Erg leuk invulboekje

Voor de babyshower van mijn zus, al haar vriendinnen dit boekje laten invullen. Erg leuk al die verschillende antwoorden. Ook de fotopagina die toegevoegd kan worden is een erg leuke optie.

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

TOPP

Het is een erg mooi vriendenboekje geworden. Goede Service.

• Hoe waren de reacties op het boek? In 1 woord: TOP

Erg leuk boekje

Divers, creatief, persoonlijk

• Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk

Super leuk afscheids kado

Wij hebben dit gegeven als afscheid van onze korfbal coach. Doordat je de vragen en antwoorden kunt personaliseren is het echt lachen, gieren, brullen! Zelfs mijn teamgenoten wilde het boekje allemaal lezen, nadat de coach het had ontvangen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geniaal!

gemakkelijk te maken, voldoende keuze en heel erg leuk

Je kan gemakkelijk deelnemers uitnodigen, zelfs achteraf een soort tikkie sturen om kosten te delen, template keuzes zijn prima, suggesties voor de gelegenheid (afscheid collega e.d.) prima. Zelf kan je de vragen wijzigen, wat wij ook gedaan hebben. Wij zochten specifiek naar de combi vragen en een recept en dat hebben we hier gevonden.

Mooi boek van goede kwaliteit

Super mooi boek. Kwaliteit is ook super! Alleen vind ik het wel duur. Maar wanneer je iedereen mee laat betalen is het opeens een bedrag van niks!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super leuk!

Heel origineel afscheidscadeau

Voor beide kinderen hun leerkracht een afscheidsboekje samengesteld met de klas. De procedure en opvolging om het boekje in te vullen is super waardoor je steeds een goed zicht hebt op welke leerlingen nog niet klaar zijn. Van daaruit kan je makkelijk herinneringen sturen waardoor het opvolgwerk eigenlijk minimaal is. Het boekje zelf zit heel mooi verpakt en heeft een hele mooie layout. De boekjes werden ondertussen ook afgegeven met twee blije en ontroerde leerkrachten als gevolg. Ik zou dit dus zeker aan iedereen aanraden.

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontroerde leerkrachten

Persoonlijk en origineel cadeau

Ideaal platform, heel persoonlijk, gebruiksvriendelijk en kost weinig moeite.

Super leuk cadeau!

Heel blij met dit cadeau. Makkelijk gemaakt en snel bezorgd. Super leuk verpakt. Eén klein minpuntje, best grote ringen voor zo'n dun boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Echte banden in 1 boekje gebonden

Mijnvriendenboekje.nl ontzorgt mij volledig om een prachtige bundel te vormen samen met alle geliefde collega's/familie/vrienden. Deze tool, de mogelijkheden en vooral het gemak maakt het heel werkbaar, leuk en uiteindelijk perfect compleet om te geven! Ik ben fan en zal zeker in toekomst blijven gebruiken!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? WAUW!

Leuk en makkelijk om te maken, mooi om te geven

De eerste keer dat ik op deze manier met collega's een vriendenboekje maak. Door de link kan iedereen op eigen gelegenheid en plaats het boekje invullen en de organisator heeft er naderhand amper werk van. Ook heel handig dat je na het bestellen ook iedereen een betaalverzoek kan doen. Ik ga hier zeker vaker gebruik van maken. Nog een opbouwende tip: je selecteert de lay out op basis van een plaatje van met name de voorkant en je bepaald daardoor de sfeer. Hoe de rest van het boekje er daadwerkelijk uit komt te zien, is bij het bestellen nog niet helemaal duidelijk. Misschien is het een idee om aan het eind een voorbeeldversie van het daadwerkelijke boekje te laten zien?

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief!

Heel leuk boekje geworden, super mooi!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast!

Prachtige herinnering

We hebben een prachtig boek met erg veel vrienden. Kwaliteit is echt prima. Stevige pagina’s duidelijk gedrukt. Helaas zijn een aantal foto’s vervangen door foto’s van bloemen etc. Misschien had dag met de kwaliteit geplaatste foto te maken. Hier is helaas niet over gecommuniceerd. Chart functie werkt super. Zijn erg behulpzaam.

Hh

Jjjjj

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Origineel en leuk cadeau om te krijgen of kado te geven

erg leuk om te maken ben nu met de 3de begonnen. 2 voor collega`s en nu 1 voor mijn zusje.

Een overgetelijke herinnering

De vragen kan je zelf samenstellen, de antwoorden zijn van elke pagina uniek en zo persoonlijk dat het boekje niet zomaar in de kast beland. Top geregeld!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super goed!

Zit zeer professioneel in elkaar. Als er vragen niet ingevuld waren werden ze automatisch niet geplaatst. Hierdoor ontstonden er geen gaten. Mooie kwaliteit papier. Mijn ontvanger is er erg blij mee. Het is een leuke herinnering.... een echte aanrader dus.

Wat een mooi boekje!

Wij hebben een vriendenboekje gemaakt voor het afscheid van een collega. We geven altijd iets persoonlijks, maar zeker in deze corona-tijd is het lastig om alles te verzamelen. Mijn vriendenboekje is daar ideaal voor. Ook omdat je nog een reminder kan sturen en precies ziet wie al wel en wie nog niet klaar is. Collega vond het prachtig! Heel blij mee!

Erg mooi!

Super mooie kwaliteit en geweldig persoonlijk cadeau! Bijna zonde om weg te geven haha!! Ook zeer gebruiksvriendelijk en behulpzame en snelle klantenservice!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer gelukkig, tranen!

makkelijke gebruiksaanwijzing met een resultaat, dat niet in geld uit te drukken is.

De instructies zijn heel simpel. Veel dingen zijn voorgekauwd zoals een mail bericht naar iedereen en zelfs een herinneringsbericht. De inleiding kun je ook overnemen als je geen inspiratie hebt. De reactie van de ontvanger was enorm. Het bracht veel emoties teweeg (in de positieve zin) en het was meer, dan alleen een cadeautje. Door de persoonlijke touch van iedereen gaven wij het boek meer waarde.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? overweldigend

Origineel en mooi cadeau

Super makkelijk te maken en erg leuk eindresultaat

• Hoe waren de reacties op het boek? Goed

Het is een super mooi boekje geworden, met goed service

Het boekje is heel mooi geworden en de ontvangers waren er dan ook heel blij mee. Het is van goede kwaliteit en bij inleveren nog goed doorgelopen, bijvoorbeeld door het draaien van de foto's of het invoegen van een ander plaatje als mensen geen foto hadden geupload. Daarnaast was de service heel goed, ik had het boekje redelijk snel nodig en het is gelukt om die optijd te ontvangen! Het enige minpuntje is dat het een relatief duur boekje is.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

al verschillende boekjes voor een babyshower laten bedrukken. Erg mooi, bijna alles zelf in te vullen, leuk om extra fotopagina toe te voegen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Enthousiast

Super origineel kado en top kwaliteit

Wij hebben een vriendinnen boekje gemaakt als verrassing voor een jarige vriendin. We hebben zelf de vragen bedacht en iedereen kon eenvoudig haar eigen pagina opmaken. Ook de extra foto pagina’s zijn super erbij! Het boekje is van top kwaliteit en ook nog eens heel mooi verpakt! Zeker een aanrader voor welke gelegenheid dan ook!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super mooi en speciaal!

mooi vormgegeven boekje, een waardevol geschenk voor de ontvanger

nu al een paar keer zo'n boekje gemaakt voor collega's en voor bruidspaar dat 60 jaar getrouwd is. Elke keer is het weer een feest om te zien wat een ieder heeft geschreven en blijkt het een heel waardevol cadeau, juist omdat het zo persoonlijk is. Mooi vormgegeven ook.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel positief

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag