Erg leuk!

Dit is al de 2e keer dat ik een boekje laat maken. Erg leuk om cadeau te geven een herinnering voor altijd. Snelle service en goede kwaliteit!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast

Leuk om kado te geven en te krijgen, ziet er mooi uit en snel geleverd en niet duur.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positief

leuk en mooie herrindering

Snelle levering en goede levering

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? super leuk!

Heel makkelijk om te maken en heel leuk om te geven.

Wij hebben een afscheidsboekje gemaakt voor een collega die met pensioen ging. In deze tijd dat wij niet bij elkaar kunnen komen (corona) was het maken van dit boekje een uitkomst. Iedereen kon thuis zijn of haar pagina invullen en zo konden wij toch met alle oud collega's een leuk boekje geven. Ik vond dat het voor de organisator heel makkelijk was gemaakt. Iedereen kon makkelijk een mail ontvangen en ook na het maken kon je iedereen nog een mail sturen met het verzoek een bedrag te betalen. Heel fijn! Het boekje is mooi geworden en het was heel leuk om te geven in de mooie verpakking en het cadeau tasje erbij.

• Service N.v.t.
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger was er erg blij mee. Ook anderen vonden het een erg mooi boekje.

Super leuk en waardevol resultaat!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super!

Wat een verrassend resultaat

Het boekje hebben we gemaakt voor een collega die afscheid nam. Hij en de deelnemers waren razend enthousiast over het resultaat. Tijdens het maken is er een handige chatfunctie voor vragen. Kortom een aanrader voor vele gelegenheden.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? lovend

Makkelijk in gebruik en een mooi resultaat

Iedereen is eenvoudig uit te nodigen. Het is alleen een kwestie van bijhouden en herinneringen sturen vanuit de website zodat iedereen op tijd zijn pagina vult. Zeer gebruiksvriendelijk! Opmaak wordt voor je verzorgd als iedereen klaar is met invullen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Erg leuke reacties

prima eenvoudig te bestellen

Helaas heb ik het boekje ruimschoot op tijd besteld voor een vrien dinnetje in Amerika maar is tot op vandaag nog niet geleverd en vandaag is ze jarig 50 . Reeds op 11 mei verstuurd ! Dat vind ik erg jammer, ondanks het vinrus zou het er toch moeten zijn inmiddels moeten zijn en de update op de site PostNL is van 19-5 dat is inmiddels ook een week geleden. Zou inzichtelijker moeten zijn….

• Kwaliteit N.v.t.
  • Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? weten we nog niet

Fantastisch!

Eenvoudig een design uit te kiezen en daarna makkelijk door te sturen naar iedereen die er aan mee wil helpen.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer enthousiast

Super handig en origineel cadeau!

Een leuk origineel cadeau, vandaag cadeau gegeven. Ik heb er gelijk 2 gemaakt. 1 voor een vriendin; ze vond het super leuk en heeft heel veel gelachen om alle leuke antwoorden op de vragen. Van mij mogen er nog meer verschillende “stijlen” boekjes gemaakt worden. En misschien ipv een e-mail een link die je via whatsapp/chat/messenger kan versturen? Zodat je niet iedereen zijn e-mail hoeft te vinden/vragen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Super enthousiast, super leuk voor later ook nog!

Al twee babyshowers cadeau gegeven en nu de derde!

Een heel orgineel, creatief en persoonlijk cadeau!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig!

Makkelijk en snel: de ideale verrassing

Wat werkt dit systeem voor een vriendenboekje makkelijk en snel! De ontvanger was zeer aangenaam verrast. Mooie vormgeving, zit goed in elkaar, en mooie verpakking.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? De ontvanger was ontroerd; zo leuk om op deze manier iemand te verrassen.

Top cadeau

Heel erg fijn dat dit cadeau in korte tijd geregeld kan worden. Door zo’n Corona tijd is een baby shower lastig maar nu hebben we allemaal iets persoonlijks kunnen meegeven. De man geniet er evenwel van mee.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel leuk!

Geweldig cadeau, geweldige support van het vriendenboekje-team

Ik maakte een boekje voor mijn jarige dochter waaraan bijna 50 vrienden meewerkten. Ik vond het heel handig dat ik mee kon kijken wie er al gereageerd had en hoe de pagina's eruit zagen. Zo kon ik bijvoorbeeld dubbele foto's vermijden. Af en toe kwam ik er niet uit. Het online vraag-systeem is dan heel handig. Zelfs op zondag kreeg ik bijna direct antwoord van de mensen van Vriendenboekje. Extra service was de snelle levering van het boekje - binnen een dag of drie al!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? ontroerd

Tevreden!!

Hele goede service en was enorm tevreden met de snelle levertijd. De kwaliteit van het boekje is heel goed. Zeker aan te raden!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Alleen maar positieve reacties!

Super geholpen

Voor mijn moeders verjaardag heb ik een vriendenboekje gemaakt. Waar het klein begon, kwam ik achter steeds meer emailadressen van mensen die ook mee wilden doen. Het gemak van de site om in de gaten te houden hoeveel mensen het hebben ingevuld, mensen te helpen die moeite hebben met bijvoorbeeld foto's uploaden etc was echt een enorm pluspunt! Het was allemaal erg lastminute dat ik met het idee kwam, maar had er zelf gelukkig weinig werk aan omdat het gewoon voor iedereen vanzelf sprak wat te doen. Hetgene wat het helemaal top maakt is de service. Vragen via de chat werden zelfs op een feestdag snel beantwoord, een foutje in de vragenlijst was binnen no time hersteld en spoedige verzending omdat het dus vrij last minute was allemaal werd ook geregeld. In het boekje dat ik gelukkig optijd ontving was iets fout gegaan met de volgorde (wat kan gebeuren) en kreeg meteen een nieuw boekje opgestuurd dat helemaal klopt. Layout en kwaliteit is zoals je het mag verwachten. Het kost misschien wat, maar de tranen van ontroering bij mijn moeder, het gemak van de site en de service maken dat het echt 100% waard!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Tranen van ontroering en origineel idee!

Origineel en persoonlijk kado en de service is super!

Een vriendenboekje gemaakt voor een vriendin haar verjaardag, omdat ze de vriendinnen niet kan zien in deze tijd. We waren wat laat met invullen en daarom had ik contact opgezocht via de chat. Mijnvriendenboekje heeft er daarna voor gezorgd dat de bestelling als spoed werd verzonden, waardoor ze toch nog op tijd haar verjaardagskado in huis had :) Super service Het product is uniek, ziet er leuk uit, is persoonlijk, wordt leuk (en gratis) verpakt en de service is dus top. Wat wil je nog meer !! Ze hebben ook een variant met een receptenboekje. Ook super gaaf. Al met al zeker een kado dat ik ga onthouden !!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Zeer enthousiast ze was heel blij

Super persoonlijk

Super mooi en persoonlijk cadeau. Reacties zijn altijd tof

• Hoe waren de reacties op het boek? Geweldig

Prachtig boekje en goede service!

Ik werd snel geholpen via de chat, het is super eenvoudig om iedereen te benaderen, vooral makkelijk als je iets op afstand moet regelen. Ook de automatische herinneringen zijn heel handig. Het boekje werd snel geleverd in een mooie verpakking en goede kwaliteit. Echt een aanrader!

• Hoe waren de reacties op het boek? Heel positief

Een origineel cadeau dat een plezier is om uit te pakken en waar je ook bij je vrienden mee kan uitp

Het was leuk om alles inorde te maken en voor te zorgen dat iedereen in het boekje schreef! Het eindresultaat was dan ook machtig mooi!!

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Positief, geëmotioneerd, blij!

Overtrof mijn verwachtingen

Wat is dit een prachtig document geworden. Met veel zorg en mooi samengesteld. Niet per se goedkoop maar het meer dan waard! Service een 4 omdat ik vind dat het goed zou zijn om een update te geven waar in het proces jullie nu zijn. Ontvangen, opmaken, versturen enzovoort.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? Heel enthousiast is

Wat een fijne gemakkelijke site! Besloten om vanwege het Corona virus via hier toch een babyshowerboekje te laten maken. Wat ik wel jammer vindt is dat de boekjes eigenlijk allemaal gericht zijn op jongetjes. Het zou leuk zijn als er gewoon een simpele roze kaft zou zijn of iets in die richting. Ook is het jammer dat alle uitnodigingen in de spam box terecht komen dus je moet er wel even achteraan appen.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Mooi product

Foto's snijden ging soms lastig maar uiteindelijk wel een leuk boekje.

• Service
  • Hoe waren de reacties op het boek? N.v.t.

Enorm tevreden

Onlangs een vriendenboekje samengesteld via Mijnvriendenboekje.nl. Het invullen van het boekje is super gebruiksvriendelijk, de vragenlijst kan heel simpel worden samengesteld en ook het invullen is erg makkelijk. Met één druk op de knop wordt een reminder verstuurd naar de mensen die het boekje nog niet hebben ingevuld en je kunt via de website goed zien wie de pagina´s wel / niet hebben ingevuld. De kwaliteit en netheid van het boekje hebben mij positief verrast. Kortom, een dikke vette aanrader.

• Hoe waren de reacties op het boek? Zeer positief

Erg leuk om te geve

Een mooi persoonlijk cadeau met foto’s en tekst

• Hoe waren de reacties op het boek? Erg positief

Binckhorstlaan 36