Super! Perfecte service en natuurlijke leuke boekjes om cadeau te doen.

Het team is heel benaderbaar voor tips en vragen. Ik was wat laat met bestellen, maar er werd "gewoon" voor gezorgd dat de boekjes ruim op tijd waren gearriveerd. Kortom, een aanrader voor als je eens een origineel en blijvend cadeautje wil geven!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk

Een super cadeau in prijs en kwaliteitverhouding

Het is een hele fijne site met duidelijke uitleg. Als initiatiefnemer/organisator word je heel goed geïnformeerd over de status van de bijdrage van de deelnemers. De vlotte aflevering en het prachtige resultaat is in verhouding met de prijs.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel lovend

Duidelijk en snel

Een enorme uitkomt ten opzichte van zelf een afscheidsboek in elkaar te moeten flansen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Lovend

Omdat er één van onze collega's na heel wat jaren de firma verliet voor een nieuwe uitdaging wilden we iets speciaal doen voor haar. Een vriendenboekje met input van alle collega's was het ideale cadeautje, zeker in deze coronaperiode waar een afscheid toch altijd wat onpersoonlijker is. De service van vriendenboekje was uitstekend: via de chatfunctie alle vragen kunnen stellen en aangezien het dringend was hebben ze een spoed levering ingepland. Niets dan lof voor de service. Het boekje zelf ziet er ook geweldig uit en de reactie van de collega was zeer positief en zelfs wat emotioneel.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Snelle service en duidelijke communicatie!

Mooi vriendenboekje van degelijke kwaliteit. Goede service en snelle reactie op onze e-mail. Op ons verzoek is het boekje met spoed geleverd en dat ook nog zonder extra kosten!

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Hele leuke creatieve vormgeving. Makkelijk in gebruik. Blijft een goed cadeautje!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Superleuke en mooie herinnering voor mijn collega!

Het maken van het vriendenboekje online is een makkelijk proces, de reminders en updates van wie wel en niet heeft ingevuld zijn super handig. Wel heel erg fijn dat je de vragen aan kan passen, die vonden wij niet allemaal even leuk. Na contact met het bedrijf konden ze zelfs iets sneller leveren dan op de site stond, toppe service! Al met al een super leuke ervaring en een echte aanrader, mijn collega is heel erg blij met het mooie resultaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel enthousiast!

Prachtig, vrolijk gedecoreerd boekje

De website is erg gebruiksvriendelijk. Het boekje is van goede kwaliteit, mooie papiersoort, stevig ingebonden. En ook nog in een leuke verpakking. Ik was blij verrast met het resultaat.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Fantastisch concept!

Ik heb nu een aantal keer een Collegaboekje gemaakt. Elke keer werd het zo hartelijk ontvangen; dus bij elke gelegenheid vroegen mensen om een vriendenboekje. Het is zo makkelijk te maken en persoonlijker wordt het niet met de zelfbedachte vragen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch!

Super fijn digitaal product, en geweldige servicedesk!

Voor het afscheid van onze directeur twee boeken laten maken. Vanaf het begin werden de vragen gelijk goed en snel beantwoord. Super service, en hard werkende mensen!

• Service

Geweldig om te geven en te krijgen!

Duidelijke site en makkelijk om een groep mensen te bereiken om een mooie herinnering te maken zonder al teveel gedoe. Duidelijke levertijd en een geweldig eindresultaat!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief!

Heel leuk om te doen. Heb het zelf als jubileumboekje voor mijn ouders hun 60 jarig huwelijk laten maken. Ze waren door de persoonlijke vragen heel ontroerd.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Zeer gebruiksvriendelijk

Makkelijk samen te stellen met een heel mooi eindresultaat.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Superleuke herinnering

Mooi boekje, leuke vragen, makkelijk uit te zetten.

Het concept van vriendenboekje is zo ontzettend leuk en dierbaar om voor mensen te krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

Prachtig en helemaal van deze tijd

Heel gebruiksvriendelijk Mooie opmaak Professionele uitstraling Leuk verpakt

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk ontvangen

Het maken van het boekje is eenvoudig en het resultaat is erg mooi, een leuke blijvende herinnering, een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk

Erg mooi boekje!

Handige manier van samenstellen en daarna opsturen via de mail. Leuk dat je kan zien wat er gebeurd met het boekje. Levering op tijd.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond hem super leuk!

Een mooi receptenboekvoor afscheid van een collega. Zag er super mooi uit en ook hoe het was in gepakt erg leuk. Wij waren zeer tevreden.

super!

Ik heb 3 vriendenboekjes gemaakt, alle keren perfect verlopen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Origineel cadeau

Onwijs verrast met dit persoonlijke cadeau voor mijn 30ste verjaardag.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief!

Ooit kreeg ik zelf een 'collegaboekje', nu heb ik er een gemaakt voor een vertrekkend collega. Zijn erg mooi, vallen goed in de smaak. Ook netjes op tijd geleverd, in mooie verpakking. Door iedereen goed in te vullen. Op de een of andere manier had ik wel iets verkeerd gedaan, waardoor alle mailadressen twee keer in de lijst stonden. Het duurde even voor ik dat doorhad. Maar dat zal dus wel mijn eigen schuld geweest zijn :)

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Super mooi boekje geworden!

Zo fijn hoe mijnvriendenboekje alles voor je uit handen neemt. Geen knip en plakwerk zelf, maar mooi vormgegeven. Heel blij mee & de volgende boekjes zijn al in de maak :-)

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg blij!

makkelijk en leuk!

Alles duidelijk aangegeven en veel opties

Goede service en makkelijk te creëren met een groep.

Al de tweede keer dat ik via jullie een vriendenboekje maak. Handig om met een grote groep te doen. Ontvanger is er altijd heel blij mee

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij en ontroerd

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag