Makkelijk om te maken, goed geholpen!

Omdat ik de mail adressen van de mensen niet tijdig kon krijgen kwam ik in tijdsnood voor het vriendenboekje. Ze deden totaal niet moeilijk en gaven aan dat het goed kwam en dat ze dit erbij zouden noteren. Echt super. Hierdoor heb ik het vriendenboekje nog op tijd kunnen geven op haar verjaardag! Het boekje was van goed kwaliteit en de pagina's zagen er mooi uit. Ook de foto's zijn goed gelukt. Zoals je het online ziet, zo krijg je het ook en dat is positief! Echt super bedankt.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneel!

Geweldig cadeau

Geweldig cadeau om te geven, makkelijk om te maken, kwaliteit is hoogwaardig. Echt een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Met tranen ontvangen.

Een heel leuk boekje!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel goed! Iedereen was heel enthousiast!

Leuk, origineel en mooi kado om te geven. Website is ook makkelijk om mee te werken en de boekjes waren van mooie kwaliteit.

• Service

Collega en Moeder waren er helemaal weg van. Het boekje zag er profesioneel uit. Super blij dat ik dit gedaan heb.

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Makkelijk te maken en leuk om te geven

• Hoe waren de reacties op het boek? Positief

Heel goed!

gebruikersvriendelijk, heel goed opgezet, ondersteuning adequaat.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? positief!

Heel leuk en snel gemaakt!

Het is een super leuk boekje geworden en leuk dat meerdere mensen mee konden doen hieraan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond het heel leuk!

Wauw! Een geweldig, persoonlijk cadeau voor onze collega

Voor een bijzondere verjaardag van een collega een receptenboekje samengesteld met het hele team. De site biedt voldoende leuke keuzemogelijkheden tot het personaliseren van een receptenboek. De site is gebruiksvriendelijk. Collegas makkelijk kunnen bereiken via de link, en het is makkelijk om collegas later nog toe te voegen. We hadden al genoeg voorpret bij het samenstellen van het boek. Erg te spreken over de klantenservice (chatfunctie). Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord, zelfs op een laat tijdstip. Het boekje is van zeer goede kwaliteit, de lay-out en opmaak is erg mooi. Als beheerder heb je goed overzicht over de status van paginas en de bestelling. Als beheerder is het wel even werk om de bladzijden te checken. Maar als je het eindresultaat ziet is het dat meer dan waard! Wij hebben een spoed bestelling geplaatst, ook dit was geen enkel probleem en het boekje kwam zorgvuldig verpakt 1 dag later met de post aan. Zeker een aanrader voor een origineel, persoonlijk en smakelijk cadeau :)

Super handig, origineel en blijvende herinnering

Gemakkelijk, een super kado waar iedereen blij van wordt.

• Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend

Super leuk cadeautje voor de meester die afscheid nam

Een heel leuk cadeau! De website is superhandig. Alles spreekt voorzich en overal is aan gedacht: handig overzicht, uitleg en uitnodiging voor de mensen die het boekje invullen, herinnering voor degene die het vergeten waren, een einddatum voor wanneer het ingevuld moet zijn, enz. Keuze uit verschillende lay-outs en evt extra fotopagina's. Een aanrader! De ontvanger was er erg blij mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief, het raakte de meester.

Heel mooi product

Het was heel makkelijk te laten maken, iedereen kon zelf digitaal zijn vragen beantwoorden. Het was een prachtig boekje geworden!

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg enthousiast

Emotioneel en waardevol

Ter ere van een 50 jarig jubileum hebben wij een boekje gemaakt met familie kennissen en buren. Het is een geweldig boekje geworden met mooie foto’s en teksten . Echt een geweldig kado. Het enige min puntje is dat de foto’s een stuk donkerder zijn afgedrukt maar nog steeds duidelijk

• Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneel

Leuke lay out en mogelijkheden tot extra foto pagina's

Enige minpuntje: ik miste, na veelvuldig checken, toch nog een pasfoto op een pagina. Het zou fijn zijn als het programma dit dan aan kan geven op het eind. Nu hebben jullie dit luk opgelost door een bloemenachtergrond te plaatsen. Ik heb de pafoto er nog ingeplakt achteraf. Eigen schuld...

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen moest meteen lachen!

Leuk om te doen en te geven!

Een ding misschien kan duidelijker aangegeven worden dat als er maar 1 foto is geselecteerd er een standaard foto wordt toegevoegd. Als wij dit geweten hadden, hadden we nog eigen foto's kunnen toevoegen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? ivm corona nog niet overhandigd

Top Kado!

Helemaal geweldig! Enige jammere is dat 1 iemand het boekje niet volledig had ingevuld maar wel had afgerond. Was fijn geweest als er even telefonisch contact was geweest zodat dit opgelost kon worden voor het drukken.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

TOP!

Snelle service en ontzettend leuke lay-out!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? TOP!

Prachtig eindresultaat!

Degene die het boekje ontvangt is altijd weer even enthousiast! En anderen die het zien vragen dan alvast of ze er ook zo één mogen krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Goed!

GeWelDiG leuk!

Het boekje zag er fantastisch uit. Mooi verzorgd en netjes ingebonden. Echt een feestje om te geven en te krijgen. Degene die hem heeft gehad was er ook onwijs blij mee!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Simpel, mooi en TOPorganisatie!

Trouwboekje voor mijn beste vriendin en haar man gemaakt. Omwille van de coronamaatregelen hebben ze maar een klein feestje kunnen geven. Aan de hand van dit trouwboekje waren de uitgenodigden er toch een beetje bij. Organisatie is super! Steeds bereikbaar voor al je vragen en maken er echt een prachtige boek van. Het bruidspaar was zeer tevreden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Een prachtig aandenken in deze tijd van beperkte contactmogelijkheden.

Door de Corona maatregelen kon er geen afscheidsreceptie gehouden worden voor de collega die met pensioen ging. Door het vriendenboek was een ieder toch in de gelegenheid om de pensionaris nog iets te "vertellen" en mee te geven. Bovendien is het een mooi naslagwerkje om nog eens in terug te kijken. Deze reactie kreeg ik ook terug van de (inmiddels ex) collega. Dank voor de prettige afhandeling. Als tip zou ik mee willen geven om de keuzemogelijkheden uit te breiden. Het ging hier om een pensionaris. Die zijn over het algemeen niet zo heel uitbundig meer.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief!!

een grappige manier om een persoonlijk en leuk afscheidskado te geven

Doordat je zelf vragen kunt veranderen / toevoegen wordt het een persoonlijk geheel. alleen een beetje jammer dat je de persoonsgegeven niet kunt veranderen. ZO stond er bijv. afdeling maar op een school werk je niet met afdelingen maar met groepen

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel leuk!

Een mooie herinnering voor groep 8

Het was leuk om het vriendenboekje te maken. Soms leek het alleen of de lettertypes niet overeen kwamen, waardoor de tekst niet gelijk stond. Dat was een beetje lastig. Uiteindelijk kozen we voor een ander lettertype en was het probleem opgelost. De kinderen waren erg blij met het vriendenboekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen was blij verrast

Het boekje was een groot succes

Alle lof over het boekje. Hebben zelf gekozen voor een anti heimwee boek voor Juf. Na een bewogen jaar. Enkelt één minpunt de boekjes zijn enkelt door één persoon "de maker" na te bestellen. ergens vind ik het wel ook een verloren strijd voor meer bestellingen. Aangezien elk boek nu door de maker besteld moet worden, dit terwijl elk boek een bestelnr heeft. Niet iedereen vind dit prettig, hierdoor laten veel papa's en mama's de keuze laat maar.

• Hoe waren de reacties op het boek? Super

Supergemakkelijk en erg leuk om te geven

Het was even puzzelen in het begin maar je kunt een grote groep mensen in één keer een uitnodiging sturen. Vervolgens kun je precies zien wie ‘m heeft ingevuld en kun je de ‘achterblijvers’ gemakkelijk een herinnering sturen. Het boek wordt in een mooie verpakking geleverd en het is echt feestelijk om het boekje aan iemand te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief, men vond ‘m prachtig.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag