

Superleuke verrassing voor de jonge ouders.

Helaas konden we door de Corona geen babyshower organiseren voor mijn dochter en schoonzoon. Daarom was dit een leuk alternatief. Ik heb het boekje laten invullen door familie, vrienden en collega's vóór de geboorte van de baby. Het geslacht was niet bekend, ook niet bij de ouders. Des te leuker dan om te lezen, wat iedereen verwacht wat het wordt. Het boekje was 2 dagen na de geboorte klaar, dus een geweldig leuk kado voor de ouders en hun zoontje Luka.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het heel leuk om aan mee te werken. Het kostte ook weinig tijd.

Origineel presentje!

Leuk en origineel presentje. Boekje zit goed in elkaar en is leuk opgemaakt.

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Geweldig om als cadeau te geven!

Zeer gebruiksvriendelijk - en uiteindelijk een enorme tranentrekker wanneer je het cadeau overhandigt. Hartstikke leuk! Ik ben nu alweer bezig met mijn volgende vriendenboekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Prachtig examplaar gekregen

Goede, gebruiksvriendelijke website en makkelijk om samen te stellen. Uitstekende kwaliteit levering en echt een uniek product!

• Hoe waren de reacties op het boek? Groot enthousiasme

Handig, gebruiksvriendelijk en mooi resultaat

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Erg simpel te doen en een mooi en waardevol resultaat

Het is echt heel simpel om te doen en te versturen ed. En het resultaat is echt super leuk! Zelf zou ik het nog prettig vinden om online nog een soort van voorbeeldje te kunnen zien wanneer de vragen ingevuld zijn. Nu is het een totale verrassing wat je in je brievenbus krijgt, ook leuk natuurlijk, maar ik zou het fijn vinden om het vooraf nog even te kunnen zien voordat ik het instuur. Heel erg bedankt ook voor jullie snelle en goede service. Ik had dagen ipv werkdagen in mijn hoofd, dus werd het krap, maar daar zijn jullie super op in gegaan waardoor we het boekje op tijd hadden, echt heel fijn!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Ja super leuk allemaal! Niks negatiefs!

Super cadeau

Het ontwerpen en ontvangen van het boekje verliep vlekkeloos. Het was heel eenvoudig om het boekje te maken en ging vlot. Het was een aangename ervaring:)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? allemaal positief, doch redelijk duur

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag