Een feestje om te geven...

Het was erg leuk om het boekje te maken. De site is gebruiksvriendelijk. Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord. Ik heb mezelf nooit �een zeur� gevoeld. Het boekje is van mooie kwaliteit en de ontvanger was er erg blij mee. Een toevoeging zou zijn dat je In een preview zou zien hoe de bladzijde is ingevuld, zodat je een idee hebt hoe het eruit gaat zien, want je weet niet precies hoe de bladverdeling is, en hoeveel tekst te kwijt kan. Als beheerder moet je veel heen en weer klikken om de bladzijde te checken. Maar het is het dubbel en dwars waard.

Makkelijk te maken, super cadeau!

Super leuk cadeautje om te geven, makkelijk te maken met meerdere personen, en het ziet er mooi uit.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief, ziet er mooi uit, leuke vragen en foto’s.

TOP!

Super leuk, speciaal en mooi cadeau! Gegeven aan mijn vader die 60 werd. Heel makkelijk te maken en leuk om te doen.

Super makkelijk en mooi!

Het maken van het boekje was heel leuk, het zien van de reactie van onze dochter toen ze het boekje in handen kreeg was nog veel leuker. Een onvergetelijk kado!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

geslaagd

Het was even wat regelwerk en iedereen achter de broek zitten, maar het resultaat was heel mooi! Wel moest even goed uitgelegd worden, welke vragen beantwoord moesten worden met betrekking tot de invuller en welke mbt de afscheidnemer. (kwestie van goed lezen....) Ook het plaatsen van de foto's was voor sommigen wat lastig, maar even elkaar helpen dan. Het boekje was mooi afgemaakt door mijn vriendenboekje.nl zelf met leuke spreuken en hollandse tegeltjes (heel toepasselijk als je naar het buitenland vetrekt!) Hierdoor werd het een goed en mooi geheel en kado!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? heel leuk en mooi, goed gelukt. Waardevol afscheidskado.

Ik ben een grote fan!

Heb al 4 keer een vriendenboekje mogen maken en dat is elke keer een feest. Ik vind de chat functie heel fijn en verder is het heel gebruikers vriendelijk. Wel aantal aandachtspunten. Ik zou de stickers uitbreiden met hartjes en andere symbolen van liefde en vrienschap. Ik zou als organisator zelf graag eerst een seintje krijgen dat een herinnering gaat worden verstuurd zodat ik een en ander welllicht nog kan aanpassen en ik zou het fijn vinden om als het boekje klaar is iedereen die heeft meegewerkt een bedankje te sturen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Leuke manier om iemand te verrassen. Chat functionaliteit echt perfect in werking. Wordt tijdig op gereageerd. Ook wordt er echt meegedacht met mij als klant in oplossingen. Kortom: een echte aanrader.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Leuk om in te vullen en leuk om te ontvangen van iets wat blijvend is in een goede kwaliteit van boek.

Origineel en verrassend leuk!

Een super leuke manier om iemand te verrassen. Heel makkelijk te organiseren en in te vullen. Resultaat is super leuk geworden en viel in de smaak! Een aanrader. Ook hulp via de chat werd gewaardeerd. Dit ging vlot en makkelijk.

Superleuk

Het is heel makkelijk te maken. Het ziet er heel mooi uit en leuk verpakt .Echt een leuke herinnering.Mijn dochter vond het geweldig

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vond t super

Uitstekende service, heel mooi boekje

Een collega die na de deadline nog de pagina wilde invullen werd zeer klantgericht geholpen en de antwoorden en foto's konden nog worden opgenomen in het boekje. Het jubileumboek zag er erg mooi uit, de ontvanger noemde het 'luxe'. Een mooi cadeau om te geven.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? zeer positief

Top service !!

Top service !!!

• Hoe waren de reacties op het boek? Emotioneel

Geweldig leuk systeem maar benodigt nog verbeteringen

Het resultaat is er maar de applicatie waar deelnemers hun pagina kunnen vullen kan beter. Men heeft niet goed inzichtelijk of hun pagina nu gevuld is of niet omdat regelmatig het systeem blijft hangen. Daarnaast heeft de organisator geen mogelijkheid om het boekje nadat alle paginas gevuld zijn in een soort van demo te bekijken of alle paginas ook echt goed gevuld zijn. Dat kun je wel doen per pagina maar het zou een goede aanvulling en tevens verbetering zijn als je het boekje online eens kunt doorbladeren alvorens op de knop bestellen / afdrukken te klikken.

