Goede service en makkelijk te creëren met een groep.

Al de tweede keer dat ik via jullie een vriendenboekje maak. Handig om met een grote groep te doen. Ontvanger is er altijd heel blij mee

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel blij en ontroerd

Wat een leuk cadeau om te maken en te geven. Iedereen werkte enthousiast mee en het resultaat is erg mooi geworden

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Makkelijk & persoonlijk & mooi

Het is een geweldig persoonlijk boekje geworden. Heel leuk verpakt en leuke tas erbij. Ik kan niet wachten om het boekje te overhandigen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Superleuk cadeau om te geven en te krijgen!

Mooi boekje, mooi verpakt en snelle service wanneer iets niet helemaal goed bleek.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen wilde het even bekijken! Iedereen w enthousiast.

Er stonden wel druk foutjes in maar de krijgers waren zeer tevreden

• Hoe waren de reacties op het boek? Leuk

Super leuk cadeau om te geven, en appeltje eitje om te maken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? enthousiast

Ik vond de website erg gebruiksvriendelijk, de medewerkers flexibel en behulpzaam en het boekje zelf mooi, kwalitatief goed en verassend. Ben erg enthousiast en zou het iedereen aanraden voor een bijzondere gelegenheid :).

Top, leuk concept en prima service

Wauw, wat een leuk concept, echt top!

mooie manier om met veel mensen iets tastbaars te maken

zie hierboven de grootte van de te uploaden foto zou wel wat meer mogen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? mooi

Super leuk cadeau + top service!

Wat geef je een goed gewaardeerde collega die gaat het pre-pensioen? De keuze voor een vriendenboekje was snel gemaakt. Nog even gedacht om het zelf te gaan maken maar dat kost veel tijd, werk en creativiteit die wij zelf niet hebben. Gelukkig is daar google en al snel kwamen wij uit op mijnvriendenboekje.nl. Super leuk, praktische en persoonlijk. Enthousiast alleen al door het bekijken van de website. De vervolgstappen wijzen voor zich. Er is overal aan gedacht van het wijzigen van de vragen, de volgorde en het sturen van een herinnering naar degene die de vragen nog niet hebben ingevuld. Nu was het zo dat de verwachte levertijd donderdag aangaf maar ons afscheid woensdag (eigen schuld want er staat duidelijk 7 werkdagen levertijd). Toen via de chatfunctie op maandag een berichtje gestuurd en de situatie uitlegt. Meteen reactie gekregen met het goede bericht dat ze er een spoed van maken en die dag nog zou verzenden. Wauw wat een service! En met het boekje (dat dinsdag geleverd werd) zijn zowel wij als gevers, als de ontvanger super blij! Echt een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar lovend

Goede service.

Ik kwam er niet helemaal uit, maar ze hebben een prima helpdesk. Zelfs ‘s avonds laat hebben ze mij uitstekend geholpen. Ook was het product prima op tijd binnen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

Mooi cadeau!

Voor mijn moeder haar 60e verjaardag hebben we dit boekje laten maken. De verjaardag liep anders dan gepland door corona, en het feest dat ze wilde geven kon helaas ook niet doorgaan. Maar doordat al haar vrienden in dit boekje hebben geschreven en we dit aan haar hebben gegeven, voelde het toch een beetje als een feestje.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer goed

Heel orgineel en erg leuk cadeau

Collegas vonden het een erg leuk idee en het resultaat was ook erg leuk. Collega die het cadeau kreev herft 10x gezegd dat ze het erg leuk vond.

Leuk boek, top kwaliteit en super service!

Kan dit bedrijf alleen maar aanraden; ze denken mee, doen er alles aan om het boek mooi en op tijd af te drukken, zodat de ontvanger een prachtig cadeau krijgt. Deze klantenservice snapt hoe ze met klanten om moeten gaan, zodat zij steeds opnieuw willen bestellen. Alleen maar lof!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast!

Een waardevol cadeau!

