Een supermooi cadeau!

Met instemming van alle ouders heb ik afgelopen maand het eindejaarsboekje voor de juf gemaakt. Het was leuk om te doen en iedereen was blij met het eindresultaat. De betreffende juf gaf uiteindelijk dit commentaar op het boekje: "Ik was helemaal ontroerd. Een supermooi cadeau! Heel erg bedankt alle ouders en kinderen. echt prachtig!" Pluspunten: - Gebruiksvriendelijk om op te zetten en de voortgang te volgen - Vragen zijn aan te passen aan de specifieke situatie - Boekje ziet er verzorgd uit en komt in cover en linnen tasje - Chatfunctie reageert snel en adequaat op vragen Verbeterpunten: - Boekje was niet afgedrukt in juiste volgorde, deze was drie dagen voor het afdrukken handmatig gesorteerd op alfabetische volgorde.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Hartstikke leuk boekje om te geven.

Helaas is er wel iets mis gegaan waardoor ik de andere sterren niet kan geven. Op 1 pagina zijn de foto’s niet doorgekomen en zijn het nu gewoon plaatjes. Dit is heel jammer. Verder echt een gaaf boekje!

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Makkelijk samen te stellen en een heel mooi resultaat

De applicatie is zeer gebruiksvriendelijk. Het uiteindelijke resultaat is heel mooi geworden. Positief: - Het contact met de medewerker(s) via de chat. Zeer behulpzaam in het beantwoorden van de vragen en het meedenken/controleren. Tips voor verbetering: - Vermeld in de FAQ dat als iemand een vraag niet wil of kan beantwoorden, deze vraag ook niet in het boekje verschijnt. - Het zou fijn zijn als we toch een voorbeeld kunnen zien in de digitale vorm voordat de definitieve bestelling wordt geplaatst. - Het inbinden met een spiraal vind ik toch minder mooi, ook minder praktisch in een boekenkast. Minpuntje: - Toch wel de prijs. Buiten Corona-tijd hadden we waarschijnlijk voor een handmatig in te vullen vriendenboekje gekozen.

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super snel en top kwaliteit

Kwaliteit van het papier en de foto’s zijn heel erg goed. Het was veel sneller bezorgd dan op de website stond en ook na bestellen was er nog flexibiliteit om aan te passen.

helemaal geweldig!

alleen maar lovende woorden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super!

Wat een ontzettend gaaf en gezellig boekje is het geworden!

Ik was heel benieuwd naar het eindresultaat van "ons" boekje, maar ben echt positief verrast! Aangezien wij onze eigen vragen hadden bedacht ogen sommige pagina's wat leeg, omdat het nogal verschilt hoeveel mensen schrijven. Toch is dit niet echt hinderlijk vanwege de plaatjes en omdat de pagina's er gewoon gezellig uitzien. De levering ging ook veel sneller dan verwacht. We hebben het boekje helaas nog niet kunnen overhandigen aan onze collega vanwege corona. Dat komt later. Het fotoprogramma vond ik overigens niet zo gebruiksvriendelijk en veel te beperkt qua mogelijkheden. 9 van de 10 keer lukte het niet om de foto er in zijn geheel op te krijgen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super gaaf!

Super mooi geworden, en hele fijn hulp voa de chat gehad!

Het vriendenboekje ziet er super leuk uit! Heel fijn dat er mee wordt gedacht over de pagina opmaak. En heel makkelijk en fijn contact gehad via de chat. Zelfs toen het feestje een paar dagen naar voren werd verschoven lukte het nog om het boekje op tijd in huis te hebben!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Kwaliteit en inhoud mooi!

Prijs-kwaliteit redelijk. Vooral de ringband, het voorblad en de laatste blz. vond ik een beetje fragiel. Iets dikker papier en een lamineervel ervoor zou fijn zijn ter bescherming.

• Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Super makkelijk programma en top ondersteuning van de helpdesk!

Ik heb met veel plezier een vriendenboekje gemaakt. Het programma werkt fijn en duidelijk. En bij vragen had ik via de chat direct een reactie. Het eindresultaat is prachtig geworden! Ik raad het ten zeerste aand!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Super kwaliteit en service!

Het maken van het vriendenboekje via de site is erg gebruikersvriendelijk. De communicatie was erg goed, het boekje werd ruim voor de aangegeven tijd geleverd en de kwaliteit is echt top! Mooie scherpe foto's, een mooie lay-out en makkelijk om doorheen te bladeren. Kortom: een aanrader!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger was zeer verrast!

Prachtig boekje van uitstekende kwaliteit

Wat een droom om deze boekjes te maken. Gemakkelijk om anderen te bereiken, gemakkelijk in te vullen, vragen kunnen aangepast worden waardoor het boek veel persoonlijker wordt. Heel goeie kwaliteit en heel vriendelijke klantenservice! Een echte aanrader!

Boven verwachting

Het boekje kwam binnen en zat in een leuke verpakking. Toen ik het opende, overtrof het boekje mijn verwachtingen. Een mooie degelijke kaft, goede ringband, dik papier en mooie kleuren. Het ziet eruit alsof je er heel veel werk aan hebt gehad. Dit is niet zo, want dat heeft mijnvriendenboekje.nl voor je gedaan. Je voelt jezelf fijn als je zo'nmooi cadeau mag geven.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontroerend

Het viel super in de smaak bij de leerkrachten en de leerlingen!

Leerkrachten waren zeer verrast met dit unieke cadeau!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Een geweldig super origineel cadeau!

Het is een ontzettend leuk cadeau om iemand te geven. Vooral omdat je de persoonlijke noot met het recept combineert. Hierdoor geef je een praktisch cadeau met een leuke herinnering aan, in ons geval, de collegas. Wat ik wel jammer vond, was dat er geen melding is gegeven van het feit dat er bij personen iets ontbrak. 1 iemand had het persoonlijke gegevens deel niet ingevuld en bij 1 iemand stond geen recept, maar een link naar een pagina. Dit had ik zelf over het hoofd gezien. Met een beetje knippen en plakken hebben we dit uiteindelijk zelf opgelost.

GEWELDIG!

Het zo'n mooi persoonlijk en lief cadeau ......

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel erg leuk

Het boekje is ontzettend mooi geworden. Fijn dat er veel mensen in kunnen schrijven en toch een mooi en compact boek is geworden. Leuk dat er ruimte is voor 2 persoonlijke foto's. Heel erg blij mee! Ook bij vragen die ik tussendoor had ben ik heel fijn en snel geholpen via de chat. Super bedankt!

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Makkelijk, leuk en persoonlijk!

Ik vind mijnvriendenboekje.nl top! Voor mijn zus heb ik met haar vriendinnen een babyshowerboekje gemaakt, omdat we door covid-19 geen babyshower konden organiseren. Het was erg makkelijk en leuk om de vragen in te stellen, en handig om online haar vriendinnen uit te nodigen of een herinnering te sturen om het boekje in te vullen. Het boekje was er snel en zag er top uit. Ik zou mijnvriendenboekje.nl zeker aanraden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast!

Geweldig wel prijzig

mijn dochter vond het vriendeboek ter gelegenheid van 25e verjaardag geweldig. Vrienden van vroeger die ze nu niet meer ziet hadden mee gedaan. Af en toe werd er een traantje gelaten

• Service

De kids vonden de vriendenboekjes super leuk!

Goede info gekregen voordat ik begon, makkelijk te maken en uiteindelijk een super leuk boekje gekregen. De kinderen vonden het geweldig. En de kwaliteit was ook goed! Totaal geen spijt van, kan het iedereen aanraden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Kids en ouders vonden het super!

Leuk persoonlijk kado voor de juf!

Na de eerste keer de vragenlijst aangepast te hebben op de website, was het afwachten of alles wel vlot zou verlopen en of de lay-out en kwaliteit aan onze verwachtingen zou voldoen. We waren aangenaam verrast met het leuke persoonlijke kado voor de juf! Een boekje vol met leuke herinneringen aan het schooljaar, de vriendjes en de juf. Absoluut een aanrader! De keuze was dan ook snel gemaakt voor het volgende jaar!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!!

Heel goed gemaakt!

Erg goed gedaan; sterke vragen, zinvolle beperkingen. Enige verbeterpunt: ik had graag de titel op de voorkant zelf willen invullen. Het ging om een 50-jarig huwelijk, en het meest geschikte was nu “jubileumboekje”. Toch maar gedaan, maar wel Koot-en-Bie Jubileumplaquette-associaties (zoek maar op). Jeroen Overbosch

• Hoe waren de reacties op het boek? Prachtig

alleen maar positieve reacties

Het boekje is zeer handig om te maken, mooie layout, handig formaat en een super leuke herinnering!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen positief, zowel de kinderen als de andere leerkrachten vonden het leuk

Mooi verzorgd, top eindresultaat

Logistiek goed bij te houden wie wat nog moet doen. Heel makkelijk en toegankelijk met een top verzorgd eindresultaat. Ook heel fijn dat je gelijk naar iedereen een kosten declaratie kan sturen vanuit vriendenboek. Zeer gemakkelijk met verzorgd top resultaat.

• Hoe waren de reacties op het boek? Top

Heel fijn dat jullie ervoor konden zorgen dat het vriendenboekje op tijd klaar was ondanks dat wij hem relatief laat hebben besteld. Het boek was mooi ingepakt en zag er kwalitatief heel goed uit. De ontvanger was dan ook ontzettend verrast en enthousiast over het kado. Ze werden er zelfs emotioneel van!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Verrast, enthousiast, emotioneel

Erg leuk invulboekje

Voor de babyshower van mijn zus, al haar vriendinnen dit boekje laten invullen. Erg leuk al die verschillende antwoorden. Ook de fotopagina die toegevoegd kan worden is een erg leuke optie.

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Binckhorstlaan 36