Uitstekend!

De zwangere hebben we mogen verrassen met een mooi vriendenboekje. De service, kwaliteit en het gebruikersgemak van de website zijn top! De dames van de klantenservice reageren snel, zijn zeer vriendelijk en hebben binnen een mum van tijd ervoor gezorgd dat ons pakket als spoedlevering kon worden behandeld. Bij het inloggen zag ik daardoor meteen wat de vermoedelijke verzenddatum zou zijn. Super! De website is dummy-proof en de tijdslijn, die aangeeft wat de status van je bestelling is, is handig. Het volgende boekje is al in de maak!

Mooi en volgens afspraak

Mooi boekje.... Jammer dat ik niet meer foto's gebruikt werd maar vond het prijzig

• Hoe waren de reacties op het boek? Ontroerend

Het boekje was eenvoudig te maken; goede 'standaardvragen', standaard teksten voor uitnodiging, etc. Fijn dat er ook automatisch een reminder wordt verstuurd aan de genodigden. Daarnaast was het eindresultaat top! Goede kwaliteit, mooie extra foto's, leuke opmaak.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Tranen in d'r ogen van blijdschap

Super leuk, AANRADER!

Erg leuk cadeau om te geven!! Goede service, mooi in elkaar gezet en erg leuk verpakt.

• Hoe waren de reacties op het boek? Fantastisch

Mooi, praktisch en overzichtelijk om te maken!

Super leuk idee, het werkt super fijn als organisator! Vaak moet je achter iedereen aan en hier zie je in 1 oog opslag waar mensen staan in het proces (nog niet begonnen, bezig of klaar). Verder is de kwaliteit van het boek meer dan ik had verwacht! Mooie dikke bladzijdes en duidelijk geprinte foto's. Je kan het hele boek zelf samenstellen en zelfs de vragen verzinnen! Al met al top!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Fantastisch boekwerk, mooie kwaliteit, super service toen ik een vraag had! Als tip geef ik mee dat je iets beter de pdf kunt bekijken voor bestelling. Eenmaal besteld kun je niet meer terugkijken. Nogmaals dank het is een mooi boek geworden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? echt super leuk!

Verrast!

(Schoon)zus enorm verrast met dit leuke vriendenboek in thema babyshower!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel verrast!

Heel leuk geschenk om te maken!

Heel leuk kado om te maken.

Superleuk vrienden boek voor m’n 18 jarige

Gemakkelijk om te maken een heel leuk en waardevol kado, ook fijn dat je de vragen zelf kunt aanpassen/wijzigen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Iedereen vind t leuk

Fantastisch boekje

Ik heb een hele goede ervaring gehad met het babyshowerboekje. Het is heel makkelijk om mensen uit te nodigen en alles in te vullen en eventueel naar persoonlijke smaak aan te passen. Het verzoek voor een spoedopdracht ging ook soepel, binnen een paar dagen had ik het in huis. Het zag er erg mooi uit in een leuke verpakking. Kortom: weinig moeite, maximaal resultaat! Ik raad het zeker te weten aan!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Onze vriendin vond haar babyshowerboekje echt top! Ze begon helemaal te glunderen en kon niet wachten om het te bekijken.

Fantastisch:-)

. Een ontzettend origineel en leuk cadeau om te geven. De site is zeer gebruiksvriendelijk en bij vragen krijg je snel reactie. Een echte aanrader!!

Garantie voor succes

Zeker in deze crisistijd een handige tool om, op afstand, toch iets leuks voor iemand te maken. Wij hebben i.v.m. vertrek van een collega het afscheidsboekje gemaakt. Fijn dat je met de voorbeeldvragen wat inspiratie kunt opdoen en dat je deze kunt wijzigen en naar je eigen hand kunt zetten. Enige wat ik niet heb kunnen vinden, is of je ook met mínder vragen toe kunt... Het zijn er namelijk wel heel veel. De mogelijkheden voor de extra fotopagina zijn wat beperkt, maar houdt het tegelijkertijd overzichtelijk.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Overweldigend!

Inmiddels al het 3e boekje in de maak voor een babyshower. Zo leuk om te geven! Je kan (bijna) alle vragen zelf bedenken/aanpassen. Mooie keuzes uit de opmaak.

Binckhorstlaan 36

2516BE Den haag