Ik had al een tijdje het idee om zelf een vriendenboekje te ontwerpen voor mijn dochter die 21 werd. Tot ik vriendenboekje.nl tegenkwam. Dit nam een een hoop werk uit handen. Er zaten leuke vragen tussen maar ik kon ook zelf vragen verzinnen. Ik heb er een aantal foto pagina's tussen gezet wat het helemaal af maakte. Verder was het programma erg makkelijk in gebruik, ook het sturen van de uitnodigingen. Het eindresultaat mocht er zijn. Onze dochter was erg verrast en heel blij met het boekje. Ik vond als enig minpunt de bladeren iets te dun dus ik hoop dat het boekje met vaak doorbladeren lang mooi blijft. En de service is overigens geweldig. De bezorgdatum zou een dag te laat zijn, met 1 mailtje was dit opgelost en kregen we het keurig op tijd binnen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het een geweldig leuk idee!

zeer klantvriendelijk

Erg mooi boekje en we hadden speciaal verzoek en dat hebben ze keurig gedaan. Echt erg klantvriendelijk en mooi resultaat. Zeker aan te raden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? erg positief

Fijn dat je kan chatten. Boekje is van goede kwaliteit, stevige kaft, mooie pagina's. Echt een aanrader deze site en service. Makkelijk te maken, handige hulpmiddelen om iedereen uit te nodigen en reminders te sturen. In één woord: Top

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? ontroerend

Positief

Vlotte levering, bij vragen snelle reacties

Een zeer waardevol cadeau voor iemands afscheid na bijna 10 jaar dienstverband

We hebben een boekje samengesteld voor een collega die na bijna 10 jaar afscheid nam. De 18 vragen hebben we zelf samengesteld. In de praktijk gebleken dat iets minder ook prima is (feedback van invullers). Het is redelijk eenvoudig om een maillijst in je eigen outlook samen te stellen en die dan via copy/paste in de maillijst van vriendenboekje te krijgen. Goed opletten dat je zelf de dubbele eruit filtert. Interactie gehad met vriendenboekje over de omvang. Dat ging zeer netjes. Personen die geen foto's inleveren worden voorzien van standaard foto's. Dit geeft een mooi geheel. Hier zouden wat meer foto's aan toegevoegd mogen worden om dubbele te voorkomen. Het sturen van reminders werkt ook goed. Boekje kwam na bestelling keurig op tijd binnen in zeer nette verpakking.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

echt super leuk (afscheids)kado!!

Voor afscheid van collega een boekje gemaakt met 100 collega's. Handig dat ook collega's op locatie gewoon een bijdrage konden leveren. Zelf toepasselijke vragen bedacht. Fijn dat je ook kan sturen en aanvullen (foto's bv) als initiator. Wat duidelijker aangegeven kan worden dat de foto's vierkant aangeleverd moeten worden en dat vragen die je niet beantwoordt, niet afgedrukt worden. Veel mensen vergeten een akkoord te geven aan de pagina. Misschien kan dat duidelijker? Fijne en vriendelijke begeleiding online!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Na de eerste paar baldzijden al tranen

Leuk en waardevol

Ontzettend leuk boekje, zeer persoonlijk cadeau. De ontvanger vond het heel leuk om te krijgen. Zelf vond ik het wel wat prijzig, om te geven. Wel fijn dat je alleen betaald voor degene die invullen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Mooi boekje, gemakkelijk te maken

Fijn dat het zo gemakkelijk te maken is. Jammer dat je niet zelf de spreuken kan bedenken. Ze waren minder toepasselijk bij de personen. Ook jammer dat je geen preview krijgt om te delen met de vrienden. Mooi resultaat. Leuk verpakt.

• Service

Persoonlijk en waardevol boekje voor het leven!

Vriendenboekje heb ik samengesteld met familie en vrienden voor de 40-jarige verjaardag van mijn vriend. Bij de eerste pagina's rolden de tranen al over zijn wangen, zo bijzonder is dit om cadeau te geven! Geslaagd, persoonlijk en zeer waardevol boekje voor het leven en altijd leuk om weer in terug te kijken en te lezen hoe familie en vrienden jou zien. Echt top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast en geweldig

Een superleuk boekje

Wij hadden voor 2 juffen van de kleuterklas een afscheidsboeke gemaakt. We hebben de vragen een beetje aangepast wat ook erg leuk is. De kinderen mochten hun eerlijke antwoord geven en met 2 leuke foto's erbij was het een superleuk boekje geworden. Ook de lay out kon je zelf kiezen. En met 21 kinderen was de prijs ook nog eens erg leuk en betaalbaar voor 2 juffen ene cadeau als herinnering als deze klas. Bedankt voor de goede service en het was ook nog op tijd binnen!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk en orgineel cadeau

Helemaal super

Heel leuk en persoonlijk cadeau. Origineel omdat er ook de mogelijkheid is om de vragen zelf te verzinnen. En ook nog eens betaalbaar. Iedereen was enthousiast over het resultaat. We hebben het met 21 mensen ingevuld. Dit ging heel soepel omdat het via de mail gaat. Het was ook fijn dat je mensen persoonlijk nog een herinneringsmail kunt sturen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was enthousiast !

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag